7 Kasım 2012 Çarşamba

Git Başımdan Aşk Git!

Ey Aşk!
Neden Yazıyorum Seni?
Neden Kalemimdesin?
Seni Yazmakta Sana İnanmak Değilmidir!
Ey Aşk!
Neden Okuyorum Seni?
Seni Okumakta Aramak Değil mi Seni!
Sen Aşk!
Sana Diyorum!
Neden Düşünüyorum Seni?
Seni Düşünmekte Bir Düşkünlük Değilmidir Sana!
Sus Artık Aşk!
Hala Niye Dinliyorum Seni?
Neden Her Şarkıdasın!
Seni Dinlemekte Arzu Duymak Değilmidir Sana!
Ey Aşk!
Neden Çekip Gitmiyorsun Hayatımdan?
Neden Her Yerdesin?
Kurtulamamakta Senden Esirin Olmak Değilmidir!
Ey Aşk Yine mi Sen Kapımda?
Arsız ve Sevimli Yüzünle Göründüğünde Aynalarda Saçlarımdaki Beyazlara Bakıyordum, Düş Kırıklarımı Siliyordum Yüzümden...
İçimin Sesini Kısmıştım, Eski Yaralarımı Sarıyordum...
Git Başımdan Ey Aşk Git Yorgunum!
Koşamam Artık Sonunu Göremediğim Yollarında...
Dağıtamam Saçlarımı Rüzgarlarınla!
Yer Yok Artık Yorgun Yüreğimde Esmer Yürekli Sevdalara...
Dur!
Bekle!
Sana Bir Çift Sözüm Var Aşk!
Dün Varlığımın Sebebi Bugün Yokluğumun Nedeni Olmuşsa Sana Yazılacak Bir Şiirlerim Olmayacak Artık!
Bundan Sonra Kendini Ten'im de Ara...
Yüreğimden Uzak Dur...!
Git Başımdan Aşk Git!
Hadi Başka Kapıya...!!!


Suçlu Kim?
Hangi Ayrılık Daha Acıtıcıydı?
Giderken Kadının Bıraktığı Not'ta Yazılı Olan mı, Adamın Yaşamın Her Alanında Karşısına Çıkan mı?
Hangi Özleyiş Daha Gerçekçiydi?
Gözleri Islatan mı, Islaklığı Gözleyenin mi?
Kim Cahildi Aşk'a?
Şiir Yazan mı, Şiiri Okuyamayan mı?
"Suçlu Ayağa Kalksın" Dendiğinde Tekerlekli Sandalyede Olduğunu Farkedeceğimiz Aşk'ta mıydı Yoksa Bütün Kabahat?



Hayat Dediğimiz Kimi Zaman Neşeli Kimi Zamanda Hüzünlü, Biraz Gözyaşı İle, Birazda Tebessümle Yaşanır...
Akrep Yelkovanı Kovalasada Geçip Giden Zaman Değil, Ömürmüş...
Ömür Tükenmeden Seven Bütün Kalplerin Mutluluğa Kavuşması Dileğiyle!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.