13 Mart 2015 Cuma

Ben Seçtim Seni Yanarcasına Sevmeyi...


Özlemdi Sevgiliye Yazdığım Şiirler, Okumadı... 
Du'aydı, Gece Ettiğim, Kabul Olmadı... 
Ellerimdi Uzatılan, Tutmadı... 

Bazen Hangi Kelimeleri Kullanacağımı, Bunları Nasıl Cümleler Haline Getireceğimi Bilemiyorum...

Ne Yazsam Nasıl Anlatsam Bu Tükenmeyen Sevdayı, Nasıl Dile Getirsem Şiirlerimde...
Bazen Öyle Anlar Oluyor ki, Kelimeler Unutuluyor, Harfler Değerini Yitiriyor...
Ben Yalnızca Seni Düşünmek İstiyorum...
Harflerle Dans Ediyorum Şiirlerimde... 
Bir Yığın Acıyla Sana Olan Aşkımı Sayfalara Dökmeye Çabalıyorum...
Geceye Mahkum Yüreğim... 
Kalemim Suskun... 
Anlamsız Şiirlerin Sırat Köprüsündeyim... 
Aşk Olmayınca Satırlar Tomurcuklanmıyor...
Satırlarda Söylemiyor Şarkısını Rüzgarlar...
Sevdasızlığın Pususuna Düşmüş Kalem, Sevdasızlıkta Özlem Büyütüyor...
Düş Mesaisindeyim Bu Gece...
Zavallı Bir Kalem, Duygularımın Altında Ezilen Bir Kağıt Parçası, Ciğerlerime Doldurduğum Bir Paket Sigara, Aldanışımın Gündönümündeyim...
Bu Kaçıncı Taşırdığım Duygu Damlası, Kaçıncı Ağlayış...
Hiçsizliğe Teslim Ettiğim Yüreğimle Eskiyen Yıllar Kadar Yorgunum...
Şimdi Karalanacak Bunca Harf Yığını Sanma ki Dağların Görünmeyen Yüzü, Hasretin Burukluğudur...
Anlaşılamayan Cümleler Var Ellerimde, Yinede Ellerim Dolu Diye Yüreğimle Yazmıyorum Sana, Yüreğim Dolu Diye Ellerimle Yazıyorum, Bile Bile Bilmediğimi...
Başladım İşte Sana Yazmaya...
Belki Doğmadan Önce, Belki Öldükten Sonra, Şimdi İşte, Şimdi Ne Zamansa...!
Nereden Başlasam?
Bittiği Yerden mi Yoksa Başladığı Yerde Bitenlerden mi?
Bittikçe Çoğalanlardan mı Yoksa?

Başlayan Bir Gün Kadar Uzun Sensizliğim, Biten Ömür Kadar Kısa...

