25 Mart 2015 Çarşamba

Gittiğini Sanma Benden...

Ne Çok Yokluyor Beni Bu Acı...!
Başını Alıp Gittiğin Zamanlarda Bile Beni Hep Bensiz Bırakıyorsun...
Seni Beklemek Yetmezken Her Gidişinde Bir de Kendimi Bulmam Gerekiyor Her Seferinde... 
Hiç Saymadım Kaç Mevsim Geçti...
Elini Elimde Hissetmeyi Özlemek Bir Mevsim Kadar Uzun Sürer mi?
Susuşunu Dinlemekle Geçer mi Bir İnsanın Dakikaları?
Rüyalar Görürdüm Ben, Gökkuşağı Gibi Renkli Ama Artık Rüyalarım Renksiz, Yaşattıkların Kadar Siyah, Gözlerim Kadar Fersiz... 
Saatlerin Yerine Çakıldığı Anlarım Oldu...
Sessiz, Ürkütücü Karanlıklarım...
Senden Sonra Diye Adlandırdığım Yalnızlığı Hissettiğim Anlarım...
Seni Aradım Hiç Görmediğim Resimlerinde, Söyleyemediğim Kelimelerimde...
Kuramadığım Cümlelerde Ya da Yazamadığım Bir Şiirin Mısralarında...
Gizlemeye Çalıştığım Gözyaşlarımla Kaybedilmişliğimi Aradım Ardınsıra...
Sana Olan Aşkımın Şahidi Gönlümdeki Ateşti, Bir de Sayfalar Dolusu Yazıp Biriktirdiğim Şiirlerimdi...
Seviyordum Bu Alevi, Midemdeki Ağrıları, Gözlerimdeki Yaşları...
Tutsaydın O Beklediğim Ellerinle, Sonsuza Kadar Koşardım Yanında... 
Bütün Hakların Saklıydı Kalbimin Sana Ayrılmış Köşesinde... 
Kimseye Göstermediğim Bir Sen Vardın Kalbimde, Susan, Bakan, Sessizliği Seven, Yüreği Kocaman Bir Adam Vardı...
Eğer Bende Sığabilseydim Yüreğine Belkide Olmayacaktı Bu Aşk Bu Kadar Ağrılı... 
Kaç Kere Sensiz Kaldım... 
Kaç Kere Benden Vazgeçtim...
Kaç Zaman Ben Olmadım...
Kaç Kere Denedim Bir Bilsen Seni Kendimde Öldürmeyi Ama Kendime Değil Sana Kıyamadım...
Yoksa Bin Kere Keserdim Nefesimi Eğer Bende Solumasaydın...

Sen Bilir miydin Sana Hiç Sormadığım, Soramadığım Soruların Cevaplarını?

Bilir miydin Neden Sensizlikten Bu Kadar Korktuğumu?
Okuyabilir misin Gözlerimdeki Hüznü?
Gözlerimiz O Gün Karşılaştığında Söylediklerimizi Sözlere Dökseydik Aradığımız Cevapları Bulur muyduk?
Şimdi Ben Dağıldıkça Kurduğum Her Yeni Düşte Sana Bakıyorum… 
Biliyorum Bu Bahar da Bana Susmak Düşecek... 
Payıma Kilitlenmiş Bir Yürek Kalacak... 
Kaderi Önceden Belirlenmiş Konuşmalar, Bakışmalar Olacak... 
Hadi Sevgili, Biraz Cesur Ol... 
Haykır Sevmediğini...
Hiç Sevmedim Hiç İstemedim De...
Bak Gözbebeklerimde Yoksun,Yalandı De...!
Esir Olmadı Bakışlarım Bakışlarında, Gözlerinde Kaybolmadım De...!
Yarınlarımı Hiç Senle Süslemedim,
Kurduğum Gelecek Hayallerimde Sen Hiç Yoktun, Hiç Olmadın De...!

