24 Mart 2015 Salı

Utanmasam Yazdığım Şiirlerden, Ağlardım Hıçkırarak...

Bilemiyorum Ne Yazacağımı...  
Kafamın İçi Kazan Gibi, Biri Gidiyor Düşüncelerin Biri Geliyor... 
Kelimeler Uğulduyor Beynimde... 
Susuyorum Satırlarca... 
Tam Şurada, İşte Şuramda Sancıyor Sana Olan Esaretim... 
Göğsüme Sığmıyor... 
Az Önce Dalıp Gitmişim Yine Sağa Sola Bakmadan, Koşar Adım ve İçimde İlk Kez Kaybolma Korkusu Olmadan...
Ellerini de Almışım Ellerimin Arasına...
Her Dalıp Gidişimde Önce Gözlerine, Sonra Ellerine ve En Son Dudaklarına Saplanıyorum...
Sonsuzluğa Uzanan Yolculukta Acılar İçinde, Mutsuzum... 
Buğulu Camdan Caddeyi İzlerken "Kimse Yok Yanımda Yalnızlığımı Paylaşacak" Dedim Fısıldarcasına... 
"Yalnızlık Paylaşılmaz, Paylaşılsa Yalnızlık Olmaz" Sözleri Döndü Aklımda, Şairin Söylediği... 
"Yalnızların İçinde En Yalnız Benim" Dediğime Bakma, Nankörlük Ediyorum Biliyorum...! 
Gün Boyunca Beni Bırakmayan Gece Yarısına Kadar Benimle Olan Sigaramı, Sana Yazdığım Defterler Dolusu Şiirlerimi, Gözyaşlarımı, Yürekler Dolusu Hüzünlerimi, Herkese Yetecek Kadar Hayal Kırıklıklarımı Nasılda Hiçe Sayıyorum...! 
Nasıl da Unutuyorum...!

Silgi İle Çıkmayacak Kadar Kurudur Benim Yürek Mürekkebim ve Dile Getiremediğim Dilsizliklerim Suçluydu...

Bir Sevda Türküsü Düşüyor Dudaklarıma...
Suskunluğuna Uzanmış Bedenimle Yüreğimi Kanatarak Dudaklarımı Acıtarak, Yokluğunu Düşünüyorum...
Sen Hiç Aşık Oldun mu? 
Hiç İmkansız Aşkın Esiri Oldun mu? 
Bilir misin Sensizliği? 
Sevmek Niye Acı Verir Diye Hiç Düşündümü?
Seven Acı ve Hüzne Rağmen Mutludur Aslında...
Sevdiğinin Ona "Seviyorum" Demesinden Gözlerine Bakıp "Aşkım" Demesinden Mutludur...
Sevilende Mutludur Sevse de Sevmese de...
Çünkü Bilir ki Seven Elinden Geleni Yapmıştır...
Sevdiğini Kaybetmemek İçin Seven Sevdiği İçin Gururunu Hiçe Sayıp Defalarca "Seviyorum" Demiştir...

Gözlerini Gözlerime Dikişin, Beni Benden Edişin, Söylemeden Sevişin, Bir Kelime Bile Etmeden Çekip Gidişin ve Susuşun Vardı Ya Hani?

Tam da İşte Onlar Canımı Yakıyorlar...
Ağlıyorum Sessizce...
Yalnızlığımda, Sensizliğimde, Gözyaşlarımı Sen Yapıp, Delicisine Sensiz Seni Yaşıyorum...
Öyle Dalıp Gidiyor Gözlerim Niye Neden Bilmeden...
Düşünüyorum İşte Olmadığını Bile Bile...
Telefona Bakıyorum Aramayacağını Bile Bile...

Bak! Yine Çıkmazlarda Yüreğim... 