Yinede Başlı Başına Sen'im...
Seni Kaybetmekten Çok Korkuyorum Bulmadan, Belki Bulmaktan Daha Çok...
Anladığım Her Şeyde Sen Varsın Çünkü...
Çünkü, Çünkülü Her Cümlede Gerekçemsin...
Çünkü Sensin...
Sen Çorak Topraklarıma Yağan Bir Yağmurdun...
En Çok, Hızla, Coşkuyla Yağışını, Beni Sırılsıklam Edişini Sevmiştim... 
Her Damlanın İçime İşlemesini ve O Damlaların Yüreğime Akan Bir Nehre Dönüşmesini... 
Mutlaka Bir Gün Yağacağını Bilerek Özlemenin Tadını  ve Ne Zaman Yağacağının Belirsizliği İle Yaşadığım Heyecanı Sevmiştim... 
Bembeyaz Bulutlara Yüklenip Gelişini, Her Yağışından Sonra Gökkuşağına Dönüşmeni Sevmiştim...
Sırılsıklam Halde Tir Tir Titrerken Bile Yine de Kaçmak Gelmiyordu İçimden, Senden Uzaklaşıp Sığınmak İstemiyordum Hiç Bir Yere... 
Sen Her Gittiğinde Denizini Kaybetmiş Kayıp Sandallara Bindim Yalnızlığımla Dalgalarda Seni Aradım...
Seni Aradım Gözlerimi Yumup, Kendimi Kaybettiğim Yollarda...
Hür Olmak Neydi Unutmuştum Çoktan, Ben Hürrüyetimi Kalbinin Kafesinde Bırakmıştım...
Kıvranıyordum Ama Kaçmaya Bahane Arımıyordum, Alışmıştım Esaretine Bahane Bile Bulamıyordum...
Ben Çoktan Unutmuştum Hürrüyetin Adını Sanını, Kalbinin Kafesinde Yalnız Senin Adını Ezberliyordum...
Hür Olmak Neydi Unutmuştum Çoktan, Kalbinin Kafesinden Hiç Çıkmak İstemiyordum...
Gözlerindeki Aydınlığa Vurulduğumdan Beri Karanlıklara Dargındım Ben...
Sana Susadığımdan Beri Seccademdeki Gözyaşlarımla Kavgalıydım Ben...
Sen Düşlerimi Yağmaladığından Beri Ezberimi Yitirmiştim...
Düşmüştüm Sesli Harflerimden…
Yağmur Sonrası Gökkuşağı Gibiydin...
Renklerin Buluştuğu Değil, Doğduğu Yerdin...
Ruhun Bedenden Çıkışı Gibiydi O Solgun, O Suskun Gidişin...
Ansızın Saplanan Bir Sancı, Yada Ölümün Kıskacı, Acının Tarifsiz Yanıydı Gidişin...
Geri Dönüşü Yok Artık Bu Sevdanın...
Aşk'ı Senle Yaşadım, Yalnızlığı Benliğimle...
Sevmenin Sonu Acıymış Anlamadım...
Her Doğan Günü Umutla Beklerken Bir Kez Daha Du'a Ettim Yanımda Ol Diye...
Anlayamadım Artık Geç Olduğunu, Ne Senin, Nede Benim Aldığımız Yaraların Kapanmayacağını...
İnadına Bakmaya Çalışsam da Gökyüzüne Hep Karanlıklar Aldı Beni Benden...
Ve Şimdi Bakmıyorum Artık Yıldızlara, Söndü İçimdeki Umut...
İçimde Gizliden Gizliye Sakladıklarım Vardı Ya Hani?
Yüreğimde Beslediğim, Her Şeyden Koruduğum İzler Vardı Ya Hani?
İşte Ben Tümünü Sana Vermeye Geldim Bu Gece...

Hiç Beklemediğim Bir Anda, Hiç Beklemediğim Bir Yerden Gelip Çarptın Yüzüme... 

