9 Mart 2015 Pazartesi

Al Beni Kollarına...

Akşamın Sona Erdiği Saatlerdeyim...
Henüz Ortalık Alacakaranlık... 
Ve Yine Bir Gün Daha Sensiz Bitecek... 
Dışarıda Uğuldayan Çılgın Bir Rüzgar... 
İnsanı Kahreden Bir Yalnızlık...
Ben ve Düşümde Sadece Sen...
Büyük Boşluklar Gibisin Şimdi Yüreğimde...
Bir Bulut Oldu Hasret Gözlerimde...
Sanki, Yağmurlara Gebe...
Bu Gün de Dönmedin...
Ümitlerim Yok Oldular Birer Birer...
Şimdi Tutsaklı Okyanus Gibiler...
Seni Özlüyorum...
Sensiz Üşüyorum Bu Ağustos Gecelerinde...
Seni, Sıcaklığını Arıyorum...
Ne Olur Dön Artık...
Dayanamıyorum, Dayanamıyorum Sensizliğe... 
Dipsiz Kuyular Çekiyor Beni İçine.... 
Yüreğim Yanıyor... 
Öyle Bir Yanış ki, Acıyor Her Bir Zerrem... 
Kanım Terk Ediyor Damarlarımı... 
Tükeniyor İçim...
Uykular Haram... 
Gözlerim Kan Çanağı...
Geceler Üzgün... 
Sabahlar Yorgun... 
Özlem Kokuyor Tüm Şarkılar...
Yokluğunda Bir Acı Var ki İçimde Anlatılmaz... 
Dayanamıyorum, Dayanamıyorum Sensizliğe... 
Silip Süpürüyor Beni Bir Çığ Gibi Büyüyen Sevdam... 

Şimdi Rüzgarlara Bıraktım Sevgimi...
Sana Olan Hasretimi...
Saçlarını Okşasın...
Sevsin Diye Tenini...
Her Neredeysen Aç Pencereni...
Ellerini Uzat, Yakala Artık Beni...
Sar, Sarmala... 
Koynunda Uyut Beni...
Özledim Aşkım, Seni Çok Özledim...
Hadi Durma...
Al Beni Kollarına... 


Yine Kuytu Bir Köşede Yanlızlığımla Başbaşayım...
Hayalin Karşımda Öylece Durmuş...
Hep Böyle Yanlızlığımda Sana Yakın Olmayı İstiyorum...
Ellerimi Uzattığımda Tutmanı...
Burdayım Yanındayım Demeni...
Belkide Çok Şeydir İstediğim...
Biliyorum İmkansızlığını,Yüreğime Olan Uzaklığını...
Yinede Korkmuyorum Seni Sevmekten...
Koşulsuzca ve Beklentisiz Yol Oluveriyor Yüreğim Yüreğine...
Önemi Yok Uzaklığının Hatta İmkansızlığının...
Yürek Benim Sevda Benim...
Zorda Olsa Acıda Olsa Yasakta Olsa... 
Dedim Ya Korkmuyorum Seni Sevmekten...
Hiç Bir Engeli Yüreğim Tanımıyor...
An Geliyor Tek Başına Savaşırım Diyor Yeterki Sen Umut Et...
Benim Yüreğim Benle Birlikte Taşıyor Seni... 
İkimize de Yol Oluyor Umud Oluyor... 
Önemi Yok Uzaklığının Hatta İmkansızlığının...
Yürek Benim Sevda Benim... 
Sensizde Severim Koşulsuzca ve Korkusuzca... 
Seviyor Yüreğim ve Hep Sevecek ...
Tüm Zorluklarına İmkansızlığına Rağmen...
Hiç Bitmeyecek ve Tükenmeyeceksin...
Seviyorum Seni Senden Uzakta Ama Bi Okadar Yakınında... 

Yüreğimde Kopan Zamansız Fırtınalar Neleri Alıp Götürdü Benden Bir Bilsen...
Bir Bilsen Zamanın Benden Çaldıklarını...
Daha Bir Alevlendi İçimdeki Yangınla...
Gülüşlerim Bitti, Ömrüm Bile Tükendi de,
Bir Tek Sana Olan Sevdam Bitmedi, 
Bitmeyecek...
İki Uzak Şehirde, 
İki Yaralı Yüreğin Ağladığını Hiç Kimseler Bilmedi, 
Bilmeyecek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.