9 Mart 2015 Pazartesi

Unutmak Ölmekti; Ben Unutmadım...

Yutkunurken Zorlanırsın Ya Bazen...
Çıkmaz, Söylemek İstediğin Hiç Bir Cümle Dudaklarından, İşte Şu An Öyleyim...
Haykırasım ve Hıçkırıklar İçinde Ağlıyasım Var...

Uzandığımda Acaba Tutabilir miyim Ellerimden Kayıp Gidenleri, Anılarımı, Sevinçlerimi, Hayallerimi?
Uzanıp Tutabilir miyim Kuşları Kanatlarından, Yıldızları Işıklarından, Güneşi Sıcağından?
Uzansam Dokunabilir miyim Yüreğimden Geçenlere?
Dokunsam Anlayabilir miyim Kaybedenlerin Acısını, Acının Dayanılmazlığını ve Yaşamın Umursamazlığını?

Hayat Okulunda, Kabuk Bağlamamış Yaraya İnat Nefes Almayı, Karanlığa İnat, Bir Mum Işığında Yaşamayı Öğrendim Ama Öğrenemediğim İki Şey Vardı; 
Birincisi; Unutulduğumu Bile Bile, Ölümüne Severken Unutmayı, İkincisi; Dönmeyeceğini Bile Bile Mavilere Sensiz Kanatlanmayı...

Erişilmez Bir Uçurumun Kıyısında, Senden Başka Kimsenin Farkında Olmadığı Bir Uçurum Çiçeğiydim Ben, Sen İse, Dört Mevsim Özlemini Çektiğim Yağmur... 
Üstüme Yağışını, Yapraklarımdan Akışını, Her Damlanı İçime Çekişimi Severdim... 
Sen Yağınca Susuzluğum Dinerdi, Biterdi Kimsesizliğim, Dağılırdı Ürpertilerim... 
Günlerime, Gecelerime; Hiç Kimsenin Bilmediği, Fark Etmediği Sıcak Bir Sevgi Dolardı... 
Sen Gelince Ardından Gökkuşağı Gelirdi, Gökkuşağına Dönüşürdün Rengarenk... 
Her Renginde Umutlarım Hayallerim Vardı... 
Sen, Hayatıma Kattığım Anlam, Gözlerime Dolan Bulut, Üzerime Yağan Yağmurdun... 
Sen, Toprağa Saçtığım Umudumdun...
Havaydın, Hayattın, Suydun...

Yıllar Sonra Şimdi Yine Bekliyorum Seni, Bir Umutla, Ama Artık Azalan Hatta Tükenen Bir Umutla... 
Gelmeni İstiyorum...
Biten Umutları, Yiten Sevdaları Diriltmen İçin, Solan Yaprakları Yeşertmen İçin...
Tüm Ümitlerin Tükendiği Anda Çıkıp Gelmeni, Üzerime Yağmanı Bekliyorum...
Yetmiyor Artık Kağıt Üzerine Yazdığım Sevgi Cümleleri; Acılarımı Dindirmiyor Kalem İle Yazılan Mısralar...
Sensiz Olmuyor Artık...!
Duy Feryadımı...!
Çınlasın Kulakların...!
Kaldır O Kalbinin Üzerinde ki Ağır Taşı...! 
Bırak Duyguların Özgürlüğüne Kavuşsun...!
Bırak Yüreğin Doyasıya Yaşasın Bu Deli Sevdayı...!
Gel Bana...! 
Birleşsin Ruhlarımız, Kalplerimiz...
Ellerimi Bırakayım Avuçlarının Sıcaklığına; Omuzlarına Yaslıyayım Başımı; Hissedeyim Gücünü, Ateşini, Sevgini, Kalp Atışlarını...
Öyle İhtiyacım Var ki Sana, Şimdi, Bugün, Ben Yükenmeden Ge...l!
Müsaade Et Gözlerinin Uçurumunda Çırpınayım, Bir Kez Olsun Gülüşlerinde Kaybolayım...
Dokunuşun Felaketim Olsun, Sana Tutsaklığım Olsun, Bırak Dizlerinin Dibinde Yazılsın Günahlarım...!
Düşsüzüm Düşlerine Al Beni, Soluksuz Sevişmelerine Sakla...
Denizlerin Sevgiyle Köpürdüğü Saatlerde Aşk Bir Yanımı Alıp Götürsün, Özlem Diğer Yanımı...
Bir Ömür Sevgi Yağmurunla Islanayım...
Kokun Sinsin Tenime, Sevgin İşlesin Yüreğime...
Yağmurlu Günlerde Sığınacak Yer Arayan Kuşlar Gibi,
Islak Teninde Yağmur Kokusuyla Gel Bana, Tenimde Isıtayım Tenini...
Gitme Vaktini Aklıma Düşürmeden, Sonsuzluk Anlamını Anlatacak Kadar Kal...

