17 Mart 2015 Salı

Bir Şiirdi Seni Yaşamak, Şiirce Seni Yaşamaktı...

Sana Dair Şiirler Akıyor Yüreğimden...
Esiri Oluyorum Düş'lerin...
Bakışların, Bakışlarıma Takılıyor, Eriyorum Gözlerinde...
Utanıyorum, Dudakların Dudaklarıma Değdiğinde, Saklanıyorum Yüreğinde...
Düşüncemin En Issız Yerlerine Bile Serpiştiriyorum Hayalini...
Kapattığımda Gözlerimi Karşımdasın, Rüyalarıma Giriyorsun Uyanıkken Bile...
Düşüncen Beni Kocaman Şehirlerden Küçücük Odalara Hapsediyor, Anahtarına Ulaşamıyorum...
Ben Bu Kadar Özgürlüğüme Düşkünken Sana Karşı Koyamıyorum...
Sensizlik Bir Başka Yaşanıyor Sevgili...
Bir Güneş Batıyor Sonraları Gökkuşağı Ağlıyor... 
İçimde Bir Hayat Doğuyor İsmi Biraz "Sen" Gibi...  
Söylesene Sensizlik Nasıl Yaşlanır Sevgili? 
Daha Kaç Kez Yelkovan Akrebin Etrafında Döner?
Saklanıyorum...
El Değmemiş Umutların Suskun Gelişini Bekliyorum...
Susuyorum Düşüncelerimi Dinliyorum...
Aklımdan Geçenlerden Bir Ben Geçemiyorum... 
Anlamıyorum Hiç Kendimi, Anlat Deseler de Zaten Anlatamam Halimi Biliyorum... 
Yaralıyım, Halim İçler Acısı, Kanıyorum...!
Kördüğüm Olmuş Bir Türlü Çözemiyorum Sevdaya Dair Sözcükler Yüreğimde... 
Senden Bihaber Yaşamaya Çalışıyorum Kalbinin Sığınaklarında... 
Hakkım Varmı Buna?! 
Bilmiyorum... 
Ağır Bir Sevda Yük Oldu Ruhumun En Takaatsiz Hamalına... 
Taşımak istiyorum,Taşıyamıyorum... 
Ruhumda Endişe Rüzgarları Estiren Kelamlar Çelme Takıyor Varlığının Gölgesinde Serinlemeyi Umut Eden Yüreğime... 
Nereye Koysam Yakışmıyor İşte Senin Adına Yakıştığı Kadar Bu Aşkın Ünlemleri...! 
Düşlerim Demir Parmaklık, Dilimse Suçsuz Bir Mahkum... 
Düşünce Suçundan Yargılanan Bir Zavallı Gibi Duygularımı Anlatamadım Sana... 
İşte Bu Yüzden Yazıyorum Boş Sayfalara... 
Yazıyor Yırtıyor ve Atıyorum Seninle Yürüdüğüm Yollara Belki Bulup Okursun Diye, Okuyupta Geri Dönersin Diye...
Kalemimin Her Temasında Bir Kazma Daha Vuruluyor Toprağa... 
Kendim İçin Kazamadığım Mezarı Kalemim Kazıyor Karbeyaz Sayfalara...
Sayfalarca Sen Yazıyorum, Kelimelerimde Seni Arıyorum... 
Yazdığım Her Cümle Seni Kendime Tarif Çabam... 
Rüzgarın Akışına Bırakıyorum Düşüncelerimi, Her Daim İlk Durak da Son Durak da Sen Oluyorsun... 
Sevgin Bende Taze Kabuklu Bir Yara Kanatmaktan Bıkmadığım... 
Sen Kanayan Tarafım, Acım, Sevgisizliğim, Umutsuzluğum, Özlemine Hasret Yaşam Tarifem... 
Sen Hayalini Sevdiğim, Sen Acısına Hasret Nöbetler Tuttuğum, İlk ve Son Aşkım, Koynunda Üşüdüğüm, Sabahı Olmayan Gecem... 
Sana Dair Kelimelerim Tükenmek Bilmiyor... 
Nitekim Aslında Sana Dair Söylenecek Sözler Bendeki Seni Tarif Etmeye Kifayetsiz... 
Dedim Ya; Seni Kelimelerimde Arıyorum; Düşüncelerimde, Ama Derler ki Akıl Bir Tek Kalbi Anlayamazmış, Bendeki Bu Sevdayı Aklım Almıyor...
Bu Hayatta Kendime Hep Fazla Geldim, Beden Almadı Bendeki Ruhu, Yüreği, Ama Tek Sana Yetemedim… 
Beni Kendine Uzak Kılmak Sana Mutluluk Taşıyabiliyorsa Ben Bu Acıyı Bir Ömür de Yaşarım... 
Ben Seneler Sonra da Kendimde Sana Dair Hiç Bir Şey Yitirmedim, Ama İşin Tek Acı Tarafı Seni Bir Türlü Kendime Anlatamadım Sevdam… 
Önceleri Yüreğimi Tercüman Kılıyordum Sevdana ve İşte Şimdi Kalemimden Medet Diliyorum İlk Defa...
Kimbilir Belki de Son Defa... 

