30 Mart 2015 Pazartesi

Kal, Gitme Deseydin, Diyebilseydin Gitmezdim...

Yanıbaşımda Bir Sehpa, Üzerinde Bir Kültablası ve Ben Yine Aynı Yerimde, Sevginle Aydınlatmaya Çalıştığım O Bitmeyen, Işığı Hiç Yanmayan Karanlıktayım...
Yine Sessizim... 
Yine Bulanık... 
Yine Derinlerdeyim... 
Yine Biraz Soğuk... 
Yine İçimdeki Suskumluğum Avaz Avaz... 
Ve Yine Özlemin Acının Her Çeşitiyle Dolu Ruhum...
Uzun Zamandır Aramıza Yerleşen Bu Sessizlik Zanımı Acıtıyor...
Bir Ad Veremiyorum Yaşadıklarıma...
Sanki Boşluk Kadar Yokluk Yada Ne Bileyim Yokluk Kadar Boşluk mu Desem...
Öylesine Doluyum ki Şu Anda Öylesine Doluyum ki Sana, Bir Şeyler Yazmak Bir Şeyler Bırakmak İstiyorum O Güzel Günün Hatırına... 
Bana Farklı Bakmayı Öğrettiğin İçin Dünyaya Beni Ben Yaptığın İçin, Sevmeyi Öğrettiğin İçin Borçlu Hissediyorum Kendimi Sana... 
Sana, Seni Çok Sevdiğimi, Milyarlar Kadar Çok Sevdiğimi, Sana Özlemimi, Gülüşüne Hasretimi ve Hasretini Her Saniye Yudumlayıp İçtiğimi Yazmak İstiyorum... 
İçimin En İç Odalarına Seni Hapsedişimi, Hiç Büyümeyen Çocuk Kalan Yanlarınla Seni İçimde Tutsak Edip En Katışıksız Sevgilerle Besleyip Büyüttüğümü, İçimde ki Sen'in Üzerine Titrediğimi Yazmak İstiyorum...
İçimdeki Seni Zorla Benden Sökmek İsediğini, İçimden Kendini Sökerken Nasıl Canımı Yaktığını Yazmak İstiyorum...
Ben İstemesem de İçimde Büyüdüğünü, "Sen" Büyüdükçe İçime Sığmadığını, Kalemimden Sana Sızım Sızım Sızlayan Satırlar Döküldüğünü, Tarafından Hiç Okunmayacak Olsa da Şiirlerime Seni Mısra Mısra Dizdiğimi, Büyüttükçe Seni Kendimi Eksilttiğimi, Eksildiğimi, Kocaman Ümitlerle Başımı Hayaline Yasladığımı, Elim Yüreğinde Dolaşırken Sessizce Usulca Gözlerine Baktığımı, Sonra Hücreme Senin İndiğini, "Al Beni Yaralarımla, Vurgun Yemiş Senli Tarafımla Al Beni Yüreğine!" Dediğimi, Bilmeni İstiyorum... 
Ben Her Baharda Çiçeklerimi Sana Açtığımı Yaz Yağmurlarında Sana Islandığımı, Gözlerimin Sana Dolduğunu, Sana Hastalandığım Sana İyileştiğimi, Tüm Harflerimi Uyudukları Uykulardan Uyandırıp Yürek Kalemimin Kurduğu Tüm Cümlelerle Sana Koştuğumu, İçimdeki Tüm Şiirlerin Sana Olduğunu, Sen Olduğunu, Ne Yazarsam Yazayım Bir Şeylerin Bir Yerlerde Hep Eksik Kaldığını, Tamamlanamadığını, Gözlerimin Pınarlarından Gönlümün Irmaklarından Gökkuşağının Tüm Renkleriyle Sen, Yalnızca Sen Aktığını ve Seni Sevdiğime Hiç Pişman Olmadığımı Bilmeni İstiyorum...
Hayallerimin Beyazıyla, Düşlerimin Pembesiyle, Arzularımın Kırmızısıyla Teninin Ateşine Daldırıp Kirpiklerimi Dokunuşlarının Resmini Çizdiğimi, Senin Yandığını Benim Kül Olduğumu Bilmeni İstiyorum...
Sen, "Canımsın", Dedikçe Canım Yaşamak İçin Çıldırdığını, Ruhumun Sana Doğru Kanatlanmak İstediğini, Ben "Canım" Dedikçe Senden Bahsettiğimi Bilmeni İstiyorum...
Yüreğimin Ucunda Özlem, Dilimde Bir Melodi Olduğunu, Seni Yaşamaların En Güzelinde, Yüreğimin En İçinde, En Derinlerinde Olduğunu, Senden Başka Bir Gökkuşağı Aramayacağımı Bilmeni İstiyorum... 