Bil ki; Ben Sensiz Uzak Bir Dağbaşı Issızlığıyım...
Yoksan Ürpertilerde Tiril Tiri Titrer Yapraklarım...
Seni Özlemenin Korkunç Girdabında Göğünü ve Yönünü Yitirmiş Göçmen Bir Bulut Olup Her Gece Sensizliğe Ağlarım...
Gözlerimin Yaşla Dolu Oluşuna Aldırma, Beni Anlamaya da Çalışma...
Hasrete Veda Ederken, Sana Merhaba Derken Ağlıyorum Aldırma Sen...
Gel...! 
Razıyım Son Nefesim Ol...! 
Son Haykırışım Ol...!

Seni Görmeden Ölürsem Eğer, Bil ki; Aslında Sen Hep Bendeydin... 
Seni Son Kez Öpemeden Ölürsem Eğer, Bil ki; Sen Benim Hep Hayalimdeydin... 
Sen, Sancılı Gecelerde Beynime Saplanan, Çevirdikçe Acısı Artan Sancılarımdın... 
Buldum Dediğimde Kaybettiğim, Asırlardır Hasret Kaldığım, Yokluğunda Ölmeyi Beceremediğimdin... 
Her Nefesimde Ben Hala Seni Yaşıyorum... 
Unut Dedin; Sensizliğe İnat Ben Hala Seni Seviyorum... 
Sinemi Hançerledin, İçime Akıttım Zehirini... 
Sevdamı Közledin, Gözyaşımla Islattım Ateşini... 
Unut Dedin, İnadına Yaşattım Sevgini... 
Unutmak, Ölmekti; Ben Unutmadım... 
Sensizliğe İnat Hep İçimde Seni Yaşattım... 
Dilimi Susturdun, Nefesimde Yaşattım Yetim Sevgimi...
Güneşimi Kuruttun, Gölgelerine Bağladım Yüreğimi... 
Unutmak, Vazgeçmekti; Ben Vazgeçmedim... 
Unutmak, Ölmekti; Ben Unutmadım... 
Hicranına İnat Yetim Gönlümde Hep Seni Sevdim... 
Unutmadım ve Yaşıyorum... 
Ya Sen ?

Yalnızlığın Gözbebeklerinde Kaybolmak ve Sevdalanmak Acılara...
Kaybolmuşluğun Sebebi Bu Olsa Gerek...
Bitmişliğin, Tükenmişliğin, Sırolmuşluğun Sebebi Acılara Yenik Düşmekten Olsa Gerek...
Git Demesi Kolay, Asıl Sızı Sonrasındadır ve Yeni Bir Paragrafın Başlangıcı Olur Acılar... 
Sonra Farkedersin Onunla Beraber Giden Yüreğinin Yokluğunu...
Git Demesi Kolay, Giden Sadece O Olsaydı Eğer...!
Alışamayacağım Senin Yokluğuna...
Sessizce Gelen Ne Yazık ki Sessizce Gidemiyor...
Olmuyor, Yapamıyorum İşte...
Duvarlar Ördüm Kalbime Yıkıldılar...
Hep Sen, Her Kıvrımında Kalbimin, Hücrelerinde Vücudumun Sen Varsın...
Ve Anladım, Neyle Başlarsam Başlayayım Senle Bitiriyorum Ben...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.