22 Mart 2015 Pazar

Sevda'nın Yürek Kaleminden/ Öyle İşte...!

Bu Gün Takvime Baktım İlk Defa Senden Sonra, Yıllar Akmış Gitmiş, Günler Sensiz Tükenmiş... 
Unutmuşum Tarihi, Unutmuşum  Yaşadığımı, Unutmuşum Var Olduğumu... 
Yağmurlar Yağmış, Güneşler Açmış, Gündüz Geceyi Bilmem ki Kaç Kere Kovalamış... 
Akrep Yelkovanı Koşturmaktan Artık Yorulmuş... 
Hayat Şiirinin Son Mısrasında Hayallerim...
Ertelenen Umutların Boynu Büküklüğü Sinmiş İçime...
Bir Elin Tersiyle Red Edilen Bir Çiçek Misali Yüreğim ve Anlamasız Bakan Gözlere Tiryaki Yorgun Bedenim...
Artık Bu Şehir Kaldıramaz Varlığımı...
Sırtlamış Bedenimi Ruhum Ağır Ağır Seyretmekte Bilinmezlere...
Günlerden Haberim Yok...
Her Gün Biraz Daha Anlıyorum Bazı Şeyleri...
Ne Kadar Anlamsızmış Beklenen Saatler ve Hiç Sonu Gelmez Diye Düşündüğüm Anlar...
Artık Bambaşka Her Şey, Dünya Farklı Dönüyor Olsa Gerek...
Gezegenler mi Oynadı Yerinden Su mu Bitti Hava mı Bilemiyorum...
Yitirdiğim Her Neyse Aramaya da Çalışmıyorum...
Ben Böyle Olmazdım Diyesim Geliyor Ama Sonra Olmam Gerektiğini Anlıyorum...
Bir Şeyler Acıyor İçimde, Ne Azaltmaya Çalışıyorum Ne de Başka Bir Şeye...
Düşlerimden Ayrıldım, Düşlerken Tutmayı Düşündüklerim Gitti...
Üzgün Değilim Sadece Şaşırıyorum Halime...
İçimde Rengi Kaçmış Bulutlar, Dilimde Anlamsız Nameler, Aklımda Ya Hiç Bir Şey Ya Her Şey, Ötesi Yok İnan…!
Renkler Bana Ya Beyaz Ya Siyah...
Hem Her Şey, Hem Hiç Bir Şeyim...!
Biraz Karma, Biraz Karışık, Yani; Karmakarışık...!
Az Durgun Az Biraz Yorgun...
Biraz Hayal Biraz Gerçek...
Kimine Fazla Cesur, Kimine Sus-Pus, Kimine Çığlığım...
Ama En Çok Yalnız, Yapa-Yalnız...!
Hüznü Var Artık Ruhumun...
Senden Ayrılma Korkusuyla Kendimi Alamıyorum Çaresiz Düşüncelerden...
Ben Sensizliğinle Sarmaş-Dolaşım... 
Sensizliğin Tek İfadesi Artık Boş Odalar...
Yaşanamayanların Özlemiyle Bu Mahzun Odada Bir Başıma Ben Aşkı Sorguluyorum Ama Cevapsız Kalıyor Sorularım...
Ben Seni Seviyorum...
Kifayetsiz Kalıyor Duygularım...
Yaşayanda Sevgi Yaşatanda Hikmet Yaşanılanda Mucize Değil mi Aşk?
Yeni Farkediyorum...
Hep Aynı Duygulara Gönül Vermenin Acısı Var İçimde...
Uslanmıyorum...
Uslanmadığım İçin Kızıyorum Kendime...
Daha Ne Kadar Dayanırım Bilmiyorum Hak Etmediklerimi Yaşamaya... 
Ezilmek Kader midir Acaba? 
Herkes Kendi Kaderini Kendisi Yazar Derler Ya, Bu Kaderi Ben mi Yazdım Acaba? 
Kim Kendine Bu Kadar Acımasız Davranır ki...!
Neden Kaybeden Benim En Fazlasını Verdiğim Halde?!
Bu Kaçıncı Unutulmuş Yağmurlara Gizlediğim Gözyaşlarım?
Kaçıncı, Senin Gözlerinde Ruhumu Unuttuğum?
Yorgun Bir Ömürden Yüreğinin Çığlığına Sığındığım?
Ve Kaçıncı Bu Senin Yüreğinde Yüzlerce Kez Ruhumu Öldürüşüm...!