Hep Bekledim Seni İçimde Kopan Fırtınalara Aldırmadan... 

Hiç Fark Ettirmedim Kimseye Seni Beklediğimi Gecelerce...
Öyle Çok Bekler, Öyle Çok Özlerdim ki Seni Gözlerime Asılı Kalırdı Hayalin... 
Gönlümün Saatine Özlemlerim Vururdu... 
Senin Gidişlerin Vurdu Beni Hissettirmeden... 
Hep Uyumaya Korkardım, Çünkü Ne Zaman Uyusam Rüyalarımda Sen Hep Giderdin...
Hep Birisi Beklerdi Seni Orada ve Sen Veda Edip Bakmadan Ardına Ona Giderin... 
Nedense Hep Giderdin Rüyalarımda Hep Ona Giderdin...!
O Gülerdi, Ben Ağlardım...
Hiç Dönüp Bakmazdın Bana ve Ben Hep Ağlardım...
Yüzümde Bıraktığın O Son Tebessümle Karışırdım Gecenin En Deli Vaktine... 
Sensizlik Senden Önce İnerdi Hücrelerime... 
İçimde Bıraktığın Sensizlik Ürkütürdü Ömrümü...  
Sana Birikirdim.. 
Sana Biriktirirdim İçimin En Nazlı An'ını... 
Sana Sarılmak Kollarında Solumak İsterdim Her Nefesimi, Soluksuz Kalırdım Her İsteyişte... 
Hep Yokluğuna İz Sürerdim, Senin Merhametine Kalırdı Çocuksu Tebessümlerim... 
Sen Düş'lerimi Yasakladın Seni Yasakladın Bana...
İçim Kırıldı, Ruhum Acıdı Sensizliğe... 
Yüreğim Yandı Özlemine, Gözlerim Doldu Yokluğuna... 
Hücreyi Andıran Odamda Şiirler Büyüttüm Sana...
Bir Ağrı Gibi Saplandın Sol Yanıma...
Oysa Başlarken Bir Şey Vardı İçimizde Adı Konulmayan, Adını Bilemdiğimiz, Hiç Bir Şeye Benzetemediğimiz, Ağrısını Ruhumuzda Hissettiğimiz, Bizim Olan, İçimizi Isıtan Bir Şey...
Adını Koyamasakta Bu Duygunun, Tanımlayamasakta O Bizimdi, Güzeldi, Değerliydi ve Nazlıydı...
Kederlerin Geceye Aktığı Bir Anda Buğulu Gözlerimizle Geçmek İsterdik Birbirimizin Hülyalarından...
Yüreklerimizin En Ücra Yerlerine Girmek İsterdik İnadına...
Avuçlarımızı Avuçlarımıza Verip, Gecenin Sessizliğine Sığınıp Sevdamızı Bestelemek İsterdik Doyasıya...

Hatıralar mısın Seninle Tanıştığımız Günü?