Anladım, Sen Beni Hiç Sevmeyeceksin... 

Gözlerimdeki Işığı Hiç Bilmeyeceksin...
Viraneye Dönen Yüreğimde ki Sevgini Hiç Tatmayacaksın... 
Dudaklarımdan Dökülen Sevgi Sözcüklerini Duymayacaksın... 
Ve "Canım" Diyerek Sımsıkı Sarılmanın Sıcaklığını Hissetmeyeceksin... 
Hançer Yemiş Bağrımın Sızısını Hiç Sarmayacaksın, Sarmalamayacaksın... 
İçimde ki Sızılarımı Hiç Dindirmeyeceksin... 
Çek Çıkar Desem Şu Dipsiz Kuyudan, Son Bir Gayretle Uzanan Ellerimi Görmeyeceksin... 
Anladım; Sen Bana Hiç Gelmeyeceksin... 
Mavi Diye Sarıldığım Umutlarımı Gökkuşağına Döndüremeyeceksin...
İçimde ki Fırtınalarımı Dindirip Sakin Bir Denize Çeviremeyeceksin... 
Yedi Renge Bürünen Sevgi Sözcüklerini Başucumda Hiç Söylemeyeceksin... 
Belki Bir Gün, Sende Birini Seveceksin, Umutsuzca, İşte O Zaman Sen, Benim Nasıl Öldüğümü Çok İyi Bileceksin...

Yalnız Kalmaya İhtiyacın Varsa Eğer Giderim... 

