13 Mart 2015 Cuma

Bunun Adı; Sevmenin Kuytularında Sessiz Yaşlanmak...

Yine Sözümde Duramadım... 
Seni Düşünmemek Üzerine Kurduğum Kalbimin Çalar Saati Yine Vakitsiz Çalıyor...
Bunun Adı; Sevmenin Kuytularında Sessiz Yaşlanmak...
Veya; Sevda Kuytularında Sensiz Yaşamak...

Ufukta Gün Batımının Hüzünü Var...
Gün Vedaya Hazırlanırken, Bir Bestenin Notaları Dökülüyor Gönlüme...
Resmindeki O Tutkulu Gülüşünle Çözülüyor Ruhum...
İki Kelimeyi Birleştirip Bir Cümle Yapamıyorum Elimdeki Harflerden...
Sana Ulaşabilmenin Heyecanı Basıyor Özlemlerimi, Yüreğimi Telaşa Veriyorlar...
Sana Benden Yakın Olacakları İçin, Okuduğunda Gözlerini Görecek Olan Harfleri Kıskanıyorum...
Kelimelerin Arasına Virgül Olarak Kendimi Sıkıştırıp Görsem Diyorum Okurken Duygularımı...
Seninde Gözlerinde Hasret Ateşi Yanıyormu Diye Saklı Saklı Seni Süzsem Diyorum...

Ufacık Yüreğimin Kocaman Sevdası, Benim Sevdam Masum... 
Kirli Hayaller Kurmadım Bu Sevda Üzerine Ben, Oyunlar Oynamadım Sana, Sadece Sevdim...
Sadece Gözlerine Bakıp "Seni Seviyorum" Diyebileceğim Bir Günün Hayalini Kurdum...
Du'alar Ettim, Rabbimden Seni Diledim...
Eğer Bir Gün Sevgiyle Bakabilirsen Bana Sadece Severim, Dolu Dolu Severim...
Yıkılmayacakmış Gibi Severim...
Ömrüm Gibi Severim Seni, Toprağın Cemreyi Sevdiği Gibi Severim...
Mahkumun Özgürlüğü Sevdiği Gibi Severim... 
İnsanın Nefesi Sevdiği Gibi Severim...

Klasik Cümlelerde Değil, Özel Cümlelerimdesin... 
Sen, Kapalı Kapılar Ardına Sakladığım, Kuytu Köşelerde Yaşadığım "Sevgi"sin...
Sen, Çağlayanları Yüreğime Bırakıp, Hiç Bir Şey Olmamış Gibi Durulmamı Bekleyensin...
Düş Olup Rüyama Sızan, Uyandığımda Günüme Gelensin...
Beni Ben Yapan, Sonra Seni Benden İsteyensin…
Ne Yaparsam Yapayım Seni Sana Veremediğimsin...
Uykusuz Gecelerime Sızan Işık, Saatlere Ağır Gelen Düşüncelerimsin...
Düşlerimsin, Düşlediğimsin... 
Susamış Kum Gibi Beklediğimsin... 
Düşlerde Hayallerde Özlediğimsin...
Sen, Şiirlerimde Gizlediğimsin...
Hem Masalsın Hem Gerçeksin...!
Sen Hep Süreceksin...! 
Bitti mi Diye Sorma Sakın Bana...
Bitmedi...!
Bitmeyecek...!
İstesem de Bitiremediğimsin, Tükenmeyensin...
Ellerini Tutamıyorum Diye Kızma Bana..
Unutma Uzaklıkta Olsa Aramızda Yüreğimi Yüreğine Sımsıkı Bağladım...
Belki Gözlerimiz Birleşemiyor Ama Sen Her Aynaya Baktığında İçimizde Olan Sevdamızı Hissedeceksin...
Ve Bu Sevgimiz Uğruna Gülümseyeceksin Aynalara Tarifini Bilmediğin Sımsıcak Bir Mutlulukla...

Sana Seni Yüreğim Anlatı, Sen Dinledin, Gördün Yüreğimde ki Seni...
Tanı; Demirden, Çellikten Sert Zincirlerle Bağlandığın Mekanı...
Anla; Varlığınla Yokluğunun Anlamını...
Bil; Sensiz Geçen Cehennem Vakitli Zamanı...
Duy; İçten İçe Sen Diye Umutsuz Yalvarmaları...
Tat Sende Yüreğimde ki Sevdanı....
Bak O Zaman, Hala Hala Yaşayabiliyor musun Sensizliğe Akan Zamanı...
Hala Bensiz Ölüm Oyununda Kendine Yer Bulabiliyor musun...

Hiç Bu Kadar Çözümsüz Olmamıştım... 
Hiç Bir Dağınıklık Bu Denli Yıldırmamıştı Beni... 
Çiseleyen Yağmurlar Islatmamıştı Bu Kadar Bedenimi...
Ve Hiç Bir Yangın Bu Denli Ermemişti Göğe...
Acı İliştirilmiş Bir Gözyaşından Sonra Anladım Günlerin Neden Geçmediğini... 
Bir Telaş Var Şimdi Görmeyen Gözlerimde... 
Bilemezsin İçimde ki Sen'i... 
Her Şeyine Razıyım...! 
Yeter ki Esirgeme Yüreğini Yüreğimden... 
Gözlerin Gözlerime Değsin Yeter...! 
Yüreğimin Hırçın Sahibi... 
Seni Rüyalara Sığdırmak, Özleminle Yaşamak Bile Güzel... 
Geceleri Bekler Oldum, Rüyalarımda Seni Görmek Adına... 
Sevgini, Seni Hissediyorum Sevgili...
Uzaktasın Ama, Bil ki Uzaklığına Rağmen İçimdesin... 
Usulca Dolmak İstiyorum Yüreğine... 
Bir Kez Olsun Sakla Beni... 
Bir Kez Olsun İteleme... 
Ve Bir Kez Olsun Hissetmeyi Dene...
Bir Kez Olsun Beni Gözlerinden Akıtma... 
Senin Gözünde Görmek İstiyorum Dünyada ki Yerimi...

Öyle Çok Özlüyorum ki Seni, Gözlerimdeki Her Damla Olduğunu Bilsem de, Silmeye Kıyamıyorum İstesem de... 
Hasretin, Özlemin Sel Olmuş Yüreğimde, İzlerini Silemiyorum İçimden... 
Adını Yazsam da Sayfalara Satır Satır, Şarkı Olsan da Dilime, Aşkımı, Acımı Unutamıyorum Yüreğimde...
Ve Diyorum ki; 
El Ele Tutuştuğumuz, Hasretle Kavuştuğumuz O Günün Hatırına Gel... 
Yada Aşkını Bana Helal Et...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.