2 Kasım 2012 Cuma

Bir Düş'te Düştüm Göğsüne...

Dipsiz Uçurumların Kıyısında Dayanılması Güç Soğuk Rüzgarlar Tenimde Gezinirken....
Ruh'um Vazgeçmişliğin, Tükenmişliğin Sınırında Tükenirken, İşte Tam O Anda Bilinmez Bir Düş'te Düştüm Göğsüne...
Kıpırdamadan Ölüm Kadar Güzel Sarmışlığına Bırakırken Kendimi, Ufuk Çizgisi Görünmeyen Masmavi Denize Açıyorum Gözlerimi...
Ellerin Dağılmış Saçlarımı Severken Belli Belirsiz Bir Sesle Soruyorum...
Burası Neresi?
Sıcak Nefesin ve Yüzünde Açan Gülücük İle Fısıldıyorsun "Gecelerin Küsmüşlüğünde Acılar İle Uyuşmuş Ruh'uma Hoş Geldin Düşlerimin Rengi"...
Bak Diyorsun, Burası Kimsenin Bilmediği Bir Dünya...
Bizim...
İçimdeki Çocuk Gözlerimde Gülüyor...
Ve Sen Bilinmeyen Dünyanın Kralı, Aşk Denizinin Çıldırmış Dalgaları Arasında Nefesin Nefesimde, Yüreğin İle Yüreğimde Tarifi İmkansız Ateşler Yakıyorsun...
Yorulmuş  İncinmiş Ruh'umuzu Hayat Denen Yalanı Unutuyoruz Bir Anda...
Tutku'ya, Yaşama Hakkını Veriyoruz...
Öyle ki Var Oluş Sınırlarını Geçiyor Bembeyaz Ölümün Kucağında Doğuyoruz Birbirimize...
Hiç'liğimize...!!!


Dönülmez Yollara Girmiş Olsan da Hala Bendesin...
Sevdanı Yüreğime Değil, Canıma Kilitledim...
Unutma Can Evimdesin...
Daimi Misafirimsin...
Alışamadım, Alışamam Yokluğuna...
Tenin Tenime Değmese de Ruh'un Hala Buluşuyor Ruh'umla...


İlk Kez Bu Kadar Suskunum ve İlk Kez Bu Kadar Sessiz Seviyorum Seni...
Eskiden Olsa Seviyorum Derdim Kimseden Çekinmeden "Kıymetlim" O Derdim Kimsede Karışamazdı Bana...
Herkesten Önce Ben Kızmazdım Bana...
Hatta Söylemesi Mutlu Ederdi...
Şüphesiz Tek Sen Anlıyorsun Yine Beni...
Kelime Aralarında ki Hüzünlerimi...
Kızgınlıklarımı...
Kırgınlıklarımı ve Gözyaşlarımı, Şüphesiz Hepsini Sen Hissediyorsun...
İlk Kez Bu Kadar Uzaktan Seviyorum Seni...
İlk Kez Bu Kadar Sessiz Seviyorum Seni...
Yüreğim Bile Duymuyor Seni Sevmenin Sesini...
İlk Kez Gitmeyi Bu Kadar Çok İstiyorum
ve İlk Kez Kalmak İstiyorum Herşeyi Silip...


Hiçbir Zaman Vazgeçmedim Senden...
Seni Her Düşündüğümde Kalbime Giren Sancıyı Es Geçtim...
Hala Düşünüyorum Seni Artık Gözyaşlarımdan Kan Damlıyor...
Gizlice Her Köşe Başında Ağlıyorum...
Ne Geçmişin Ne Geleceğin Anlamını Biliyorum...
"Vaktin Daralıyor Artık Zaman Kısıtlı Bir Karar Ver" Diyor Kalbim...
Çok Denedim Senden Vazgeçmeyi...
Hatta Kendimden, Ama Olmadı!
Yapamadım!
Unutamadım...!!!
Nereye Gitsem Yanımda Götürüyorum Sevgimi... 
Her Sabah Yeniden Sayıyorum Kaç Gündür Senden Haber Alamadığımı...
Nefretimle Uykuya Dalıp, Sevgimle Kalkıyorum...
Her Sabah Yeni Bir Güne Başlasam da, Sensiz Yeni Bir Hayata Başlayamıyorum...
Hasretin Hala Duruyor...
Yapacak Hiçbir Şey Bulamayınca Kalbim Bu Yorgun Kelimelerden Medet Umuyor...

Keşke Duygularımı Kağıtlara Sığdırabilseydim, Sensizliğin ve Sonsuzluğu İçinde Yüzerken...
Belki O Zaman Beni Anlayabilir, Gözyaşlarımın Sebebini Bilir, Şiirlerimin Dilini Çözebilirdin...
Keşke Sana Duygularımı Anlatabilseydim, Çünkü Gözyaşlarımı Kahkahalarımın Arkasına Saklamaktan Bıktım!

Şimdi Yitik Sevdasından Öksüz Kalmış Bir Yürekliyim...
Anılardan Kalma Üç Beş Mutlulukla Teselli Bulmaktayım...
Zamanın Hesabını Yapacak Kadar Zamana da Sahip Değilim...
Yıpranmış Uslanmış Aşk'la Hasbihalin Sonlarındayım...
Ömür Dediğin Şu Kısacık Yolda Bilinmez Hangi Duraktayım...
Gözlerindeki Olumsuz Bakışlarına İnat Sevdam Kat Kat Büyüyor... 
İstenmediğini Bile Bile Adımlarından Korkmuyor! 
Her Adımda Cesaret Savaşı Vermekten Bıkmıyor!



Yakın Değil Uzağımsın...
Derinde Gönül Bağımsın...
Şehir Şehir Uzağımda, Taa İçimde Yananımsın!
Yere Göğe Koymadığım...
Kalbime Sığdıramadığım...
Bazen Gözyaşım Bazen Neş'emle Gözlerimden Taşanımsın!
Keşke Bağına Ektiğim...
Yerin Dolamaz Bildiğimsin!
Sen İçimde Kalanımsın!
Düş'lediğim Adamsın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.