16 Mart 2015 Pazartesi

Varlığın Olsaydı Böyle Acı Çekmezdim!

Sen Ne Düşünürsen Düşün, Ben Seni Düşünüyorum... 
Düşünülecek Daha Önemli, Beni Daha Çok Mutlu Edecek Hiçbir Şeyim Yok Benim... 
Sen Varsın Yalnızca, Düşünürken Bile Mutlu Olduğum... 
Hiçbir Şey İstemiyorum Senden... 
Seni Böyle Yokluğunla, Hayallerimi Birleştirerek Yaşamak Güzel... 
Varlığını Hiç Yaşamadım Ama Varlığının, Hayallerimden Daha Güzel Olabileceğini Hayal Ediyorum Sık Sık... 
Varlığın Olsaydı Böyle Acı Çekmezdim Sanırım... 
Ama Ben Bu Acıya da Razıyım Artık... 
Ya Hiç Hayal Bile Edemeseydim?
Ya Hiç Rüyalarıma Uğramasaydın, O Zaman Nasıl Yaşardım? 
Böyle Korkularla Başladım Hayaline Tutunarak Yaşamaya... 
Böyle Alıştım Bir Yastığa Sen Diye Sarılıp Ağlamaya... 
Seni Böyle Özlemek Beni Çaresiz Yapan... 
Hem Çaresiz Hem Güçlü... 
İki Kadın Var İçimde Taşıdığım... 
Biri Yokluğunla Öylesine Çaresiz, Hayalleriyle, Özlemleriyle ve Kimsesizliğiyle...
Diğeri, Gelmeyeceğini Bildiği Her Yarından Seni Dileyebilecek Kadar Güçlü... 
Ağlamıyorum Artık Gelmeyişlerine.... 
Diyorum Ya Güçlüyüm Ama Bu Yokluğunla Başa Çıkamıyorum İşte... 
Kokunu Özlüyorum... 
Sana Sarılmayı...
Seninle Konuşmayı Özlüyorum... 
Hiçbir Şey Yerini Doldurmuyor... 
Seni Özlüyorum ve En Kötüsü Hiçbir Cümle Yetmiyor Anlatmaya Bu Özlemi... 
Sana da Anlatamamıştım Ben Değil mi?
Anlayamamıştın Seni Ne Kadar Sevdiğimi... 
Hala da Anlamak İstemiyor Kalbin Bu Halimi... 
Neden Diye Sormak Geliyor İçimden Ama Bildiğim Gerçekler Vazgeçiriyor Cevapsız Sorulardan... 
Hiçbir Sorumun Cevabı Yok Sende... 
Kendimi, Cevapsız Sorular Sormaktan Vazgeçirebilirken Senden Vazgeçiremiyorum... 
Oysa İkisinde de Aynı Acı Var... 
Senden Vazgeçiremediğim Kendim de Cevapsız Sorular Sormaktan Vazgeçip, Olduğu Gibi Kabul Ettiğim Hayatta Aynı Acıyı Yaşatıyor... 
Nereye Gittiğini Bilmediğim Yollarda Yürüyorum... 
Bildiğim Yolların Sonunda Sen Yoksun Biliyorum... 
Bir Gün Bilmediğim Bir Yolun Sonunda Sen Ol Diye Du'alar Ediyorum... 
Bu Yolların Sonunda da Yoksun Biliyorum... 
Bu Yüzden Hayallere Tutunup Yaşıyorum... 
Benim İstediğim Sen, Yok Sende... 
Bu Yüzden Umut ve Hayal Ederek Yaşamak Zorundayım Belki de... 
Ben Boynuna Sarılmak İsterken, Kapıma Elini Sürmeyen Varlığın...
Saatlerce Beklediğim Halde Bir Kez Olsun Çalmayan Telefonum...
Dokunduğum Her Yerde Yokluğun...
Aldığım Her Nefeste Sensizlikle Dolu Kimsesizliğim Gerçek Olan... 
Nasıl Bu Kadar Gerçeğe Dayanabilirim ki Ben?
Benim İstediğim Sen Yok Sende... 
Suçlusu Yok Bu Durumun... 
Sen Nasıl Aldın Beni İçine Bilmiyorum Ama Ben Seni Herşeyim Olarak İçime Aldım... 
Sen Beni Her An Unutmaya Hazırken Ben Seni Kaybetmeyi Göze Alamadım... 
Gerçekleri Bu Yüzden Sevmiyorum... 
Gerçeklerim Başka Benim... 
Her Şey Senle Başlıyor Bende... 
Tüm Acıları Sıyırıp Her Zaman Seni Düşünüyorum... 
Yok Senden Başka Önemli Hiçbir Şeyim... 
Sen ve Diğer Şeyler Diye Bölünmüşüm Meğer Farketmeden... 
Ve Diğer Şeyleri Bir Bir Yok Ederken, Sen Nefes Almadan Canlı Kalan Tek Yanım Olmuşsun... 
Bir Gelse Dediğimde, Yüzünü Görebilmek Tek İstediğim... 
Sadece Bir Saniye, Bir Dakika Bile Değil... 
Sesini Duymasam da Olur Sessizliğine Alıştım Ben... 
Hiç Konuşmamak Yakmaz Canımı... 
Yalnızca Bir Kez Olsun Sarılabilsem Boynuna... 
Kokunu Duysam ve Yıllarca Bana Yetecek Kadar Doldursam İçime... 
Ve Tüm Bunları Sadece Seni Özlediğimden Yaptığımı Bir Anlatabilsem...! 
Anlayabildiğin Dili Bir Bulabilsem!
Ve Tüm Bunları Sana Anlayabildiğin Dilden Anlatabilsem.... 

Sen İstediğin Kadar Uzaklara Git, 
Aşk'ta Uzak Yokmuş Ben Yokluğunla Öğrendim... 
Sen İstediğin Kadar Yasakla Kendini, 
Ben Resimlerinle Yaşabilirim... 
Sen Ne Dersen de Bu Halime,
Suçlusu Yok Bu Durumun... 
Ben Kimsesizliğimden, 
Sen Sevilmekten Yorulmuşsun... 
Duygularımı Dondurmak Mümkün Olsaydı,
Ve Senin İstediğin Gibi Hissedebilseydim Keşke,
Ama Olmuyor İşte... 
Aşk, Kalp Atışlarıyla Yaşıyor... 
Sen İstediğin Kadar Vur... 
Ecel Gelmemişse Ölüm Yaşanmıyor... 
Senden Başka Sevecek Kimsem Olmadığından Değil Bu Halim, 
Senden Bir Tane Daha Olmamasından! 
Sen Ne Düşünürsen Düşün, 
Ben Hep Seni Düşünüyorum... 
Sen Beni Nasıl Seversen Öyle Sev, 
Ben Seni İşte Böyle Seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.