Sana Yazdığım Şiirleri Yakar, Arkama Hiç Bakmam, Sonunu Hiç Düşünmem, Yüreğimi Alır Giderim... 
Gözlerim Ağlar, Dudaklarım Çatlar, Ellerim Titrer Ama Giderim...
Ben Seni Taşımayı Bilirim Yanımda Sevgili, Bir Kalp Ağrısı Gibi İçimde Taşımayı Bilirim...
Yüreğim Yanar, Kalbim Sızlar, İçim Acır Ama Senin Aşkını Sana Vermem Sevgili...! 
Korkma Ben Aşk'ı, Hayata Anlam Katanı Bir Kez Sevebildiğimi Söylediğimi Unutmam...!
Ben Sevmekten Vazgeçmem Seni Ama, Aşkımı da Ezdirmem...!
Keşke Avuçlarıma Bakıp Anlayabilseydin Senin Varlığınla Terlemek İstediklerini... 
Ve Sonra Dudaklarıma Bakıp, Hiç Öpemeyeceğinin Hayalleriyle Kuruduğunu... 
Biliyorum, Ne Avuçlarıma Bakacaksın Ne Dudaklarıma... 
Ne Yazık Yüzü Bedeni Olmayan Bir Aşk'ı Satırlarda Bırakacağız...! 
Her Zaman Seni Sevdim Ben...
Her Satırın Ardına Koyduğum Üç Noktada Her Zaman Sen Vardın Aslında...
Kalbimin Her Zaman Senin İçin Attı...
Bir Gün "Seni Unuttum" Desem de İnanma Bana....
Bu Zamana Kadar Sanaydı Var Oluşlarım Yok Oluşlarım...
Aşkımıda Hiç Umut Olmasa Bile Vazgeçemedim... 
Ve Bir Kez Daha Anladım, Senin İçinde Olmadığın Bir Hayatım Olamaz...
Ben Seni Özlemeye Sevdalandım Sevgili...
Uykuları Kurban Ettim Yollarına 
Şirler Yazdım Hep Seni Anlatan... 
Resimler Yaptım Rengi Sen Olan...
Düşler Gördüm, Rüyalarımda Canın Oldum, Eşin Oldum.. 
Gözlerimi Kapadığım Her An Seni Kucakladım… 
Sevgimle Yıkadım Ruhunu.. 
Tertemiz Bembeyaz Bir Dünya Ayırdım Sana... 
Gel de Sev Beni Deli Deli Diye Yollarına Kul Oldum... 
Unuttun Beni, Biliyorum Unuttun, Yine Sevdalara Dalmış Olmalısın... 
Olsun, Bir Gün, Nasılsa Bir Gün Anlayacaksın Gerçek Aşkın Tuttuğun Ellerde Değil de Benim Hüzünlü Aşk Şiirlerimde Olduğunu... 
Seni Sevmek İçin Acelem Yok, Ben Bir Ömre Sığdırdım Seni...
Çünkü Ben Seni Severken Bu Aşk Nereye Varacak Diye Hiç Düşünmedim... 
Düşünseydim Zaten Sevemezdim Seni...
Kıymetlimsin, Aşkın Bende Hala...
Esirinim...
Seni Seviyorum...
Sana Aşığım...
Sen Hep Ulaşılamaz Kalacaksın Ben Hep O Karanlıklarda Sana Hasret... 
Hiç Seni Sevdiğimi Bilemeden Sarılacaksın Sevdiğine ve Hiç Dudakların Hissetmeyecek Seni Her Gece Usulca Öptüğümü... 
Sen Uykuların En Derininde Olduğun Vakitlerde Rüzgarlarla Geleceğim Beni Fark Etmeyeceğin Pencerene... 
Sen Mutluluk Rolünü Oynarken Ben Hep Seni Seyredeceğim Uçsuz Bucaksız Hayallerimde... 
Senden Başkasında Tatmayacağım Mutluluğu... 
Ve Beklemeyeceğim Bir Selam Hiç Kimseden... 
Senin Dudaklarından Çıkmayan Hiç Bir Kelime Önemli Değil İnan... 

Yokluğunun En Soğuk Saati Çalıyor Şimdi...

Bense; Yorganımı Üzerime Çekip, Sensizliğe Sarılıyorum...
Birde Senli Düşlerim Vardı Onlarıda Aldım Hayallerime, Kendimi Oyalamaya Devam Ediyorum...
Alıp Başını Yürüyor Saatler Birbiri Ardına...
Yine Hüzün Ufalanıyor Yorgun Bakışlarımdan... 
Zaman Zor da Olsa Geçiyor, Yorsa da Tükeniyor...!
Avuçta Sadece Bir Avuç Kor Gibi Özlem Kalıyor...
Yokluğuna Düşen Her Hasrette İçimde Senli Bir Şiir Kırılıyor...
Sana Bu Kadar Dolmuşken, İçimde Boş Kalıyor Bir Yer...
Senli Yaralar Sızıyor Bedenimden ve Ben Gözyaşlarımla Avutuyorum Yaralarımı...
Savrulurken Bendeki Küller Kelime Kelime Dökülüyorum Yerlere...
Kana Kana İçerken Ayrılığı, Kuytularım Üşüyor Hasrete Kapılmış Cümlelerinde...
Yüreğimin Duvarlarına Gözyaşlarımla Islattığın Umudu Asıyorum Kurusun Diye...
Dilimde Yazgısı Suskulu Sözlerim, Gözlerimden Döktüğüm Bir Avuç Senle Sükutu Ezberletiyorum Artık Dilime...
Ne Çok Şeyi Özlüyorum, Ne Çok Yazıyorum ve Ne Çok Yaşıyorum...
Rüzgarlara Söylüyorum Söylenmemişleri...
Dilimin Ucunda Yitip Giden, Dünde Kalan Sözlerimi...
Sürgünüm, Yorgunum, Kırgınım...
Asırlardır Kanıyorum...
Yokluğunun Kışında Çırpınıyor Çaresizliğim... 
Duvarlar Üstüme Çökmüş, Enkaz Altında Yüreğim... 
Üşüyor Ellerim Baharda Bile...
Gözlerim Hep Kapıda, Dilim Haykırışta... 
Bana Bir Şeyler Söyle...
Ne Olur Susma Öyle...! 
Susma! 
Bir Şiir Bir Şarkı Söyle de Uyut Sevda'mı...!