Sözcüklerim Mahzun... 
Bu Yük Çok Ağır ve Çok Küçük Anlarda Saklı, Yenik, Ezik ve Kırgın...
Nasıl Taşınır Bu Yük? 
Sensiz Nasıl Bulunur İzi Kaybolmuş Bu Yol?
Sensiz Işığı Firar Geceler Nasıl Biter, Dünya Nasıl Döner? 
Bu Yük Çok Ağır Kollarımda... 
Yüzümü Camlara Dayıyorum Yüzüm Yitiyor, Yüzümü Bulamıyorum... 
Ne Zaman Yazmaya Kalksam Cümlelerim Ayazda Kalıp Donuyorlar... 
Hepsi Güneş Yüzü Göremeden Dilimin Gölgesine Çekiliyorlar... 
Gözlerimin Ardında, Gizli Saklı Bir Yerden Beynime Vuruyor Yazılmamış, Söylenmemiş Cümlelerim... 
Ben Hep Mutsuzluk Sıralarında Otururdum Ya? 
İşte Orada Öğrendim Sıra Sıra Dizmeyi Aklımdakileri... 
Yüreğimdekiler Aklıma Aklımdakiler Dilime Çarptığında Üşürdüm Yada Terlerdim... 
Ateşim Cümlelerime Vururdu...
Bazen Sıkılırdım Sessizlikten Cümlelerimi Ateşe Verir Yakardım. 
Cümlelerim Yandıkça İnce İnce Sızlardı Kalbim... 

"Sen Benimsin Yalnız Hayallerimde", Öyle Canımı Acıtıyor ki Bu Cümle... 

Öyle Beni Anlatıyor ki Sevgili Bir Bilsen...
Yoksun...! 
Benden Kilometrelerce Uzağımdasın, Ama Giderken Bana Bir Nefes Kadar Yakınımda Bir Aşk Bıraktın... 
Her Kalp Atışımda, Her Nefes Alışımda Biraz Daha Kazınıyorsun İçime... 
Biraz Daha Yerleşiyorsun Kalbime... 
Biraz Daha Hükmediyorsun Yüreğime.. 
Kaç Mevsim Geçti Ayrılığın Üstünden de Ben Delice Sevdim Yine Seni? 
Yokluğunun Ayak İzlerimi İçimde ki Kırıklar?
Zaman Zaman Acıyor Sensizlik Bedenimde...
Konuşmuyorum, Dinliyorum...
Konuşmuyorum, İzliyorum...
Sustukça Çoğalıyor Sesler...
Susturdukça Boğuluyor Sesim...
Kaçtıkça Birikiyor Yalnızlık...
Ve Acıtıyorum "Sen" Yanımı Benliğimi Acıttığımı Bilerek...
Ve Biliyor musun?
Durmuyor Sensizlik Gittiğin Yerde, Çoğalıyor Sancılar...
Kaç Gecedir Üzerime Sesin Örtülmüyor...
Ne Zaman Elim Yüreğine Uzansa Uykunu Bölmekten Korkuyorum...
Oysa Susuzum Çöllerinde, Susmuyor İçimin Nehirleri...
Coştukça Sen Bileniyorsun Sayfalara, Ben Kesiliyorum Hiçliğin Adı...
Yoksun...! 
Zaman Hep İsyankar Yüreğimde... 
Hayat Hep Seni Sen Geçiyor Buralarda... 
Buralar Sessiz ve Hasret Varlığına...
Cümlelerim Yarım, Yüklemsiz Bir Özneyim Sensizlikte...
Sensizlik...! 
Tükeniş, Karanlık, Bir Yaprağın Dalından Mevsimsiz Düşüşü, Bir Gülün Boynunu Büküşü... 
Yoksun Diye Hep Var Olan Bitmek Bilmeyen Karanlık, Tükenmez Yalnızlık...
Varlığın Yalnızlık...! 
Sen, Aşk, Ayrılık, Hasret, Özlenen... 
Sen, Tükenişim, Hasretim, Gözyaşım... 
Sen, Bitmek Bilmeyen Kaçışım... 
Sen Bu Kadar Bendeyken, Ben Bu Kadar Sen'ken, Yoksun İşte... 
Yoksun...! 
Ve Yokluğunla Firarda Harflerim...!

B/Akma Gönlüme; Kanıyorum...!