Karanlığına Gizlenmiş İki Yetim Yürektik İkimiz... 
Ürkek Bakışlarımız Vardı, Saklı Cümlelerimiz, Yaralı Geçmişlerimiz... 
Acılarımız Ortaktı Umutlarımız Yalnızlığa Prangalı...
Geç Kalmışlık Kokuyordu Nefeslerimiz...
Önümüzde Hasretini Çekeceğimiz Geceler, Geceleri Bekleyeceğimiz Gündüzler Vardı... 
Yaşadığımız Daha Doğrusu Yaşayıpta Anlayamadığımız Şeyler...
Biliyorum, Düşlerimle Ben Tutuşturdum Bu Aşk Ateşini...
Önce Hayallerimi Kül Etti Sonra Kelimelerimi, Geçmişimi, Geleceğimi...
O Kadar Çoktu ki Sana Biriktirdiklerim, Sensizliğinde Bitiremedim... 
O Kadar Çok Sevmiştim ki Seni, Sevmekten Vazgeçemedim...
Biliyorum Ben Ateşe Verdim Her Şeyimi Isıtmak İçin Bizi...
Ama Sen Sonbaharın Vurdumduymazlığıyla Fitursuzca Eserdin, Ben Dökülürdüm Yaprak Yaprak... 
Hüzün Rengi Düşler Düşerdi Üzerime Karanlıklardan... 
Ben Her "Sen" Deyişimde "Sen"imi Kördüğüm Gibi Düğümlüyordun Yüreğime...
En Ürkek Halini Giyiniyordu "Sen"lerim, Susuyordum... 
Ben Her "Sen" Deyişimde Cimrileşiyordu Bana Karşı Yüreğin, O Kocaman Sevdamı Uzatamıyordum Yüreğine...
Ve Sen Her Seferinde Buza Kesmiş Cümleler Döküyordun Kaleminden...
Gitsem Derdim Uzaklara Gitsem Bakmadan Ardıma...
Gitsem Derdim Demesine de Gidemezdim İşte Yine de...
Kırıklarımı Atardım İçine, Yüreğim Buz Tutar, Kanardım...
Her Seferinde Bir Ben Daha Ölürdü İçimde...
Ölürdüm Ama Gidemezdim Seni Çoğaltmak İçin...
Gitmek Gerekirdi Bittiğimde Ama Gidemezdim İşte...

Hiç Bir Zaman Kabuk Bağlamayacak Bu Yaram Anladım...

Anlatamadım Sana, Anlatamadım Kalbine Sana Olan Sevgimi, Gönlümün Seni İstediğini...
Seninle Birlikte Olmak, Sana Doymak, Sana Sarılmak, Aşkına Kanmak Seninle Gülmek ve Seninle Ağlamaktı İstediğim...
Benliğimi Sende Yitirmenin Bedeli Olmalıydı Bana Ödettiğin...
Ödediğim Bütün Bedeller Bir Parça Daha Götürüyor İçimden... 
Çıkmazında, Yüreğinin Sokaklarında Kayboluyorum...
Hüzünler Dökülüyor Umut Ağaçlarımdan... 
Ki Bedenim Şimdi Ölüm Yorgunu...
Ellerim Kırık Sensizliğe...
Oysa Hiç Kimse Olmayışın, Hiç Kimseye Benzetemediğim Yanların İçindi Sende Tutuklu Kalışım...
Dudaklarımdaki Dudaklarını Hissettiğim An'dı Yeniden Nefes Almaya Başlayışım...
Tek Bir Dokunuşundu Kalbimin Kapılarını Sana Açtıran...
Nefesindi Beni Her Şeyden Herkesten Soyutlayan...
Sözcüklerinin Fısıldayışıydı Yüreğime Sonsuz Çığlıkları Attıran...
Sendin Sesini Duyunca Kıpır Kıpır Olduğum, Sıcaklığını Bedenimde Hissettiğim, Gece Gündüz Hiç Durmadan Düşündüğüm, Düşlerimde, Hayalimde, Her Yerde Gördüğüm, Tek Sevdiğim, Ölesiye Aşık Olduğum, Sendin...

Ben Senden Yalnızca Bir Yağmur Damlası İstemiştim Ama Sen Hep Kuru Kaldın Bana. Bir Türlü Yağmadın Çorak Toprağıma...

Bulutlarını Çektin Üstümden, Kurudum...
Şimdi Sensiz Her Şey Hiç Bir Şeyken, Yeni Filizlenen Dallarımdaki Yapraklarımı Rüzgar Bir Başka Vuruyor... 
Sorma, Sakın Sorma Sürgün Saydığın Beni, Sorma Cam Kırığı Hüsranımın Canımı Nasıl Kanattığını...
Neden Bir Harabe Gibi Bu Aşk Yüreğimin Tam Ortasında Kaldığını Sorma...!
Neden Öksüz ve Yaralı Kaldığını, Neden Yürek Bağımızı Kopardığımızı, Yaprak Dökümünün Ne Zaman Başladığını Sorma...! 
Çok Değildi İstediğim, En Tutkulu Gecelerde Keskin Karanlıklarda Seni Beklediğim Kadar Sevseydin Beni Yeterdi Sevgili...