Keşke Keşkeler Olmasaydı Seninle...

Keşke Yanımda Olabilseydin, Yaşayabilseydim Seninle Bütün Düşlerini...
Bir Şiiri Yaşarken Seninle, Yaşayabilseydim Hecelerini...
Uyanabilseydim Seninle Yaşanmamış Sabahlara...
Keşke Şiiri Yaşayabildiğim Kadar Yaşayabilseydim Seni, Böylesine Kaybolmasaydım Hasret Denizlerinde...
Sende Sevebilseydin Benim Sevdiğim Kadar...
İkinci Baharın Olabilseydim Tükenmiş Günlerinde...
Uzanabilseydim Dizlerine, Yanabilseydim Avuçlarında...
_______________________________
Ve Final...

Yüreğimin Kapısında; Kilidi Kırılmış Yarınımın Son Sayfasına Niyetliyken; Canına Döküyorum Eteğimdeki Umudumun Son Kırıntılarını...

Yitik Kelimeler Diyarına Yol Alıyorum Yine...
Bir Kayboluş Destanını Yazmaya Çalışıyor Parmaklarım Kelimelerin Buruk, Cılız İsyanına Aldırış Etmeden...
Kaybetmek...
Yaşamın Tam Ortasında Dünde Çakılı Kalmak, Bu Gün ve Yarın Kavramalarını Yitirmek, Zamanın Geçtiğini Bile Fark Edememek...
Kimsesiz Zamansız Bir Bozkırın Ortasında Kala-Kalmış Gibiyim...
Onca Ruha Dokunmuş Ben Kendi Ruhuma Ulaşamamanın Telaşındayım...
Yine Yazarak Ruhuma Şifa Arıyorum...
Ruh Sızlıyorsa İnsan Elinin Altındaki Kelimelere Müracaat Etmeden Duramıyor...
Yazmak İstiyorum, Sadece Seni, Belki de Yazıp İçimdeki Seni Tüketmek İstiyorum...
Sen Gerçekten Var mısın Yoksa İçimdeki Aşk'ı mı Uydurmaya Çalışıyorum Sana Bilmiyorum...

Yaşama Tutunan Nefesimin Soluğunu Kaybettim, Yüreğimden Damlıyor Gözyaşlarım, Bin Ömre Bedel, Hasretindeyim...

