7 Mart 2015 Cumartesi

Bu Şiir Sana İsimsiz Adam...

Neyse, Peki Gibi Kelimeler, Kısaca Tamam Demeler Benim Anlatamadıklarım...
Ne Zaman Sana Bu Kelimeleri Kullansam Bil ki Zor Geliyor Yutkunmalarım… 
Bil ki Beni Yanlış Anlamandan Korkuyorum...

Sanma ki Alışkanlık Tüm Bu Satırlar ve Hissettiklerim...

Ne Zaman ki; Gecenin Karanlığının İçinde Sana Cümleler Yazarken Buldum Kendimi, İşte O Zaman Anladım "Bir Sevda Masalı'nın Çoktan Başlamış Olduğunu…
Yüreğimde Derman Buldukça Seni Yazıyorum, Kelimeler Hasretinden Yorgun Düşüyor Bazen...
Seni Yazmak O Kadar Zor ki, Hasretine Sözcükler Bulmamıyorum...
Kalem Bile Çekmiyor Bazen Bu Acıyı...
Özetle Geçilecek Kadar Basit Değilsin ki…
Her Bir Cümleye Bin Anlam Katılıyor "Sen" İçimdeyken...


Seni Yazmak Zor...! 
Sözcükler Eksik Kalıyor Sanki... 
Kaç Sözcükle Kavga Ettim, Kaç Kelime Çöpe Attım Seni Yazarken Hatırlamıyorum...
Sana Yazmak...!
Bazen Bir Satır, Bazen Bir Sayfa Bazen de Tek Kelimelik Heyecan, Belki de Daha Fazlası...
Yüreğimde Dil Yanığı Bir Sevda İle Toplayıp En Güzel Kelimeleri Bir Şiirle Seni Yazmak Bir Şiirlerde Seni Yazmak, Her Başladığım Şiirde Sana Uzanmak...
Sana Yazmak...!
İçimi Dışıma Vurmak, Binlerce Sayfada Seni, Aşk'ı Olmayan Bizi Anlatmak...
Seni Anlatmak...!
Anlattıkça Senle Eksik Yanlarımı Tamamlamak, Her Tamamlanan Yanımda Seni Bulmak, Sensiz Zamanları Senle Bitirmek...

Maviye Adanmış Bir Sevdaydın Sen...

Hayata Gülümseyen Yanımdın...
Seninle Yaşamaya Öyle Alışmıştım ki; İçimde Közlenmiş Yaralarımı Gönlünde Susturmak İçin Her Sabah Sana Koşardım...
Ve Bir Gün, Gözlerimdeki Denizleri Kurutup Gittin...
Yetim Bıraktın Beni Mavilerin İçinde...
Sığamadım Sensiz İçimin Çağlayan Matemlerine...
Gittin...!
Her Rüzgarda Yüzüme Sensizlik Vurdu...
Her Nefesimde Tomurcuklu Bir Bahar Dalım Kurudu...
Anlamadım Sevgili...!
Hangi Şarkıda Yarım Kalmıştı Notalarmız?
Hangi Satır İçine Sığdırabilmişti de Seni; Sen Bulunmazım Olmuştun?
Ah Sevgili...! 
Sana Bağlamazsam Sözcüklerimi Hep Anlamsızlık Oluyor Yüreğimin Dili... 
Yok Önümde Senden Başka Gidecek Bir Yol...
İçim Yine Aynı Mısralar Tekrarlıyor, Yamaçlarımda Senli Güzel Düşerim Var...
Saçlarımı Uzatıyorum Sevgili... 
Gelince Parmaklarını Uzunca Gezdiresin Diye, Beni Öpünce Yüzüne Dokunabilsinler Diye...
Ve Ben Saçlarımı Uzatıyorum, Gelince Avuçlarına Geçirip Aşkla Öpebilesin Diye, Gözlerindeki Aşkla Dalgalansınlar Diye... 
Bir Sarılsan Bana, Tüm Kabuslarımı Saklarım Yastık Altlarında...
Ve Milyonlarca Şiirler Biriktiririm Sana Yüreğimin Semalarında...
Senliğimin Sesini Dinlerim Bu İlkbahar Sabahında…

Çok mu Kızdın Bana? 

Bir Daha Uğramayacak mısın Yoksa Buralara? 
Biliyorum Sen Gelmeyeceksin Artık...
Ama Ben Çaresiz, Ben Yine Acılarımla Başbaşa, Yine Dertlerimle Bir Bütün Bekleyeceğim Seni Buralarda...
Biliyorum, Sen Bir Daha Doğmayacaksın Günlerime...
Ama Ben Yine Bıkmadan Usanmadan, Ben Yine Paramparça Olmuş Benliğimle, Yine Kırık Dökük Hayallerimle Bir Bütün Olarak Bekleyeceğim Seni Buralarda...

Üzülme...!

Haram Etmedim Sana Hakkımı...
Mutlu Olmanı Diliyorum...
Çok Yaktıysan da Sevdamın Canını Sana Deddua Etmiyorum...
Çünkü Seviyorum Seni Akıttığım Her Damlaya İnat...
Kağıtlara Yazılan Cümlelerle Sınırlı Değil, Öpüşlerim Kadar Hiç Değil, Sarılamayışlarım, Öpemeyişlerim, Yazamayışlarım ve Hatta Ağlayamayışlarım Kadar...

Bu Şiir Sana İsimsiz Adam...

Haberin Bile Olmayacak Belki de Bu Satırlarımdan...
Bakışlarını Yakalamak İçin Çırpınışlarımdan...
Çırpınışlarımdan Habersiz Devam Edeceksin Hayata...
Anlatılmaz Hisler İçinde Bıraktığın Ben Cümlelerimi İçime Hapsedeceğim...
Açıklamanın Anlamsızlaştığı Şu Çukurda Senden Aldığım Sevgi Tomurcuklarını Görmezden Gelip Çoğu Kez Aptal Kadın'ı Oynayacağım...!
Sevgim İçimde Yeşerecek, Sana Solacağım...
Günden Güne Biteceğim Hislerinde Ama, Sen Benim İçimde Filizleneceksin...
Çiçekler Açacak Yüreğimde
Ve Her Geçen Sensiz Bir Günde Kelebek Misali Öleceğim...!
Sen Geçen Zaman Sürecinde Alıştıkça Bensizliğe Benim İçimde Sen Bitmeyecek...

Hiç Bir Şeyi Unutmadım Ben Bugüne Dek, Canımı Yakanları da Baş Tacı Yapanları da…!

Hani Bir Söz Vardır Ya "Ben Senin Beni Sevebilme İhtimalini Sevdim" Diye…
Ben O İhtimali Hiç Düşünmedim...
Ben Seni Sevdim...
Seni Çok Sevdim...
Her Sevişimde Arttın İçimde...
Aşk'a Dair Her Şey Bambaşkaydı Seninle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.