Gölgeni Düşürdüğüm Sayfalarda Sensizliğe Ağlıyorum...!
Cümlelere Sığmıyor Artık Özlemin...
Bir Nehir Taşıyamıyor Artık Senli Harfleri...
Sonunu Bilmediğimiz Bir Masalın İçine Ürkekçe Sığınsa da Adlarımız, Bir Sevda Masalına Dahil Edilmedi Yarınlarımız... 
Bilinmez Daha Kaç Zaman Geçecek Önümüzden Bu Aşkın Çıkmazında... 
Daha Ne Kadar Yağmur Yüklü Bulutlar Uçuşacak Göğsümüzde...
Kimbilir Kaç Deli Rüzgarlar Savuracak Bizi Bilmediğimiz İklimlerin Güz Vakitlerine... 
Kaç Arsız Yağmurlarla Islanacağız Sırılsıklam... 
Bilinmez Kaç Gönül Yarası Kanatacak Gözlerimizi, Yaralı Aşk Nameleri Bölecek Derin Uykularımızı ...
Sonra mı?
Sonrası, Bir Camın Aksinde Yanan Sigaralar... 
Sonrası, Dışarıda Yağan Yağmurlara Eşlik Eden Hüzünler...

Biliyor musun Sevgili Hayallerde El Ele Senle Gezdiğimi? 

Karanlık Kuytularda Sım-Sıkı Sarılıp Düşlerimi Seninle Süslediğimi? 
Nerden Bileceksin ki... 
Düşün Sevgili Düşün...! 
Kimdir Sana Delicesine Aşık Olan? 
Kimdir Hayalinle Kendini Avutan? 
Kimdir Hasretinle Eriyip Yok Olan?
Kimdir?
Nerden Bileceksin ki!? 

Hapsolmuş Duygularım Var Sana Dair, Senden Habersiz Benliğime Sakladığım, Senden ve Herkesten Sakındığım...

Sevmelerim Var Sana Dair Yüreğimin En Ücra Köşesinde ve Sana Esir Olan Düşlerim Var Beni Yalnız Bırakmayan Bırakamayan...
Senli Sensiz Düşlerim Var Gözümden Akan Bir Damla Yaşa Tutsak Olan ve Yanağımda Bütün Gece Yol Alıp Tenime Esir Düşerek Kaybolan Usulca...
Suçlu Duygularım Var Benim En Büyük Suçları Seninle Dolu Olan...
Cezası, Ömür Boyu Seni Hatırlatan, Senli Sensizlik Yaşatan...
Tutsaklığım Var Cezası Hüznü İşleten Benliğime, Seni Bende Esir Tutan Bir Ömür...

Bir Dokunabilsen Ellerime, Ellerinle Açsan Avuçlarımı, Ah Uzanabilsen Uzanabilsem Bu İki Sayfada Okurdun Aşkımı...

Yüzüme Bakamaz Ağlardın...
Kaç Karanlığa Seni Yakmışım, Kimselerin Bilmediği Türküler Bırakmışım Sazı Sen Sesi Ben Olan...
Sevdiğimi Bağırmadan Dünyaya Nasıl Haykırmışım...

Sensiz Tutunmak O Kadar Zor ki Hayata... 

Sana Bakıp da Söyleyemediklerime Yanıyor Yüreğim...
İçimden Gelen Onca Çağlayan Sesini Kulağına Fısıldayamamak Kahrediyor Nefesimi... 
Seni İstedim Ben, En Çok Seni...
Zor Değil, Sadece Tut Elimi... 
Bana Ak...
Vadinin Kuytusuna Gizlenen Aşk Sessizliğini Düşür Yüreğime...
Canının Koynunda Uyu Benimle Her Gece...
Ben Sana Bakarım Yine Uzağından... 
Dokunduğun Ten Ben Kokacaksa Bir Gün; Ben Seni Beklerim Yüreğimin Satır Aralarında... 
Bakıp da Okumak Değildir Benim Amacım, Okuduklarını Yaşamaktır Seninle... 
Tam da Şimdi, Hadi...
Yürek Çekmecemde Duran Mektupların Temize Çekilmeyi Bekliyor Sevgili...
Kum Saatinden Akarken Zaman Harf Harf Oku Beni...
Ve Ben Sana Hayat Dedikçe Sen Gecelere Aldırmadan, Rüzgara Kanmadan Düş Yollara..
Aydınlık Yüzünü Vur Dudağıma...

Şimdi Üzerimden Beni Çıkarıp Yüreğime Seni Giydireceğim...

Sen Siyahı Yakıştırdıkça Kendine, Ben Sana Hayatı Senin Gözlerinle Anlatacağım...
Ve Sen Geceye Aldanıp Sustukça Ben Sana Çoğalacağım...
Rüzgara Kanıp Kuytu Kuytularda Üşüdükçe, Sesimin Sıcaklığında Bir Sevda Masalını Kulağına Kısıldayacağım...