Sessiz, Derinden Ama Sımsıcak Baktın ve Gelip Yerleşiverdin Sol Yanıma Öylece... 
Bir Rüya Aleminde Yaşamam Senin Yüzündendi...
Aşk'ı Bildiğimi Sanırdım Hep Ya da En Azından Yaşadığımı... 
Oysa Şimdi Anladım ki, Aşk Gözbebeklerine Dalıp Gitmekmiş... 
Eline İlk Dokunduğumda İçimin Ürpermesiymiş... 
Anladım ki, Aşk Kelimesine Anlam Katan Tek Şey, Varlığınmış...
Sen, Gönlümün Arka Sokaklarını Mesken Tutan Serseri...
Fikrimde, Cevapsız Soru...
Kimsenin Bilmediği Dünyama Destursuz Giren, Bir Tuhaf Duygu...
Gözlerimde Hapsettiğim İki Damla...
Olmayacak Bir Du'a...
İmkansız Arzu...
Ben Senden Vazgeçmesini Bilemedim, Gidip de Senden Bitemedim...
Hep Bir Sonbaharda Kaldı Kalbim, Kara Kışlarda Zemheri Yüreğim...
Gidesim Var Ama Gidemedim...
Bedenime, Yüreğime, Sevgime Bir Türlü İhanet Edemedim...
Ama Sen Gittin...!
Yollar Senin, Hayat Senin, Ömür Senin, Giderken Aldığın Düşlerim de Senin, Hepsi Senin Eserin...!
Bu Sevdada Payıma Düşen "Kalan" Olmak Sanırım...
Sahi, Sen Gittikten Sonra Ben Kaldım mı?
Ne Kadar Süre Nefes Aldım?
Sen Giderken Nefeslerimi Çaldın Benden, Gülüşlerimi, Mavi Düşlerimi Çaldın...! 
Umutlarımı Götürdün Ceplerinde...!
Benden Aldıklarına Eşdeğer Sancılar Bıraktın Bana...!
Demek ki Bu Kadar Büyüktü Umutlarım, Bu Kadar Derindendi Gülüşlerim...
Eğer Öyle Olmasa Bu Kadar Derinden Olur muydu Sancılarım?
Bu Kadar Büyük Olur muydu Susuşlarım?
Bu Sonu Kendi Ellerimle Yazdım...!
Kendim İstedim Nefes Nefes Terkedilişi İçime Çekmeyi, Bu Depremleri, Kanamalarıma Sebep Bu Yangınları, Bu Soluksuz Susuşları...
Ben Seçtim Seni Yanarcasına Sevmeyi...!
Bile Bile Girdim Bu Oyuna... 
Ne Olursa Olsun Hep Dışında Kalacağımı Bile Bile, Beni Oyununa Al İstedim... 
Asla Sevilmek İçin Sıramın Gelmeyeceğini Bile Bile, Bilerek Girdim Bu Oyuna... 
Ve Çıkıp Gitmeyi, Seni Bırakmayı, Seni Sevmemeyi Hiç Düşünmedim...
Kendimce Sebepler Buldum, Kendimce Haklar Verdim, Kendimce Haklar Aldım Kendimden... 
Sadece Küçük Bir İhtimal İçin Kendimce Senin Oyunlarınla Savaştım...
Senin Hayatın Tüm Gerçekliğiyle Sürüp Giderken Gözlerimin Önünde, Ben Kendime Yalanlardan Bir Yaşam Yarattım...
Sevdim Seni...
Hiç Bir Zaman Bir Hayatım Olmayacağını Bile Bile, Senden Bir Hayat İstemeye Hakkım Olmadığını Düşüne Düşüne, İçten İçe Beni Çok Sevmeni İsteyerek ve Bunun Hiç Olmayacağını Bilerek Sevdim Seni... 
Aciz Bir Aşk'tı Bu... 
Bencil Bir Aşk'tı...
Çaresiz ve İmkansız Bir Aşk'tı...
Her Ne Kadar Ben İstemesem de Sen Seçtin Giden Olmayı ve Kalan Rolünü Bana Bırakmayı...!
Sen Giden'din Ben İse Ardında Bıraktığını Sandığın "Kalan"...
Sen Gidendin Ben İse Kalamayan...!

Şimdi Susuyorum, Dilimle Hiç Bir Kelimeyi Eskitmeyeceğim Artık... 

Defalarca Söylenmiş Aşk İtiraflarına Bir Yenisini Eklemeyeceğim... 
Susturuyorum Sözlerimi ve Susturuyorum Gözlerimi... 
Artık Gizli Hikayeler Anlatmayacak Bakışlarım Sana... 
Ağıt Yakmayacak Gidişine... 
Sayıklamayacağım İsmini ve Du'alarım Sadece Yürekten Haykıracak "Yar!" Diye...
Şimdi Susuyorum, Ne Yağmurlar Ne Çeşmeler Yetmiyor Susuzluğuma... 
Susuyorum ve Seni Sevdiğimi Kimselere Söylemiyorum... 

Uzaklardasın, Nerde Olduğunu Bilmediğin Uzak Bir Şehirde... 

Sesini Duymaktan Bile Acizim... 
Sende ki Beni, Bende ki Seni Hissetmek Hiç Zor Değil İnan... 
Sana Şirler Yazıyorum, Ama Nereye Göndereceğim, Bilmiyorum....
Bende Bitme Diye, Bitirmiyorum Satırları... 
Sen, Sevdiğim Adamsın Benim... 
Varlığında da Yokluğunda da Düşündükçe Mutlu Olduğumsun, Her Şeyimsin...
Seni Benden Çalan Zamansızlığa, Son Kez Görmeyi Esirgeyen Uzaklığa, Yüreğindeki Korkuya, Cesaretsizliğe Bir Çift Lafım Var; 
Bu Yürek Bir Daha Senin İçin Atmayacak…
Bakma Yüzüme!
Kırma Kalbimi, Acıtma Yüreğimi….
Bırak Sefasını Sürsün Sensizliğin ve Sevgisizliğin...!
Ağlamasın Gözlerin Okurken Sana Yazılanları...
Ne Olacağımı Bilmiyorum Sensiz, Sevgisiz, Belki Bir Ölü...!
Belki Sensiz Olamayan, Yapamayan, Yaşayamayan Koca Bir Hiç…!

