8 Mart 2015 Pazar

Hakkım Yok Biliyorum, Ama Çok Seviyorum...

Ne Anlamsızca, Özlemek, Anmak, Ağlamak Ama İçindeki Acının Dinmemesi... 
Aynaya Baktığında Yaşlandığını Hissettiğin Ruhunla Dertleşmek, Daha Çok Acı Çekmek, Daha Bir Yorgun Hissetmek …

Cümlelerim Yarım, Sonu Ama'larla Dolu...
Yazamıyorum... 
İçimde Fırtınalar Kopuyor Ama Cümleler Dudaklarımdan Çıkamıyor…
Gülüşün, Duruşun, Sesin, Öpüşün, Sevişin, Dokunuşun, Her Şeyinle İçimdesin...
Aşık Sana Bu Satırlar, Aşık Sana Cümlelerdeki Gizli Özneler ve Aşık Tüm Şarkılarda Geçen Özlemin Buram Buram Koktuğu Melodiler...
Cümlelerim Var Sana, Her Seferinde Daha da Kilitlenen Boğazımda... 
Bir Tek Sevgi Sözcüğüne Sığdıramadığım Duygularım, Yazıp Yazıp Sildiğim, Bir Türlü Yakıştıramadığım, Bu O'nu Anlatmaya Yetmez Diye Yırtıp Attığım Onlarca Kağıt...
Mevsimleri mi Kaçırdım Ben Yoksa Mevsimler mi Kaçtı Benden? 
Ben mi Yabancıyım Yoksa Sen mi Tanıdık Değilsin? 
Üsüyorum...
İçimde Bir Buz Mevsimi Boy Veriyor ve Son Şarkı Susuyor Birden...! 
Sen Değilsin Gelen Biliyorum... 
Orda Duruyorsun...! 
Harflerini Çalmışlar Sözcüklerinden Klavyeden Tuşlarını... 
Susuyorsun...! 
Yüreğimi Tutuyorsun Ellerinde Durmadan Sıkıyorsun... 
Gelen Sen Değilsin Biliyorum... 
Bir Yağmur Yağıyor Denize Güller Soluyor Görmüyorsun... 
Gölgeni Bulup Bulup Kaybediyorum Yeniden... 
Oysa Gözlerinde ki Işığı Gördüm Ben...
Bana Bakarken Çocuksu Sevincini, Kıpırdanışını, Heyecanını, Gözlerinde Aşk'ı Görmüştüm Bana Bakarken.
"Seni Seviyorum" Diyordu Bana, O Gözlere Bakmak Dünyanın En Mutlu Kadını Yapıyordu Beni...
Ayaklarım Yerden Kesiliyordu Adeta, Çocuklar Gibi Şenleniyordu Yüreğim...
Gözlerinde Yanan Ateşi Gördüm Ben...
Bana Bakarken Nefesim Kesiliyor, Teninle Buluşuyor, Yanıyordum Gözlerinle Beraber... 
O Gün Seninle En Kısa An'ların En Ölmezini Yaşamıştık... 
Yağmurlar Yağdırmıştık En Kurak Mevsimlerde, Boy Boy Umutlar Yeşertmiştik İçimizde... 

Mevsimlere Yıllara İnat Üstümden Çığ Gibi Geçti Zaman...
Çiçekler Açtı, Yapraklar Döktü, Göçmen Kuşlar Havalandı Yüreğimden...
Yoksun Diye Uyanmadım Sabahları...
Hep Güneş Doğduktan Sonra Kalktım Yatağımdan, Sormasın Seni, Anlamasın, Bilmesin İstedim Uzaklarda Olduğunu...
Hep, Yorganın Altına Gizlendim, Sımsıkı Yumdum Gözlerimi, Uyuyormuş Gibi Yaptım, Sensiz Bir Gün Daha Doğamasın İstedim...
Ağlamadım Geceleri, Hiç Hüzünlenmedim, Bilmesin Gece, Öğrenmesin Uzaklarda Olduğunu, Daha Fazla Boğmasın,Yutmasın Karanlığında Diye...
Ne Doğuşunu İzledim Nede Batışını Güneşin...
Kafamı Çevirip Bakamadım Bile Yıldızlara...
Uzaklardasın Diye Sabahları Kalkmadım Yatağından Belki Ben Uyanmadan Dönersin Uzaklardan Diye...

Biliyorum ki, Bir Çizik Atarsam İsminin Üzerine Yine Düşüneceğim Seni...
Yok Etmeye Çalışsam Hislerimi Yapışacaklar Yüreğime Tekrar, Biliyorum...
Sevgini İçimde Öyle Büyük Yaşıyorum ki; Engel Olamıyorum Artık Hislerime...
Yakın Bir Boşlukta, Sol Tarafımdasın...
Doldurulmuyor Boşluğun Hayalinle...
Bilirim; Şarkılar Eski Şarkı Değildir Artık... 
Her Nota Ayrı Bir Yalnızlık Her Yıldız Umarsız Bir Göz Kırpış...
İşte Sen Sadece Geriye Dönüp Bakıver, Sevdandan Geriye Bende Neyin Kaldı... 
Düşün... 
Kaldıysa Eğer Tut Yüreğimden... 
Titreme Sakın...
Hisset Hissettiklerimi Yüreğinde... 
Ve Unutma; Martılar Denizleri İster Güvercinler Mavileri, Sevdalar Yürek İster, Ben Seni.. 

Benim Seni Unutacak Cesaretim Olmadı Hiç, Unutmak İsteme Gibi Bir Çabam da... 
Seni Unutmak Benim En Son İsteğim Bile Değildi...
Seni Öyle Çok Özledim ki Sensizlikte... 
Her An Yanı Başında Olmak İsterken, Daha da Uzaklaştık Birbirimizden... 
Eskiden Olduğu Gibi Ben Senin Kokunu İçime Çekmek İstiyorum... 
Sana Sımsıkı Sarılmak, Gözlerinde Uzun Uzun Kaybolmak İstiyorum...
Çünkü Ben Seni Hala Seviyorum...
Bunu Söylemeye Hakkım Yok Biliyorum Ama Seviyorum İşte...  
Sesinde, Dudaklarından Çıkan Cümlelerde Beni Duymak İstiyorum... 
Ellerin Ellerimden Hiç Ayrılmasın, Sıcaklığını Hissetmek İstiyorum... 
Umursamaz Tavırlarından Canım Acısa da, Duymak İstediklerimi Söylemesen, Söyleyemesen de Seni Seviyorum...
Evet, Seni Seviyorum...
Duygularımın Üzerini Ne Kadar Kapatmaya Çalışsamda, Unuttum Desem de Unutmadım Ben, Seni Her An Hatırlıyorum...
Sen, Sen, Sen Diyor İçim Dışım... 
Kokun Gitmiyor Üzerimden, Gözlerimi Kapatıp İçime Çekiyorum Seni...
İçimdesin Sevgili... 
Sevmenin En Güzel Sebebisin... 
Özledim Diyorum, Yetmiyor, Yetmiyor Hiç Bir Cümle... 
Yine Burnumda Kokun, İçim Kabarıyor, Gözlerim Dolu Dolu...
Seni Özledim İşte...
Oysa Çok Uzaklara Gitmek İsterdim Seninle... 
Sadece Senin ve Benim Olduğumuz Başka Bir Dünya'ya Belki de... 
Ne Olur Çıkıp Gelsen "Bir" Gün...
Çok Değil Yalnızca "Bir" Gün... 
Çok Şey mi İstiyorum Bilmiyorum.., 
Özledim...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.