İsyanım Sensizliğe Sensiz Uyandığım Her Doğan Güne...!
Haykırışım Düne...
Bugüne...
Yarına...
Bak! Yine İçimi İçime Sığdıramıyorum...
Unuturum Diyorum, Ama Onu da Yapamıyorum... 
Geceleri Yalnız Yatağımda Yatarken, Düşlerime Dalıp Yine Seni Hatırlıyorum... 
Gözlerim Doluyor Seni Düşündükçe... 
Kimi Zaman Bir Şarkıda, Kimi Zaman Şiirlerimin Satırlarında Hep Seni Hecelerim...
Uzaktan Hissediyorum Seni, Yaşıyorum Doyasıya... 
Akşam Göğsüne Yaslanıyorum Yokluğunun Beraber Uyuyakalıyoruz Yokluğunla...
Ben Gözlerimde Uyuturum, Kalbimde Büyütürüm, İçimde Yaşatırım Seni...
Özlediğim Sendin Yıllardır Beklediğim de... 
Ne Kadar Soğuk Olursa Olsun Sıcak Olacağını Biliyordum...
Seni Hissettikçe Isınıyordu Her Yer...
Ta Yüreğimin İçinden Sana Akıyor, Sana Coşuyor, Sana Sesleniyordum...
Sen Varken, Kanayan Gecelere Merhem Olurdu Sesin...
Gülüşün Dağıtırdı Gözlerimden Bulutu...
Ara Sıra Gelirdin Ya?
O Zaman Anlardım Hangi Mevsimi Yaşayıp Hangi Mevsimi Soluduğumu...
Mutlu Nefes Alışlarımdın Sen, Hasretleri Unutup Umutlandığımdın... 
Geceminin Karanlığında ki İçimi Aydınlatan Bir Mum Işığı, Penceresiz Odamı Aydınlığıydın Sen...
Ben Düşlerimle Büyüttüm Bu Aşk'ı, Sen Korkularınla... 
Son Damla Mavimi de Gözyaşlarımla Düşürdün Gözlerimden...
Düştükçe Yandım, Yandıkça Kanadım, Kanadıkça Sana Çoğaldım... 
"İyiyim" Derken İçimdeki Çığlığı Dinletemedim Sana... 
"Ayaz Buralar ve Ayaz Vurdu Canımı, Canım Yandı" Diyemedim...
Siyah Matem Olmuş Yüreğini Birde Gözleri Yağmur Yüklü Kadın Vursun İstemedim... 
Keşke Söyleyebilseydim Sana Kendime Bile Söyleyemediğim Sırlarımı... 
Usulca Eğilip Kulağına Fısıldayabilseydim Seni Çok Sevdiğimi... 
Şimdi Nasırlı Yüreğimde Sızın Deli Bir Fırtına Sanki Ruhum...
Yetmiyor Bildiğim Rakamlar Bu Ayrılığı Saymaya...
Kaç Kere Elim Gidip Geri Geliyor Telefonuma... 
Kaç Geceyi Hasretinle Eskittim Yada Kaç Sabah Sensizliğe Uyandım Unuttum...
Gücüm Yok Artık Saymaya, Hatta Ellerini Tutmaya, Seni Yaşamaya... 
Bir Yudum Sen Olsaydı Avuçlarımda Tutsak, Sen Olsaydı  Sensizligime Ortak... 
Yetmiyor Be Sevgili Hayal Edip Umutlarla Avunmak...
Yoruldum, Uçlarına Tırmanmaktan Sevgili Tutunamadım, Uçurumlarında...
Bir Zamanlar Bakışlarımda Güneşi Gördüğün Gözlerim Kara Bulutlar Arkasında Kalmış... 
Satır Satır Mısra Mısra Şiirler Dökülmüş Kirpiklerinden Yanağına... 

Gülmeyi Unutmak Varmış Acıyı Yutkunmak, Susmak Varmış Sesizce ve Haykırmak Varmış Sonsuza Dek...

Gözler Yine Yaşlarla Doldu... 
Bunca Hasretin Bu Sevginin Sonu Yine Hüsran Oldu...
Ben Hep Vardım Ama Sen Hiç Yoktun... 
Gerçek Buydu ve Sen Unuttun...!
Senin Yok Oluşun Benim Olmayışımdı... 
Ama Bil ki; Benim Olmazsan Başkasının da Değilsin...! 
Seni Bu Kadar İsteyecek Yürek Kimde Var? 
Ulaşılmaz Olduğun Halde Bir Tek Cümlen İçin Tüm Zamanlarını Yakacak Olan Kim Var? 