Şimdi Sevgili; Elimde Sigaram, Kağıt, Kalem Bir de Mavi Gece...!

Gecelere İsyanı, Sensizliğe, Sana İsyanı Anlatan Şiirleri Oku Sevgili...
Sigaramda Bitti Şiirlerimde...
Bitiremediğim "Sen" Kaldın İçimde..!
Gitmek İçin Zahmet Etme...! 
Ben Kaldığım Her Yerden Devam Ederim Sensizken Hiç'liğime…
Bakma Sen Bana, Birazdan Susar Gözlerim...!

Keşke Vurabilseydin Zincirleri Bileklerime...

Bana Gitme Diyebilseydin, Gitme...!
Bu Gece Birlikte Uyuyalım Sevgili, Sonra Giderim, Olur mu?



___________________________________________________

Beni Sevdin mi? 
Sevmedin... 
Ben Seni Sevdim... 
Yalvardığımda Oldu, Sustuğumda, Kaçtığım da Oldu, Kaldığım da, Beklediğimde Oldu Yüreğinin Kapılarda...
Ben Yoruldum, Ben Yenildim...! 
Ben Acıdım, Ben Savaştım, Ben Bekledim, Ben Kurdum Bütün Hayalleri... 
Sen Hiç Durmadın, Hep Gittin, Kaç Kez Gidilirse O Kadar Gittin... 
Sen, Seni Götürdün Giderken Benden... 
Ben Sustum, Hep Sustum, Ne Kadar Susabilirse Bir Dilsiz O Kadar Sustum... 
Şimdi mi?
Yılların Getirdiği Yorgunluk ve Sensizliğin Getirdiği Boşluk... 
İçimde Bir Şey Sürekli Acıyor, Sürekli Sızlatıyor Kalbimi Taa Derinlerden...
Nefes Alıp Vermekten Muaf Geçen Günler, Sessizliklere ve Sensizliklere Gömülü Geceler... 
Çaresiz Kalmanın Verdiği Hissizlikle Yaşıyorum... 
Kızamıyorum Hiç Kimselere, Ne Sana Ne de Üçüncü Şahısa...
Oynalınan Oyunda Figuran Olmak Ağırıma Gidiyor ve Kendimden Başka Hiç Kimseye Kızamıyorum...

Kaç Kere Vazgeçtim Senden?
Kaç Kere Bunu Yapamayacağımı Anlayıp Yeniden Merhaba Dedim Sana?
Bilmiyorum...
Vazegçmeye Cesaret Edemediğim Sen Değil, 
Senin Benden Vazgeçeceğini Bilmemdi... 
Kaderim, "Ne Kadar Çok Seversen O Kadar Çok Üzüleceksin" Der Gibi Yazmış Alnıma... 
Alın Yazsı Değişir mi? 
Seni Çok Sevdiğimi Kaderden Saklayabilir miyim? 
Her Hücreme İşledim Seni... 
Sen Duymasan Bile, Benden Hiç Gitme Dedim Sessizce, Gözlerine Bakıp Beni Hiç Bırakma Dedim...
"Bana Öyle Bakma!" Diyordun Ya Hani?
İşte Gözlerimin Sana Söyledikleri Bunlardı...
Anlatamadım; Kalbim Seni, İsmini Zikrederken, Ona Sus Diyemedim...
Tutup Sürükleyemiyorum Aklımı, Fikrimi; Olması Gereken Yere... 
Değiştiremiyorum, Yetmiyor Gücüm Avucumun İçindeki Hayatımı Değiştirmeye... 
Kalmadı Sitemim Hiç Bir Şeye Kendim Dışında... 
Seni, İçimde Fırtınalar Estirerek, Yüzüme Çarpan Sevda Meltemiyle Sevdim Ben, Beni Benden Alan Bir Sevdayla Sevdim...
İçimde Hüzün Biriktirerek, Her Bakışımda Aşk'ı Kalbime Doldurarak Sevdim...
O Gün Sarılmak Geçmişti İçimden Boynuna Sımsıkı Sarılmak, Omzuna Yaslanıp Huzura Ermek...
Bende Bıraktığı Çaresizliğin Resmidir Bendeki Bu Hal...!
Bu Sefer Olur Sanmıştım Ama Yine Beceremedim Mutlu Olmayı... 
Sorun Kimdeydi, Kimde Ne Eksik, Ne Fazlaydı Onu Bilmiyorum Ama Tek Bildiğim Yeni Bir Vazgeçişe Hazırlamam Gerekiyor Kendimi... 
Vazgeçmem Gereken Sen Değil de Başkası Olsaydı, Kendimi "O Kaybetti Beni" Diye Kandırırdım. Ama Söz Konusu Sen Olunca Konduramıyorum Üzerine Yanlış Sıfatları...
Bu Kez Ben Kaybettim...! 
Hayatımın Senden Öncesine Baktığımda Vazgeçişleri Öğrenmişim Yalnızca...
Bugün Yeni Bir Şey Daha Eklendi Öğrendiklerime...
İnsan Hayal Kurarken de Haddini Aşmamalıymış...
Bazı Du'aların Hayalden Öteye Geçmeyeceğini Kabullenebilmeliymiş...

