24 Mart 2015 Salı

Sen Benim Gibi Sevemezsin...!

Sonsuzluğa Uzayan Issız Sokaklarda Tek Başınayım İşte...
Ben ve Ben! 
Halbuki Ne Çok İstemiştim Ben ve Sen Olmayı...
Soğuk Kış Gecelerinde Yüreğimi Isıtacak Bir Sen Olmasını... 
Olmadı Canımın İçi, Gözyaşlarım Hiç Son Bulmadı... 
Sen Hiç Yanımda Olmadın, Seni, Sende Yaşamadım Ben... 
Kaçamak, Umutsuz Bakışlarda Tanıdım Aşk'ı...
Duygularım Karamsar ve Ürkekti...
Gözbebeğimin Ortasında Hep Bekledi Akmak İçin Bir Damla Yaş... 
Çoğu Kez Kuytu Köşelerde Haykırdım Kimsenin İşitmediği, Hissedemediği Bir Sesle... 
Gitmeliydin, Ama Gidemedin... 
Çıkamadın Habersiz Girdiğin Gönlümden... 
Halbuki Bilseydin Ne İzler Bıraktığını, Ne Yaralar Açtığını Yüreğimde Bekler miydin O Zaman? 
Hiç Düşünmedim, Hiç İhtimal Vermedim... 
Çünkü Sen Sadece, Arkana Bakmadan Yürümeyi Bilirsin... 
Yüreğin Merttir, Yiğittir Belki, Hatta Sevmeyi de Biliyor Olabilirsin... 
Senin de Gözlerin Yaşlarla Tanışmıştır Mutlaka, Ama Bekleyemezsin, Umutsuzca Sevemezsin...
Gülüşlerindeki Hüznü Herkesten Gizleyemezsin... 
Sen Benim Gibi Sevemezsin...!!!

Hani Olurda Bir Gün  Karşılaşırsak Bir Yerde,
Ne Olur Bir Şey Söyleme, 
Sadece Bak Gözlerime!
O Zaman Eriyecektir Zaten Yüreğim İnceden İnceye...
Bir Sevda Filizlenecektir Gözlerinde,
Ama Yeter ki Bir Söz Söyleme, 
Sadece Bak Gözlerime!
Yüreğim Aksın Ellerine...
Zaman Dursun, 
Yıldızlar Dökülsün Yerlere...
Yıllarca Hayalini Kurduğum O Bahçelerde,
Seninle Can Gelsin Ağlayan Güllerime...
Ama Yeter ki Bir Söz Söyleme, 
Sadece Bak Gözlerime!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.