10 Mart 2015 Salı

Yüreği Şiir Kokan Adam'a...

Kar Yangını Gecenin En Dar Vaktinde Seni Düşünüyorum Yokluğunu Yüreğimde Kanatarak... 
Suskunluğuna Uzanmış Bedenimle Yalnızlığı Yudumluyorum Dudaklarımı Acıtarak... 
Başucumda Yokluğun, Bir Beden Bol Gelen Hüznünle Sensizliğe Akıyorum... 
Karanlık Gibisin...
Görmüyorum...
Dokunamıyorum...
Isınamıyorum Bakışlarınla Ama, Özlüyorum Seni Karanlıklarına Rağmen.. 
Ellerim, Saçlarım, Tenim Sensizlik Kokuyor... 
Sonra Bir Düş Kuruyorum Yalnızlığımın Eşiğinde, Acabalarımın Senfonisi Çalarken.. 
Belkilerim Var, Birde Sensizliğim... 
Sen Bundan Habersiz.. 
Benden Habersiz Uyurken Düşlerimi Gezdiriyorum Uykusuzluk Diyarının Tenha Sokaklarında... 
Düşüncelerimin Hiç Bilinmedik, Issız Köşelerinde Sen Oluyorsun... 
Sen Oluyorum, Sensizlik Oluyorum... 
Düşümde Güneşi, Güneşte Aydınlığı, Aydınlıkta Seni, Sende İse Kendimi Buluyorum... 
Neler Yazmıyorum ki Adına, Baş Harflerini Nerelerde Kullanmıyorum ki... 
Mana Arıyorum Çözümsüzlüğün Ortasında... 

Seni Sevmek, Aşkın Uğruna Ama Senden İzinsiz, Başka Bir Şehirde Hayatımı Sıfırlayıp, Yasadığın Şehre, Yaşadığın Göğün Altına, Islandığın Yağmurların Altına Gelip Yerleşme, Hücrelerimle Beraber Çoğalan Aşkını Özgürce ve Sınırsızca Yaşamaktı... 
Seni Sevmek, Bu Şehrin Tozlu, Soluk Işıkları Ruhumu Çürütürken, Aynı Gecenin Yıldızları Altında Seni Deliler Gibi Özlemekti... 
O Geceyi Kollarında Geçirebilmeye Seni İkna Edebilmek İçin Dönüşünü Beklemekti... 
Seni Sevmek Direnmekti Sevgili... 
Senin İçin Artık İnanmaktan Çoktan Vazgeçtiğin, Yaşadığın Hayalkırıklıklarıyla Çok Uzun Zamandır Kaybettiğin Aşk Duygusunun Gerçekliğinin Canlı Ispatı Olmaya Direnmekti... 
Kalbine İnançla Aşk Tohumları Ekmekti Seni Sevmek... 
Ruhumun Tek sahibi Olan Seni Sahiplenmemeye Kanaya Kanaya Razı Olmaktı... 
Çocuksu Bir Saflıkla Tek Vazgeçemeyeceğinin Ben Olduğuma Kendimi İnandırarak, Hayatına Boyun Eğmekti...

Ama Artık Seni Sevmek, Bensiz Akıp Giden Hayatına Bir Yabancı Gibi Uzaktan Bakmak Oldu Çoktandır... 

Ellerinin, Bir Başkasının Saçlarında Gezindiğini, Aniden Özlemle Sarılıp Bir Başka Yüzü Öpücüklere Boğduğunu, Sabahları Uykunda Bir Başka Kadına Sarılıp Bir Başka Yüzü Öpücüklere Boğduğunu, Sabahları Uykunda Bir Başka Kadına "Gitme" Diye Sayıkladığını Düşünmek Oldu, Seni Sevmek... 
Geceleri, Kokuna Hasret Yatağımda Ter İçinde Uyanmak, Kendimin Bile Affedemediği Bir Bencillikle, Kalbindeki Tek Aşkın Benimki Olması İçin Gözyaşları İçinde Allah'a Yalvarmak Oldu... 
Beni Hayatından Dışladığın İçin Öfke Nöbetlerine Kapılıp, Bana Bile Yabancı Gelen, Hiç Tanımadığım Bir Sesle Sana Bağırmak, Haykırmak, Ağlamak, Sonra Pişmanlıkla Affedip Tutkuyla Sana Tekrar Sarılmak Oldu... 
Kaldığım Bu Karanlık Dehlizde, Kendi Kalbimde, Yalnızlığımda, Sensizliğimde, Kendi Aşkımla Delirmek Oldu Artık Seni Sevmek...

Duygularıma İnanmamak İçin Kendimle Ne Kadar Mücadele Ettiğimi Anlatamam....
Duymak İstediğim Sıradan bir Sesleniş Ya da Kalbimde Saklayacağım Bir Tebessümündü... 
Bütün Aşklara, Sevgilere Sırtımı Döndüm...
Sana da Sırtımı Dönmek İsterdim Ancak Her Dönüşte Sarıldığım Yine Sen Olduğun İçin Yapamadım...
Atamadığım, Hatta Bırakamadığım ve Belki de Vazgeçilmez Olandın Benim İçin...
İçimdeki Çocuğun Barışık Yaşayabileceği Tek İnsandın... 