Hazanım Ömrüme Eklenmiş, Yüreğim Artık Uzaklarda... 
Ardına Bıraktığın Bir Koku Var Yüreğimde, Bir İz, Senden Bana Uzanan...
Rüzgarlı Saçlarımın Örttüğü Alınyazımda Adın Yazılı...
İsmini Mıhlıyorum Dudaklarıma Ama Konuşamıyorum... 
Ben Senin Yörüngendeyim Oysa, Bir Senin Etrafında Dönüyorum Bir de Kendime Dönüyorum Her Seferinde... 
Ve Biliyorum, Ben Hiçbir Dileğine Ek Bile Olamayacağım, 
Hiç Beni Seçmeyeceksin Gökyüzünden... 
Ben de, "Ben Buradayım" Diyemeyeceğim Hiçbir Zaman...
Bir Nefeslik Uzaktayım Oysa, Görmüyorsun Uzaklardan... 
Oysa İçime Düşüyorsun En Sevdiğim Şarkıların Notalarından, Çırpınıyorum Yokluğunun Derinliğinde... 
Yanaklarım Yanıyor Biraz da İçim Acıyor Açıkçası...
Her Gün Sonunda Tükettim Derken Özlemleri Gün Işığında Tekrar Hayat Bulup Dikildi Karşıma...
Bilmediğim Bir Yerde Bir Yol Ayrımındayım...
Hangi Durak Bitirir Bu Çıkmazları Bilmiyorum...
Cevaplar Sorulardan Çok Uzak Yerlerde...
Sorguladıkça Yarım ve Ezik Bir Hayatın İnce Sızısında Buluyorum Kendimi... 
En Çok Sesinin Tonunu, İçime Sığdırmak İstercesine Sarıldığım Anları Özlüyorum ve Üşüyorum Karanlıklarda...
Çaresizliğin Çaresini Arıyorum Korkularımda...
Ucu Bucağı Bulunmayan Engin, Issız Bir Kalabalığın Ortasındayım...
Birleştiremiyorum Yollarımızı...
Sanki Yakınlaşmaya Çalıştıkça Daha Uzağa Savruluyorum...
Sensizliğin Sesi Sağır Ediyor Beni...

Hep Seni Yazmışım Yıllarca, Hep Sana Yazmışım... 

Bir Sevda Masalı Yazar Gibi Durmadan, Gündüz-Gece Hep Seni Yazmışım Sayfalara...
Ne Zaman Bir Şeyler Yazmaya Niyetlensem, Yürek Kalemimin Ucundan Sadece Sana Dair Kelimeler Çıkmış... 
Geçmişimi Senin Geldiğin Andan İtibaren Yok Sayıp, Hayatımı Tamamen Senin Üzerine Kurmuşum...
Soğuk Kış Günlerinde Nerden Esersen Es, Hatta Tenime Dokunmadan Geçip Gittiğin Zamanlarda Bile İçimi Isıtmayı Başarmışsın...
Bu Yalnız Yürek Bunca Sene Hep Senin İçin Çarpmış, Tüm Sözlerimi Sana Ulaşmak İçin Yazmışım... 
Çünkü Ben Sadece Seninle Geçirdiğim Zamanlarda Yaşamışım...
Ne Güzel Sevmişim Seni...
Her Kelimemle ve Her Cümlemle Sana Sevgimi Anlatmak İstemişim...
Yanına Yaklaşmak, Kokunu Duymak, Tenine Dokunmak İstemişim...
Seni  Yazmışım Hayallerime Seni Yazmışım Kaderime... 
Ben Hep Seni Aramışım Yılların Yorgun Sokaklarında...
Hep Seni Özlemiş Hep Seni Yazmışım Gözlerime Sığmayan Gökyüzüne...
Ben Hep Seni Sevmişim Yüreğimin Kimsesiz Atışlarında...
Ben Hep Senmişim, Sevmek İçin Bunca Zaman Seni Beklemişim...
Sen Hep Uzaktan Bakmışsın Bana, Ben İse Yüreğinin Kapılarını Usulca Aralamışım Sana... 
Yüreğimin En Kutsal Yerine Seni Yazmışım, Ben Bir Sana Bağlanmışım... 
Sorum da Sendin Cevabım da...
Yüreğimi Titreten de Sendin Gözyaşlarımı Kurutan da...
Her Şeyimdin Belki de...!
Sen Sevdaydın, Umuttun, Umudumdun...
Seni Öylesine Yaşadım ki; Her Defasında Gecenin Hüzünlendiren Yanlarına Batırdım Yürek Kalemimi...
Şiirlerim Seni Sustu, Seni Konuştu...
Yüreğimle Sana Kanadım, Sana Damladım...
Yer Sen, Gök Sen, Yaşam Sen, Ölüm Sen Oldun...
İçimde Sevdiğim, Hayal Ettiğim, Öpmek İstediğim, Bağlanmak İstediğim Sendin...
Seni Sevmek İçin Vardım Sanki, Senin Olacağım Anlar, Sarılışların İçindi Varlığım...
Bir Ömür Gibi Sürecek Hayaller Kurdum Sana ve Bana Dair...
Umutlarımı, Heyecanlarımı, İsteklerimi Hayatımın Sınırları İçinde Tek Başıma Yaşadım, Tıpkı Senle Yaşıyormuş Gibi...
Bir Şiirdi Seni Yaşamak, Seni Yaşamaktı Sevdalı Bir Şiircesine...
Hecelerinde Dolaşmaktı Ürkek ve Derinden...
Mısralarınla Yatıp Kalkmaktı En Derin Anlamlarının En Ücra Köşelerinde...

