8 Kasım 2012 Perşembe

Bırakma Ellerimi, Düşürme Bizi...!

Uzakken Bile Varlığın Vazgeçilmezim Olmuşken Yakınım Olsan Ölümsüzlüğüm Olurdun Ki Hep Öylesin, Sonsuzluğum Oldun...
Aşk'ı Bulduğum Aşk'ı Sunduğumsun...
Seviyorum Seni Bir İnsanın Bir İnsanı Sevmesinden Çok...
Bütün Sınırları Zorlarcasına Ölümden Uzak, Yaşamdan Öte Sevdiğim, Herkesten Çok Bildiğim Tek Gerçeğimsin...
Gözlerimi Her Açışımda Sen Olmasanda Yanımda Bir Gün Senli Günlere Uyanmak İçin Kapanıyor Unutma!
Ve Eğer Sonsuzluğa Uzanan Yolda Biri Olacaksa Yanımda Bu Sen Olmalısın Diye Bütün Du'am Allah'a...
Başkası Olmasın!
Uzanmasın Gölgesi Bile Ruh'uma...
Sevdamın En Güzel Rengi Yarım Bırakma Hiçbir Şeyi Bende...
Nefesin Nefesimden Uzak Olsa da Kalbim Kalbinde, Sonsuzluğa Dair Seviyorum Bütün Yüreğimle...
Küçücük Bir Yüreğim Var, Hayatımdan Arta Kalan
Kırık Dökük, Umutlu Umutsuz, Küçük Yüreğimde Kalabalık Yalnızlığımla Senin Bedenine Sığındım...
Nasip Olursa Ellerin Ellerime Sakın Bırakma!
Tek Tutunduğumsun Sen...
Salıverme Beni Yüreğinden...
Bırakma Ellerimi, Düşürme Bizi...
Uykuyla Bile Kopma Benden...
Benden Başka Gittiğin Düş'lere Tahammülüm Yok...
Seninle Uyumadan Yaşamaya İhtiyacım Var...
Ömrümün Her Dakikasını Seninle Geçirmeye,
Güç Almaya, Ayrılmamaya, Kaybetmemeye İhtiyacım Var..


Geçti, Bitti Demek Geliyor İçimden Bazen Her Şeye İnat, Herkese İnat Ama Olmuyor Yitse de Umutlar Kalanları Acıtıyor, En Büyük Acıysa Yaşamak Oluyor...
Koşmak Geliyor İçimden, Hiç Durmadan Koşmak Sanki Sonunda Sana Ulaşacakmışım Gibi...
Dermansız Bir Hastalık İçimde Yer Buldu, Her Gün Yakıyor Her Gün Yaralıyor...
Bu Sevda Beni Çarmıha Geriyor ve Çivileri Her Zamankinden Daha Büyük Ateşiyle Yüreğimi Dağlıyor...
Ne Olursa Olsun Kopamıyorum Çünkü Ben Günlük Sevmedim Bir Günde de Yitiremem...
Kanasada Bu Yürek Her Gün, Ardındanda İstese Ölümü Yine de Seveceğim...
Kalp Manasıyla Sadece Sana Çarptı, Var Oldukça da Hep Çarpacak...
Kanaya Kanaya Sel Olup Akacak Yine de Kopmayacak...!


Keşke Yürek Acımasa Her Ayrılıktan Sonra...
Kanamasa Her Ayrılıkta!
Gözyaşları Akmasa...
Hiç Üzülmese, Hiç Acı Çekmese, Hiç Buğulanmasa Gözler, Akmasa Gözlerden Yaş Yerine Kan...
Ama Hayat Bu!
Ne Acısız Oluyor, Ne Sevgisiz!
Ne de Kanayan Yüreksiz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.