Hayata ve Sana Kırgınım... 

Kırılgan Bakışlarımdan Hüzün Sızıyor Aynalara... 
Ne Kimselere Anlatacak Bir Öyküm Var Mutlulukla Başlayan Ne de Bir Sevinç, Gözlerimde Umutlar Taşıyan... 
Şimdi Mutsuzum, Avuntusuz ve Suskun... 
Şiirlerimi Yitirdim Dudağında Aşk'ın...
Artık Bu Yerlere Sığamıyorum... 
Yitik Düşlerimin Gölgesine Sığınıyorum... 
Gölgeler Gidiyor Ben Kalıyorum...
Şimdi Ömrüm, Saçlarım Kadar Karlı ve Puslu ve Bil ki Artık Hiç Bir Şey Avutmuyor Beni...
Acının ve Aşkın Kesiştiği Yerde Yaralı Kaldım... 
Kime Anlatsam Acıyan Yanlarımı Yaralarım Ağıt Oldu Uçtu Gökyüzünün Boşluğuna... 
Yüreğimin İçini Sevgi İle Doldurup Yakmak Geçiyor İçimden... 
Ve Sabahın Seher Yellerine Savurmak Küllerini, Kurtulmak İçin Prangalardan... 

Artık Sana Yazacak Bir Satırım Bile Yok Sevgili, Sana Söyleyebilecek Tek Sözüm Bile Yok...
Ben Sana Çok Şey Yazdım Sevgili, Ama Sen Bunların Hiçbirini Umursamadın, Tıpkı Sana Olan Sonsuz, Vazgeçilmez Sevgimi Umursamadığın Gibi...
Nefes Aldığım Bu Hayatta Bana Acı Çektirecek Bir Şeyler Bıraktığın İçin Senden Hem Nefret Ediyorum Hem de Vazgeçmiyorum Seni Hatırlamaktan...
Ben Bu Yazıyı Sana Yazmadım Aslında... 
Yazılanların Hiç Biri Gerçek Değil... 
Ne Seni Unuttum, Ne de Senden Kalanları Yok Ettim Yüreğim de...
Hayat Bana En Büyük Oyununu Senle Oynadı...
Seni Sonsuza Kadar Saklayacağım Yüreğimde, Tıpkı Hastalık İzlerim Gibi, Bunu Sen Hiç Bilmeyeceksin...
Evet, Adı Baştan Konulmuştu Belki...
Ulaşamadığımdın Benim; İmkansız Aşk...
Seni Yazarak Anlatmam İmkansız...
Sade Duygularımın Eserisin Sen...
Yaşıyorum Seni Sadece...!
Zannetme Duygularım; Ağzımdan Çıkan Kelimelerin Sıra Sıra Dizilişi...
Zannetme Sevdam; İçim Yanarken Duygularımın Şahlanışı...
İmkansız Bile Olsa Aşkımsın Sen, Zannetme Unuturum Seni...
Bitmez Bu Şiir Sen Gelene Kadar... 
Düşmez Bu Aşk Toprağa... 
Beni Ben Yapan, Benden Öte Bir Sen Var İçimde... 
Bana Uzak, Yıldızlara Yakın Bir Biz Var İçimde... 
Biten Ben Değilim Başlamayan Sensin... 
Dönmeyen Sensin Giden Ben Değilim...

Bütün Bunlar Bir Delinin Akıllıca Sözleri Ya da Bir Akıllının Delice Düşünceleri...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.