13 Kasım 2012 Salı

Farklıydı Bu Sevda Masalı...


Hiç Beklemediği Bir Anda Çıkmıştı Karşısına...
Oysa ki Hiç Hazır Değildi Aşk'a!
Hazır Değildi Yaşanacaklara!
Nedendir Bilinmez Karşısına Çıkan Hiç Kimseyi Sevememişti Bugüne Kadar, Sevememişti İşte...
Olmayınca Olmuyordu...
O Konu Aşk Olunca Kalp Atışlarını Hızlandırmayan...
İçini Huzurla Doldurmayan...
Yanındayken Zamanı Durduramayan Kimseyi Sevemedi....
Nasıl Severdi Onları?
Ondan Başka Hiç Kimse Yanındayken Zamanı Durduramadı...
İçini Huzurla Doldurmadı...
Kalp Atışlarını Hızlandırmadı...
Sevemedi Kimseyi Gelişini Bekler Gibi...
Bakamadı Kimseye Gözlerini İzler Gibi...
Açmadı Gönlünü Kimseye Yüreğini Bilir Gibi...
Atmadı Kalbi Kimse İçin Sevdiğini Hisseder Gibi...
Şimdilerde Gerçek Ondan Kopmuş Gibi...
Bir Rüya İdi Sanki Bu Yaşadıkları...



Ben Parça Parça Zamana Teslim Ettiğim Sevdamı Bıraktığı Kan İzleriyle Gönlümün Limanına Demirledim..
Pusulam Gözlerin, Pusulam Uğruna Her Saniye Öldüğüm Yüreğin...
Sen Adım Adım Uzaklaşıp Benden, Hüzünlere Mahkum Ederken Günlerimi İnan Bir Tek Saniye Bile Çevirmedim Gözlerimi Başka Bakışlara...
Çünkü;
Sen Olmalıydın Her Zerremde...
Sen Olmalıydın Soluksuz Nefesimde...
Sen Olmalıydın Kifayetsizliğe Mahkum Cümlelerimde...
Çünkü Sen Mutluluğuyla Mutlu Olduğum Diğer Yarımsın...
Artık Benden Asırlarca Uzakta Olsan da Ben Yeminliyim Sensizlikte Seni Yaşatmaya...


Aşk Nedir Diye Soruyorum Kendime...
Aşk Acıyla Mükemmeliğin Tadına Varmak...
Aşk Öyle Bir Şeyki Tarifi Yok...
Sevgi Nedir Diye Soruyorum Kendime...
Sevgi Herşeyi Göze Almak...
Sevgi Ona Değer Vermek...
Sevgi Önüne Geçebilecek Herşeyi Yıkabilecek Şey...
Yürek Nedir Diye Soruyorum Kendime...
Yürek Taşıyabileceğin Yükleri Taşımak...
Yürek Onu Unutmamak...
Yürek Buruklarla Dolu Bir Şey...


Farklıydı Bu Sevda Masalı...
Diğerlerine Benzemeyen Birşeyler Vardı Bunun İçinde...
Farklı Anlam Katan...
Farklı Bir Duygu Benimkisi...
Dolu Gibi Gelir Yağmurun Üstüme, Ağır Gelir Zaten Ağır Olan Bedene...

Kişi Gerçek Aşk'ı Yaşıyor ve Yüreğinin Taaa Derinlerinde Hissediyorsa Mükemmel Bir Sevda Masalı Yazılabiliyormuş...
Uğruna Bir Ömür Feda Edilebiliyormuş ve Cananı Uğruna Can Verilebiliyormuş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.