Kolay Kolay Unutulmaz Kapanmaz Yüreğime Açtığın Yara...

Bu Sevda Masalı ve Yazılan Şiirler Bitmeyecek... 
Bitmeyecek Sana Adanan Şiirler...
Çok Şey Var Anlatacak, Söyleyecek Ama Buna Benim Mevsimlerim Yetmeyecek... 
Yetmeyecek Zaman... 
Ben Olamasam da Sende Bil ki Şükürlerim Rahman'adır... 
Ve Bu Seslenişim, Sana ve Sende ki Bana ve Zamanadır...

Biliyor musun Sevgili?

Aşk Yalnız Sende Gerçekmiş, Seninle Aşk'ı Yaşamak Bir Ömre Değişilmezmiş...
Özlediğim, Dilediğim Bir Sevdanın Anlamı...
Umutlandığım Yarınların Tek Güzel Yanı... 
Unutma ki; Beni Ben Yapan Seni Seviyorum...
Son Kez Gelmeni İstiyorum Sessizce, Son Kez Sarılmak İstiyorum Sana Sıkıca...
Elimi Bırakmamanı Gün Boyunca...
Vedaların En Güzelini Yaşamak,
Belki Yaşatmak ve Son Kez "Seni Seviyorum" Demek İstiyorum...
Gel Sevgili...
Bak Hayallerim Ellerimde... 
Son Kez Aşk'ı Sunmaya, Sevgiyi Hissettirmeye Gel...
Mutluluk Şarkıları Söyleyerek, Peşinden Gelen Korkularını Yenerek İlk ve Son Kez Bana, Benin Olmaya Gel...
Son Kez Dönüp Gel Düşlerime... 
Bak, Ağırlaştı Bedenim...


Bilmediğim, Şimdiye Kadar Hiç Gitmediğim Bir Şehrin Sabahında Yazdım Bu Satırları... 

Üşüyorum Burada Nem Kapmış Duvarlar Gibi...
Sesini Arıyorum Kulağımın Derinliklerinde... 
Artık Sana Ne Yazmalıyım Bilmiyorum, Gitgide Kelimeler Azalıyor...
Bugüne Kadar Hep Yazdım, Hep Sana Yazdım Ama Sen Hiç Bilmedin...
Duygularımın Altında Hep Sen Vardın Hissetmedin...
Oysa Bende ki Seni Anlatabilecek Ne Kadar Harf Ne Kadar Kelime Ne Kadar Cümle Varsa Yazmışım...
Kabullenmesi Zor Oldu Ama Sonunda İdrak Ettim, Sevmiyorsun Beni...!
Sevme...!
Hiç Kimseye Yapmadığım Şeyi Yaptım Sana, Yalvardım...! 
Ama Gururunun Çoğu Değerlerinden Daha Büyük Olduğunu Anladım...
Seni Sevmek Sıcaklığını Hissetmeyi Özlemek, Teninin Hissetmek, Gözlerinin Hep Bana Bakmasını İstemekti... 
Bana "Aşkım" "Canım" Deyişini Duymaktı Kim Bilir Beklide... 
Seni Özlemek, Seni Düşünürken Hayalinin Kaybolmasıydı...
Hayalini Kaybetmemek İçin Hayal Yerine Seni Yaşamaktı Her Yerde...
Ben Üşüyordum Tutmadın Ellerimden...
Her Çalan Telefonda Umutluydum, Çarpıyordu Yüreğim ve Her Kapattığın Telefonda Yıkılıyordum, Dizlerim Tutmuyordu... 
Döküyordum Acımı Ağır Sancılarla Hecelere... 
O Kadar Perişan ki Şimdi Hücrelerim, Öylesine Çökük Gözlerle Bakıyorum ki Hayata, Tarifini Bile Yapamam Sanırım... 
Şimdi Unutacağımı Bilsem Çoktan Gömerdim Seni Hecelere...!
Unutmayacağımı Bilsemde Sana Dair Yazdığım Yazılarımın Şiirlerimin Sonuna Nokta Koymak İstiyorum...
Bu; Bitmişliğimin, Tükenmişliğimin, Yorgunluğumun Bir Yansıması Gibi Gözükse de Noktayı Koyuyorum Bu Son Yazımda Sana ve Sana Olan Sevdama Üç Noktasız Yaşamanın Ne Olduğunu Bilmek İstercesine...
Beklemeden, Umut Etmeden, Gözlerim Dalmadan, "Acaba Gelir mi?" Diye Beynimi Allak Bullak Eden Sorulardan Kaçarcasına...
Bu Bir Gerçek...!
Ayaklarım Titreyecek, Nefes Alamayacağım...
Sözcükleri Unutup Hiç Kimseyle Konuşmayacağım...
Zamanın Sonsuza Dek Durduğuna İnanacağım...
Biliyorum Acı Olacak...!
Çok Ağlayacağım...
Alıştığıma İnanıp Daha Doğrusu Kendimi İnandırmaya Çalışıp Sensizliğe Mahkum Olacağım...
Yaşanmamış Bir Çok Güzel Şeyi Senin Sıcacık Yüreğinde Bırakacağım...
Biliyorum Ağır Olacak...!
Gözlerimden Yaşlar Akacak...
Dileklerim Kalmamış Artık, Kimseyi Beklemiyorum... 
Sitemlerimin Bile Gücü Tükenmiş Artık, Hiç Bir Şeye Kahredemiyorum... 
Uykusuzum...
Yaralıyım...
Utanmasam Kendimden, Yazdığım Şiirlerden Ağlardım Hıçkırarak Sevgili...
Yalnızlığıma Değil Sensizliğime Ağlardım...! 

