26 Mart 2015 Perşembe

Özledim Be Serserim...!

Sensizliğimin Sessizliğine Karıştığı Bir Gün...
Kırılgan Düşlerim Eşliğinde Sensizliğin Şarkısını Dinliyorum... 
Seni Özlemekle Geçiyor Saatlerim...
Aynı Şehirde Aynı Güneşe  Aynı Güne Uyanamamanın Hüznündeyim...
Yanlızlığı Varlığınla Bitirdiğim Hayallerdeyim...
Sana Aç Yüreğimin Çıkmazları Sana Tutsak...
Çaresizce Uzattıyorum Ellerimi Yokluğuna...
Yanımda Olsaydın Bütün Bir Gün Seni Seyredebilirdim... 
Gözlerim Gözlerine Koşardı, Sen'leşirirdim... 
Gözlerin Alırdı Beni İçine Benliğin Olurdum, Yüreğim Olurdun...
İçinde Sen Olmayan Yeni Bir Hayata Başlamak, Adını Silmek, Varlığını Kalbimden Benliğimden Azad Etmek Bana Göre Değil Sevgili...
Artık Kalemim Tükendi Derken Tükenemez Diyor Yüreğim...
Yapmazsın Diyor Silemezsin Onu...
Her Sayfaya Seni Yazıyorum Yeniden...
Yine Aklımda İsmin, Yine Aklımda Sesin... 
Şarkılarımda Hayallerimde Rüyalarımdasın...
Hisset Sevgili, Bir Nefes Kadar Yakınım Sana...
Henüz Yazılmamış Bir Şiirin Sancısı Gibi Kıvranıp Dururken İçimde Hüzün, Uykusuz Gecelerimde Seni Düşünürken Usulca Gelir Yüreğimin Ucuna Konuyorsun...
Sinsi Sinsi Kanıyorsun Kalbimin Üzerinde...
Sonra Gözlerin Geliyor, Gülüşün, Sonra da Sesin...
İçimde Bir Çocuk Vuruluyor...
Kelimelerim Çıldırıyor...
Şiire Uyanıyor Her Cümlem...
Senin Yağmurlarında Yıkanıyor Derin Bakışlı, Yorgun Ruhum...
Ve Gözbebeklerimde Durgun Bir Göl Saklanıyor Sessizce... 
Gözlerin Gözlerime Değmişken, Bakışların Yüreğime İşlememişken, Adın Kalbimi Üşümüş Bir Serçe Yavrusu Gibi Titretirken, Sana, Sadece Sana Dilimin Zincirleri Çözülürken Bilir misin Uykularımı Çaldığını?
Yavaş Yavaş Bittiğimi?
Yaşarken Öldüğümü?
Hadi, Aç Perdelerini Aşk'a...
Aç Yüreğini Sevdaya...
Ben Sana Tutukluyum Diye Beni Sensizlikle Cezalandırma...!
Eğer Gelmek İstemiyorsan Yolla Esintili Gecelerde Kokunu Koynuma...
Hasret Çeken Gecelerimde Aşkım Büyüsün... 
Sen Varsan Tadı Var Hayatımın...
Sen Duyarsan Anlamı Var Şiirlerimin...
Sen Bakarsan Güler Gözbebeklerim...
Tüm Doğrularımın En Güzeli Senin Doğruluğundur...
Adını Her Sayıklayışım Soluğumdur...
Girdabında Kaybolan Çığlıklarım, Dipsiz Kuyu Karanlığında Bakışlarım, Ötesi Olmayan Buruk Serzenişlerim, Sessiz Sedasız Bekleyişlerim Var Sana Dair Sevgili...
Ben Şiirlerimi Senin Yaşadığın Şehrin Sokaklarına Dökmüşüm ve Sen Her Gün Üzerinden Geçiyorsun Farkında Değil misin?
Beni Şehrinde Sokaklarında, Caddelerinde, Parklarında Arama...
Beni Şiirlerimde, Beni Cümlelerimde Ara, Bul, Anla ve Sev...
Çünkü Onlardır Sevdamın Şahidi, Onlardır Yüreğimin Hiç Susmayan Sesi...  
Yanlış Bildiğim Doğrularına, Çocuksu Sevimliliğine, Gülen Gözlerine İhtiyacım Var Bilesin...
Anla Artık...
Ben Sessiz, Sevgisiz Çok Çaresizim..
Özledim Be Serserim, Çok Özledim Seni...
Seninle Dolu Dolu Bir Sensizlikteyim...
Bir Kez Benim Gözlerimle Bak Kendine  ve Bana Yüreğindeki Yerimi Göster... 
Göster ki Bileyim Yerimi... 
Aşkım, Canım, Hayatım, Ömrüm, Sevmekten Korkanım, Sevgiden Kaçanım, Ulaşılmazım, Var Oluşum, Gönülden Sevdiğim, Sanadır Bu Sözlerim...
Sadece Sanadır Benim Aşkım Sevgim...
Ve Sadece Sanadır "Seni Seviyorum" Deyişlerim...
Yaşanacak Çok Şey Varken Esir Etme Sevmemeye İkimizi...
Üzerime Özlem Yağmurları Yağdırma Artık, Ben Zaten Sensizlikten Sırılsıklamım... 
Ve Ben Yalnız Sana Hasretim...
Can Yangınım, Mısralarıma Akıttığım, Sesini Ararken Kulaklarım, Gözlerim Ararken Karanlıkta Hayalini, Dikiş Tutmayan Kanayan Yaralarımla, Gitgide Büyüyen Hüzünlerimin Koynunda Düşlerimi Okşayacak Gülüşlerini Saklarken Yastığımın Altında, Adını Sayıklarken Geceler Boyunca Yitirdiğim Olma Yalvarırım Sevgili...
Bulmaya Takatim Yok...
Yerine Başka Nefesleri Koymaya da...
Anla Artık Sevgili...! 
Hep Sen Varsın Yanımda...
Bazen Resmim, Bazen de Sesin Var... 
Sen Olmasan da, Senden Bir Şeyler Var...
Gözbebeklerimde Resmin, Kalbimde Aşkın, Rüzgarda Kokun Var...
De ki; Aşığım...
De ki; İstiyorum...
De ki; Seninim Ben...
Sonsuza Kadar Senin...!
Ömürlük Sevdam...
Ben Seni Ömrümce Sevmeye Yemin Ettim...
Bir Gülüşüne Vuslatı Yazdım, Yüreğimi Yüreğine Adadım...
Aldığım Her Nefesimle Varlığına Sığındım...
Yemin Ederim Nefesine, Tek Bir Cümlene Muhtacım...
Bak! Kelimelerim Anlamını Yitirmiş...
Ayrılığa Düşmüşler... 
Acıyı, Hasreti Anlatıyorlar... 
Asla Kavuşamayanların Öyküsünü Yazıyorlar...
Gel Sevgili, Her Birine Yeni Bir Anlam Yükleyelim Seninle...
Yarısı Şiir Olsun Kelimelerimizin Yarısı Şarkı... 
İçinde Sadece Aşk Olsun, Sadece Aşk Olsun Sevgili...!