Bende Aşk'ın Anlamı; Ayrılığına Göğüs Gerip Hiç Gitmemecesine Seni Yaşayabilmekti...

Bende Hayat'ın Anlamı; Birkaç Cümlelik Olsa da Mutluluğa, Adımın Yanına Senin de Adını Yazabilmekti...
Ben Hiç Bir Varlığı Yokluğuna Değişemedim...
Uyanışlarım Halen Senin Kokunda...
İçimdeki Sızıyı Umursamadan Senli Rüyalara Uzanıyorum Usulca... 
Yüreğimi Avuçlarıma Alıyor ve İçindeki Seni Öpüyorum Defalarca...
Senin de Beni Düşünmeni Diliyorum O Anlarda da...
Ben Gözlerim Nemli Dalıyorum Hep Uykularıma... 
Gittiğini Sanma Benden...
Adımlarınla Uzaklaştığını  Sanma...
Gitmek Diyorsun Ya Hani?
Hangi Damar Yoluyla Çıkacağını Düşünüyorsun İçimden?
Hadi Çıktın Diyelim...
Söylesene Büyük Gururlu Adam...!
Unutulmayacağını Bile Bile Söyle Nasıl Yaşayacaksın Bensiz?
Anlat Hadi Bana; Yokluğumun Hüznüne Denk Düştüğü Anları...
Susma Artık Tutsak Günlerimin, Gözlerimde ki Yaşların Tek Tanığı...!
Ben Sana Aşığım Sevgili...
Bir Hançer Gibi Saplısın Yüreğimde...
Çıkarmak İstemiyorum...
Seninle Gelecek Tüm Dertlere Razıyım... 
Yeter ki Bana Sırtını Dönme...
Çaresiz Bırakma Kaderimi...
Kimse Duymasın Hıçkırıklarımı...
Yeter ki Ellerin Avuçlarımda Olsun... 
Son Nefesimde Adını Sayıklayayım... 
Zamanın Son Saniyesine Senle Yol Alayım... 
Seni Seviyorum Demeden Ölmeyeyim...
Yüreğim Donuyor Suskunluğunda, İçim Üşüyor...!
Bazen Deli Bir Rüzgar Gibi Esiyor Yüreğimde...
Susma...
Duy Sesimi Sevgili...! 
Hadi Susmayıp Cevap Ver Eğer Geçmiş Zamanda da Olsa Vardıysa Yüreğinde Yüreğim... 
Anlasana... 
Seninle Dolup Taşan Bir Kadınım Ben...
Gündüzümde Gecemde,Titreyen Mum Alevinde, Buz Kesmiş Ayazlarda Yine Sen...
Ruhum Bakışlarını, Kalbim Sevgini, Rüyalarım Yaşayamadıklarımızı Yaşıyor...
Her Şeyim Seni Yaşarken Sensiz Nasıl Yaşayabilirim ki Ben?
Artık İstesem de İstemesem de; Sensiz Kalamam Ben...
Ben Beni Bana Vermeni Bekliyorum Sevgili... 
Yüreğimde ki Kapanmamış Yaralarla Senden Başkasına Kapadığım Kapılarımı Açmanı Bekliyorum... 
Artık Tanıyamadığım Kendimi Benle Kendi Kimliğimle Barıştırmanı Bekliyorum...
Seni Bekliyorum Tüm Benliğim ve Varlığımla... 
Ellerinin Avuçlarımı Yakmasını, Kalbimin, Aşkının Ritmi İle Atmasını Bekliyorum...
Ben Sadece Seni Bekliyorum Sevgili... 
Adımı Söylemeni, Mümkün Olmadığını Bile Bile Sonsuza Kadar Sevmeni Bekliyorum... 
Benim Daha Sana Yazılmamış Şiirlerim Cümlelerime Anlam Katacak Kelimelerim Var... 
Sevilmekten Yana Bir Umut Kırıntıları Bile Kalmayan Yüreğimde Senin İçin Kurduğum Hayallerim, Düşlerim Var... 

Nokta...!!!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.