Tarifsiz Acıları Biriktirmişim Yüreğimde...

Sensizliğin Acılarını Çoğaltmışım...
Hep Sessizliğin Gölgesinde Biriktirmişim Ayrılıkları...
Hep Hapsolmuşum Karanlığına...
Yüreğini Yüreğimde Saklamışım, Sarıp Sarmalamışım Umutlarımı...
Sevdamı Biriktirmişim Yüreğimde...
Aşk ve Sevgi Uğruna Verilen Savaşta Yenildim... 
Çaresiz Kaldım, Gücüm Yetmedi Bu Savaşa... 
Kabullendim Aşkın ve Sevginin Üstünlüğünü... 
Bir Sevda Masalıydı, Okundu ve Bitti...
Ve Sen Yeni Bir Sevda Masalına Başladın...
Yeni Hayaller Kurup, Güzel Rüyalara Daldın...
Sen Yeni Hayaller ve Masallar Peşindeyken; Ben Aynı Masalı Defalarca Okudum...
Evet, Belki Okunup Bitti Diyebilirsin Ama Ben Bu Masalı Hafızamda Tutacak Her Gece Yatarken Kendime Okuyacağım ve İnan ki Ağlayacağım...
Birisi Bu Masalın Adını Bana Sorarsa  Benim Söyleyeceğim Tek ve Son Söz; "Bir Sevda Masalı"ydı Okundu Ama Bitmedi, Bitmeyecek...!

Aşk, Önce İstemekti...

Zor Olanı Sevmek İmkansızı İstemekti...
Aşk, Yaşadığım Bu Küçük Odada Her Şeye Senin Resmini Çizebilmek, Yaşayabilmekti Senli Kocaman Hayalleri...
Tutup Düşlerin Elinden Her Gece Sana Gelmekti…
Aşk, Aniden Sıçrayarak Uyanmaktı Uykularımdan ve Bilmekti Uzaklarda Adımın Söylendiğini... 
Uzaklarda Olduğunu Bile Bile Duyabilmekti Seni ve Sesini... 
Aşk Buydu İşte... 
Sustuğumda Bile Gözlerimin Anlattığı Şeydi... 
Sonrası Uzun Çok Uzun Bir Yolculuktu... 
Daha Sonrası mı?
Daha Sonrası; Nasip...! 
Her Şeye Rağmen Seni Sevmek Güzeldi...
Çok Özleyeceğim Seni Günahım...!
Belki Bir Gün Konuşabiliriz Her Şeyi...
İncitmeden Anlatabiliriz Birbirimize ve Kendimize Her Şeyi...
Belki Bir Gün Bir Yerde Karşılaşırız Sevgili...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.