Bak Gördün mü Sevgili?

Yine Aşkım Mürekkep Oldu Sevdam Tükenmez Kalem Ben Beyaz Bir Sayfa...
Kanıma Batıra Batıra Canımı Acıta Bu Satırları Yazdılar... 
Bir Yanımda Derin Bir Sancı, Diğer Yanımda Bir Umut Bekliyorum...
Rüyamda Bana "Baharla Birlikte Geleceğim" Demiştin... 
Bak İşte Bahar Geldi, Ben Seni, Seni Bekliyorum Aşkların En Güzeli...
Biriktirdiğim Hayallerimle Seni Bekliyorum...


Böyle Bir Aşk Olabilir mi Hiç Diye Düşünme Sevgili?
Oluyormuş İşte...!
Ve İnan; Bende ki Yürekten Sende de  Olsaydı, Biz, Yani İkimiz Ne Büyük Bir Aşk Yaşardık..
Bakma Bu Kadar Sessiz Olduğuma, Ruhum Benimle Konuşur Her Gece...
Ve Seni Sevdiğini Söyler Delice... 
Yaşıyor musun Diye mi Soruyorsun? 
Kayıtlara Bakılırsa Evet Hala Diriyim...
Bana Göre mi? 
Yaşayan Bir Ölüyüm...!
Bu Aşk İçin mi?
Yaşayan En Büyük Deliyim...!
İyi ki Varsın...
Senli Sensizliğimle Çok Mutluyum...!!! 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.