Beni Anlamaya Çalışma "Yüreği Şiir Kokan Adam"... 
Seni Sevmekti Güzel Olan... 
Kalbimi Koyup Bir Kafese Ellerine Bırakmak, Sıradan Basit Cümlerle Sana Olan Zaafımı Anlatmaktı Güzel Olan...
Sana Çıkan Yolları Ezberleyişim, Koşar Adım Sana Gelişimdi Her Defasında Güzel Olan...
Kokunu Anlatacak Kadar Güzel Bir Kelime Bulamayışımdı...
Sırf Sen Kalasın Diye Yanımda, Herkesten Uzaklaşmamdı Güzel Olan...
Seni Herşey Yerine Koyup, Herşeyimi Kaybetme Endişesi İle Sarılmamdı Sana...
Şimdi Nerdesin ?
Hangi İklimde, Kimin Mevsimisin? 
Beni Unuttun mu?
Seni Bilmem Ama Ben Hala Aynı Yerdeyim Alev Alev Yanan Yüreğimle...
Atamadım Üstümden Senin Yorgunluğunu, Hala Senin Adınla Yaşıyorum Hala Senin Tadında... 
Varlığından Geriye Doğru Yokluğun Ötesinde Yol Alan Bir Yolcu Gibi, Her Adımda Biraz Daha Yitik, Her Adımda Biraz Daha Yenik Bir Suretim Şimdi Aynalarda, Bir Akşamın Yorgun Sancısıyım... 
Ellerimde Bir Yangının İzleri, Yaralı Bir Kuşun Kanat Çırpışı Gibi Yeniden Yaşamasını Öğretiyorum Kendime...
Ve Şimdi Gözlerimin Dalgaları Vuruyor Adı Özlem Olan Bir Kıyıya... 
Bir Yarayım Ben Senden Arta Kalan...!
Kanadıkça Sadece Kendini Acıtan, Her Bakışta Seni Arayan, Baktıkça Kanayan...!
Diğerlerin Yarası Olabilecek Büyüklükte Bir Yarayım Ben...!

Sus Şimdi...!

Sesini Çıkarma Sakın...!
Sus...!
Kaçırma...
Issız Geceleri Sever Aşk Sözcükleri...
Çekinir, Duymasın İster Kimsecikler...
Bilemezsin Sen Issız, Karanlık Gecelerde Fısıldaşan Sözcükleri...
Hissedemezsin, Göremezsin, Çünkü Sen Yaşamadın Hiç Ayrılıkları...
Boğulmadın Hiç Yalnızlık Denizinde...
Bilemedin, Almadan Vermeyi...
Kara Sevdaya Düşüp, Yüreğin Çarparken Soluksuz Kalmadın Hiç...!

Şimdi, Yüreğimin Bir Ucunda Kesik Bir Kol Kadar Yalnızım... 
Rüzgarda Pervasızca Savrulan Bir Sonbahar Yaprağı Gibiyim... 
Üşüyorum... 
Durup Anlamızca Boşluğa Bakıyorum... 
Ümitsizce Dalıp Hayallere Yüreğimi Isıtan Sıcak Bakışların Olsa Diyorum... 
Bana Baksan, Ben Öylece Hayale Dalsam... 
Yaşadığım Her An Seni Özlemeye İtiyor Beni... 
Ağır Geliyor Yokluğun... 
Beklediğimsin...
Özlediğimsin...
Özlemimsin...

Bazen Kızıyorum, Çık Karşısına Söyle Nasıl Sevdiğini, Anlat Hayallerinde Yaşadığın Aşkı Diyorum Kendime...
Saniyelik Cesaretlenmeler Sarıyor Dört Bir Yanımı, Sonrası Hep Endişe, Karamsarlık... 
Sevmek Zor...
Yaşamakla Ölmek Arasında Bir Adım İleri İki Adım Geri Gitmek Gibi Bir Şey...
Sayfalara Dökmek En Kolay Olanı, Gurur İflas Ediyor, Utangaçlık Sözlerin Gölgesinde Yok Oluyor...
Sesimi Duyuramıyorum Belki, Ama Her Cümlem Avaz Avaz; "Seni Seviyorum" Diye Bağırıyor...

Esmese Bu Rüzgarlar, Kokundur Diye İçime Çektiğim Hava Yüreğime Dolmasa, Bir Hüzünlü Düştü, Uyandığımda Terk Edecek Bu Hüzün Beni Desem, Diyebilsem, Kandırsam Kendimi, Gözlerime Yasak Etsem Suretini, Her Gece Bir Du'anın Eşiğinde, Sana Dair Dileklere Tevbeleri Bir Bir Sıralasam, Vazgeçer miyim Acaba Seni Sevmekten? 
Sanmıyorum...!!!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.