15 Mart 2015 Pazar

Bana Geleceğin Yok Biliyorum...

Yine Dokunuyorum Sevdalı Yüreğime... 
Sensizliği, 
Hasretini, 
Sana Olan Özlemimi Haykırıyor Yüzüme... 
Cevap Veremiyorum...
Sustum Can! 
Susturuyorum Yüreğimin Feryadını... 
Dayanılmaz Özlemlerini... 
Sonra Boynumu Büküyorum "Sen" Yüreğimdesin de, Yanımda Yoksun Diye...
Ne Garip, Ne Tuhaf! 
Yüreğime Dokunduğumda, Yüreğimin Acıları ve Sıkıntıları, Yağmur Olmuş Yağar Gözlerimden Avuçlarıma... 
Acılarım Demet Demet Olmuş Yüreğimin Her Bir Köşesinde... 
Ah Desemde Ne Çare! 
Ne Fayda Can!
Yüreğim Küsmüş Bana... 
Ben İse Küskünüm Küsmüşüm Dünyaya...!!! 
Kapattım Şimdi Sana Bakan Gözlerimi ve Saymayı da Bıraktım Sensiz Geçen Günleri...
Saatler Geçedursun Boşver, Ben Geçmeye Çalışıyorum Sensizliği...
Yüzümün Solgunluğunu Yokluğuna Bağlıyorum...
Hayatımın Renginin, "Sen'in" Gitmesine Ağlıyorum...
Senden Sonra Hiç Hayal de Kurmuyorum...
Benim Geleceğim, Senin de Bana Geleceğin Yok Biliyorum...
Suskunlukları Yaşıyorum Sevgili... 
Dudaklarıma Vurduğun Mühürle Nefes Bile Alamıyorum...
Artık Ne Bir İsim Kaldı Senden Bana Ne de Arkamda Bıraktığım Bir Hatıra Üstünde İsminin Kazılı Olduğu Kalbim Dışında… 
Artık Hiçbir Şeyi Yerli Yerinde Kullanamıyorum...
Değiştire Değiştire Karıştırdın Beni...
Eğer Sorarsan Adım Nerede Diye Bana Sevgili...
Sigaranın Üstüne Yazıyorum Artık İsmini...
Yakıyorum Çakmağım İle...
Derin Bir Nefes İle Çekiyorum...
Çekerken Bir Taraftan İsmini Yakıyorum...!
Bir Taraftan da Senin Yüzünden Ölüyorum Her Nefeste...!

Ben Sevdamı Kefenledim, 
Ölsemde Bir Ölmesemde!
Farketmez Artık...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.