8 Mart 2015 Pazar

Seni Atamıyorum Zamanın Köşelerine...

Sevgi, Saygı, Hoşgörü, Nefret, Kin, Her Duygunun Bir Arada Yaşandığı, Kıssadan Hissesi Hayat Olan Nefes Alış-Verişler ve Her Nefes Verişte Aşk'ın Sıcaklığı İle Ürperen Bedenler, Ardından Duymak İstediğin İki Çift Söz, Arayış, Bekleyiş, Umut Ediş, Özleyiş, Seviş, Seviliş...
Ardından, Hızla İlerleyen Dakikalara İnat Özlemin Peşinden Gitmek, Gitmek ve Zarara Bile Bile İlerlemek... 
O'nun İçin Her Şeyi Göze Almak, Huzurla Başladığın Günden Eser Kalmayacağını Bile Bile, Aldanarak Yenik Düşmek; Mutsuzluğa...
En Çok Can Yanığı İse; İlerleyen Dakikalar İle Geçen Günler, Aylar, Yıllar Eşliğinde; Senin O'nun İçin Verdiğin Direniş, Karşısındakinin Çöpe Giden Yıllarını Hiç Olmamış Sayması, En Çok Yakan Kalbi, Yanıklarına Merhem Olmaması… 
Sürüp Giden Kalp Yaraları, Masum Sevgilerin Kayboluşları Ardından Üzerine Birkaç Toprak Atılan Son Buluşlar....

Cümlelerimi Birleştiremez Oldum Son Günlerde...

İçimdeki Karmakarışıklık Sürüklüyor Beni...
Önümde Uzun Bir Yol ve Bunu Tartabilecek Kadar Güçlü Gözüken Zayıf Bir Bedenle Atıyorum Adımlarımı...
Yazılmayan Kelimeleri Düşlüyorum... 
Kimse İçin Hiçbir Anlam İfade Etmeyen Şeyler...
Gözlerimin Önünde Fışkıran Aydınlığın İçinde Hayal Meyal Seni Görüyorum... 
Uzun Süredir Uykulara Kapılmadan Yaşıyorum Hayatı...
Bir Sürü Yalnızlığın İçinde Birde Senin Yalnızlığının Ağırlığıyla Çıkıyorum Karanlıklara...
Gözlerimi Her Kapatışımda Dipsiz Bir Karanlığa Açıyorum Aslında Büyük Bir Korkuyla...  
Yokluğunun Karanlığından Korunmak İçin Yakıyorum Işıklarımı Karanlık Saatler Boyunca...
Acıların Arkasına Saklanarak Tükenen Işığımı Geleceğin Güne Kadar Söndürmemek İçin Çabalıyorum Şimdi... 
Çoğu Gün Hasretten Saçmalıyorum, Sarılacak Bir Şeyler Arıyorum... 
En Sonunda Yine Seni İstiyor Aklımı Yakıp Kavuran Dokunuşlarım... 
Bekliyorum Ne Zaman Biteceğini Bilmeden ve Sessizce Sana Birikiyorum...
Nereye Baksam Gözlerini Görüyorum... 
Gözlerinin Derinliklerine Dalıp Kalbinin Kıyılarına Vuruyorum... 
Düşlerimin Uçurumuna Düşüyorum Aniden... 
Düşündükçe Düşler Bir Bir Batıyor İçime, Kanıyorum... 
Seni Sevmemek İçin Binlerce Neden Sunuyorum Kendime Ama Her Neden Kendi Kendini Çürütüyor Beynimde... 
Bir Hayal Kuruyorum Kendimce, Hayaline Sarılıp Rüyalara Dalıyorum Sessizce... 
İçimde Binlerce Ses Yankı Yapıyor Düşlerimin Uçurum Köşelerinde... 
Adının Her Harfine Bir Şiir Yazıyor Yazdığım Her Şiiri Yırtıp Atıyorum İsyankar Gecelere... 
Olmuyor İşte Olmuyor...!
Kendimi Bile Atıyorum İçimden de Bir Seni Atamıyorum Zamanın Köşelerine...
Çünkü, Saklıyım Her Bir Köşesinde Düşüncelerinin ve Tüm Cümlelerinde Bir Kelime Ben Varım...
Saklıyım İçerinde, En Saf Duygularının Doruklarında...
Kendine Söyleyemesende, Seviyorsun, Gözlerime, Ellerime Susuyorsun…
Geceleyin Uyandığında Ansızın, Kokumu Duyuyorsun...
Dedim Ya, Saklıyım Sende...
Belki de İstemeden Tutuyorsun Hatıraları Yüreğinde…
Kopamıyorsun, Kopmak İstemiyorsun...
Mühürlüyüm İşte İçerine…!

Seni Seviyorum....
Hayatımdaki Tüm Renkler Sende Çünkü...
Ve Ben Senin Her Renginden Bir Ders Alıyorum...
Huzurunda Çiçekler Açıyorum...
Yeşilin de, Maviliğin Gibi Masum ve Sevecen...
Bazen Küçücük Bir Çocuk, Bazen Koca Bir Adam Oluyorsun...
Seni Seviyorum Koca Bebek…
Tüm Benliğinle Benimsin Çünkü ve Ben Sende Kendimi Buluyorum…
Seni Seviyorum....
Sevilesi Yüreğin Benim Çünkü…
Uzan Yanı Başıma...
Kokunu Hissetmek İçin Uğraştırma Beni...
Sıcaklığını Dola Boynuma ve Gözlerinle Söyle Tüm Sözlerini...
Seni Anlamadığımda Sakın Kızma Bana...
Önce Okşa Yüzümün Sana Ait Olan Çizgilerini Sonra Tekrar Bak Gözlerime...
Kapalı Olan Gözlerimi Aç ve İki Buse Kondur Yanaklarıma...
Konuş Gözlerinle, Anlat Hislerini, Ancak Böyle Anlayabilirim Seni...
İlgini Esirgeme Sevgili, Tükenişim Olma Ne Olur…
Unutma ki; Her Çiçek Susuz Ölür…


Hani Bazen Tüm İçindekileri Dökmek İstersin...
Arınılmış Bir Bedende, Saflığıyla Duygularının Kalbinin Sesini Bir Kez Daha Dinlersin...
Bir Masalın Ortasında Yüreğine Yenik Küçük Kızın Rolünde, Mağrur Bakışlarının Ardından Ağlak Gözlerle Dinleyiverirsin Onu...
Hani Yağmurun Ardından Doğan Gökkuşağı Gibi İşte "O"...
Hani Adam Gibi Adam Derler Ya, İşte "O"...
Hani "O" Bir Kelime Eder, Bin Kez Düşündürür Seni, Hakikati Görürsün ve Silkelenirsin Ya..
İşte Silkelenen "Ben", Gözlerimi Açan, Değerli İnsan İşte "O"...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.