Sana Anlatmak İstedim Kelimelerce Bendeki Seni Ama Bendeki Değerini Benden Başkası Kaldıramadı...

Çok İsterdim Senin de Böyle Sevmeni Ama Olmadı, Sendeki Ben Uymadı, Yakışmadı Yüreğine... 
Anlayamadın Bu Sevgiyi, Hissedemedin Benim Gibi... 
Adımı Söyleyince Gözlerin Dolmadı, Yüreğin Yanmadı, Vücudunu Bir Ürperti Kaplamadı... 
Biliyor musun Ben Hep Sevmiştim Seni; 
İlk Baştan, Doğmadan, Senin Var Olma İhtimalini Bilmeden Ben Seni Sevmiştim... 
Biliyor musun Seni Bu Kadar Sevecek Birisi Omayacak Bir Daha... 
Uğruna Bu Kadar Gözyaşı Dökecek, Kimseyi Sevgisine Karıştırmayacak Biri Olmayacak...
Bu Son Bakışım Belki de Sana, Yazılıp Oynanan Oyunun Son Perdesi Belki de...
Bana Yaşattığın O Unutulmaz Anılar İçin Sana Teşekkür Etmeliyim... 
Her Ne Kadar Sonu Böyle Bitse de Galibi Sendin Bu Sevda Masalının...
Anlam Taşımayan Cümleler Kadar Anlamsızım Artık... 
Hayatım Boş, Saçma, Yönsüz ve Yolsuz... 
Zamanla Yarışmıyorum, Hayal, Umut, Gelecek Kaygıları Taşımıyorum...
Keşke Gideceğim Yolculuğun Adresini Bilebilsem, Neresi Olduğunu Önceden Kestirebilsem... 
Her Şey Zor Şimdi...
Sevdanı Hiç Yaşanmamış Saymak, Ağlamaları Tüketmek Yüreğimde Çok Zor Şimdi...
Bildiğinden Daha Zor Şimdi Her Şey, Anladığından Öte...!
Nasıl Desem ki; Fırtınayla Gelen Kar Gibi... 
Üşüten Bir Serinlik Gibi...
Her Şeyi Kırıp Geçiren Bir Tipi Belki de...
Ve Sen, Sebebim...
Yazmaktansa Susup Seni Dinlemeyi Seçiyorum...
Kelimelerine Hapsettim Artık Yürek Kalemimi.. 
Beni Anlamanı Beklemiyorum İnan, Ki Anlayamazsın da Zaten Farkındayım...
Çaresizlikler İçinde, Uzun Bir Yol Gibi Duruyor Artık Önünde Hayat...
"Böyle Bitmemeliydi"nin Hüznünü Yaşıyor Ruhum...
Sebepsiz Nemlenmez Gözler, Sözler Durduk Yerde Çaresiz Kalmaz...
Acısı Uyuşturulmuş Özlemler İçinde Hala Nefes Alıyorum..
Hatıralarına Dalan Zihnim Uyuşuk...
Halsizim...
Unuttum mu?
Hayır...
Çok Özledim Seni...

Yüreğim Aklıma Kilitli Kulaklarım Hep Sendeydi... 

Hep Seni Bekledi... 
Hep Yazacağın İki Kelimedeydi Gözlerim...
Giderken Ben Hiç İstemeden Dur Gitme, Kal Demeni Bekledim Hep...
Dur Deseydin, Kal Deseydin Gidemezdim...
Ya Hiç Sevmemiştin Beni Ya da Anlamsız Bir Gurura Kaptırmışsın Kendini...
Oysa Tek Bir Kelime Yeterdi,
Gitme...!
Deseydin, Diyebilseydin Gitmezdim... 

Artık Yüreğimde "Sen" Kanıyor Hayat Boyu "Sen" Kanayacaksın...

Hiç Bir Saniye, Dakika, Saat, Gün, Ay, Yıl Unutulamyacaksın...
İçimin Yarasında İnce, Sivri Bir Acı Olup Kalacaksın...
Sen Beni Unutup Mutluluk Şarkıları Söylerken Ben Senden Uzak Bir Yerlerde, Gözlerimde Hayalin Yüreğimde Bıraktığın Yara İle Beraber Olacağım...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.