Kaybedilmiş Günlerin Tesellisi Olur mu?
Direnmeye Müptela Sancıların Tam Ortasındayım; Öyle Halsiz, Öyle Hadsiz...
Dinmeyen Yürek Fırtınalarına Itafen,
Yolların Çıkmazına Sürüklenen Bir Aşk, Bir Serzeniş, Nerden Geldiği Bilinmez Tükeniş...
Ki Bakma Bana, Çoğu Kez Saçmalıyorum; Öyle Umarsız, Öyle Düşerken İşte...
Anlamları Yorulan Cümlerde Arıyorum Bazen Seni, Bazen Anıyorum, Haberin Olmuyor, Öyle Sebepsiz, Öyle Kelimesiz İşte...
Pusulası Ayarsız Kederlere Gebeyim İşte...
Söylesem Ağzımdan Taşacak, Söylesem Boyumu Aşacak...
Adresi Belirli, Bir Avuç Gözyaşı Şiire Sitem Katsa da ve Sen Baş Kahramanı Olsan da Yine Seni; Tarifsiz, Sessiz, Öyle Tahammülsüz, Öyle Çok Seviyorum İşte...
Yokluğunun En Acı Hislerini Dudaklarıma Dokunarak Hissedebiliyorum... 
Gözlerimin Gezdiği Kızgın Alevlerde Görebiliyorum... 
Kalp Atışlarımın Kulağıma Vurduğu Sesle Duyabiliyorum...
Senin Yokluğunda Elbet Can Çekişir Bu Yürek... 
Dayanabilir mi Acına...! 
Dayanabilir mi Gözyaşlarına...! 
Sensiz Derdini Anlatabilir mi Bu Yürek? 
Yokluğunun Verdiği Bu Acısıyla Anlatabilir mi Yaşayabilir mi?
Mesafelerde Yaşatıyorsam Aşkımı, Uzaktan da Olsa Sevmeyi Becerebiliyorsam Seni, Her Küçümser Bakışta Daha da Güçleniyorsa İçimde ki Sen, Küçücük Dünyamda Kendi Ellerimle Kocaman Yaptıysam Seni, Her Geçen Saniyede Daha da Çok Bağlıyorsam Yüreğini Seviyorum Yani...
Özledim Yani...
Çok Özledim Seni...
Yaz Bana Be Sevgili... 
Cümlelerinin İçinde Dikenler Değil Gül Goncaları Olsun...
Okuduğumda, Aklıma Seni Düşürsün...
Yanım da Olamasan da, Bana Dokunur Gibi Hissettirsin... 
Tek Bir Cümle Sevgili Tek Bir Cümle, "Seni İstiyorum" Desen Yetecek Sevgili...
Gel Hadi...!
Bugün Gülelim Senle Sevgili...
Geçmeyelim Dert Mekanından Hiç Bulaşmayalım Efkara...
Gidelim, Götür Beni Hayallere..
Benim Sana Ömrümü Adadığımca, Aç Sende Bana Yüreğini...
Öyle Anlamaz Durma Be Sevgili...
Bir - İki Umut Ver Hadi...
Gel Bugün Gülelim Biz...
Hadi Uzat Elini Be Sevgili...
Tek İsteğim Uzanıp Tutmak Ellerini...
Sebebini Sormadığım Ayrılıkların Yaşını Silemediğim Gözlerinin Hapsinde 
Sıcaklığınla Uyumak, Geceye, Yıldızlara, Sensizliğe İnat Kalp Atışlarını Göğüsümde Yaşamak... 
Ağlamak Doyasıya Kollarında...
Ve Gözyaşımı Sevda Yapıp Akıtmak Avuçlarına İlk Defa... 

Seni Seviyorum  Adamım... 

Acıysan da...! 
Yalnızlıksan da...! 
Suskunluksan da...! 
Özgürlüksen de...! 
Her Neysen...! 
Her Şeysen...! 
Seni Seviyorum...! 


Ben Sana Derdimi Anlatamadım Sevgili...! 
Şimdi Anlatır mı Sana Gözlerim Olan Biteni? 
Söyler mi Yaşadıklarımı?
Uykusuz Seni Düşlediğim Issız Geceleri?
Yoksa Son Elvedayı Tekrar mı Söylersin Her Şeyin Bedeli Olarak...
Tekrar mı Ağlatırsın Beni?
Yoksa Seni Bensiz Geçmişimde Bıraktım mı Dersin?
Ne Anlatırsın Şimdi!? 
Ah Be Sevgili...!
Kanayan Gözlerime Bak...
Aşkından Lal Yüreğime Cevap Ver N'olur...
Seviyorum de Son Bir Kez...
Tut Ellerimi ve Öp Yanlışlıkla...
Sonra İstersen Öldür Sana Esir Bedenimi...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.