Şimdi Yorgunum, Sensizim, Özlem Doluyum... 

İçim Dışım Senin Özlemin...
Sevginin Yaşanmamış ve Yarım Kalan Günlerin Mahkumuyum... 
Şimdi Anladım ki Sevgili; Hep Seninle Olmak İsterken Hep Uzağına Düşmüşüm...
Oysa Öylesine Çok Sevmiş, Öylesine Benimsemişim ki, Kendime İnanır Gibi İnanmışım Sana... 

Tüm Uykusuz Gecelerimi Sana Adıyorum...

Anıların Arkasından Bir Şarkı Mırıldanıyorum...
Ben Seni Ölümüne Sevmişim Ama Sen Zaten Yokmuşsun... 
Şimdi Senden Uzakta Yaralı, Parçalanmış ve Kimsesiz Kalmış Yüreğimi Zoraki Avunmaya Çalışıyorum... 
Ağlıyorum Sevgili; Yalnız Kalmama Ağlıyorum, Seni Kaybetmeme Ağlıyorum...
Yine de, İyi Dileklerim ve Du'alarım Hep Seninle...
Merak Etme, Ben Beklerim Sensiz Öleceğimi Bilsemde…

Sana Olan Özlemlerim Hiç Bitmeyecek Biliyorum...
Özlemlerimin Bittiğinde Kendi Dünyamın Biteceğinide Biliyorum...
Bir Gün Gelir de Bırakırsam Seni Sancılı Şiirlerimle Başbaşa Benim İçin Du'a Et...
Bir Gün Gözlerimi Hüzün Çiçeği Sararsa, Hasret Türkümün Yerini Bir Ölüm Türküsü Alırsa Benim İçin Ağla...
Bir Gün Gelir de Sonu Gelmeyen Uzak Yollardan, Bir Daha Sana Sarılıp Hasret Gideremezsem, Çağlayan Irmaklar Gibi Yüreğine Akamazsam Benim İçin Bir Dilek Dile, Bir Dilek de Kendin İçin Dile, Bakarsın Dilek Kapın Açılır Sonuna Kadar da Giden Yolcu Dönmez Son Duraktan...!
Umutlarımı, Rengarenk Hayallerimi, Hayatımın Renklerini, Sana Düş Kadar Yakın Serap Kadar Uzak Olan Yüreğimi Sana Emanet Ediyorum, Onlara İyi Bak Sevgili... 
Çünkü Seninle Ortak Bir Hayatımız Olmayacak, Cümleler Kurmayacağım İçinde Biz Olan...
Kuramayacağım, Çünkü Senin Cümlelerindeki "Bizler" Başka Kadınlarla Dolu Olacak...
Aşıksın Birine Belki, Ya da Aşık Olacaksın, Başka Hayatlar Sığdıracaksın Hayatının İçine...
Ben İse Yoldan Geçen Bir Yabancı, Hayatına Girmeye Çalışan Bir Kadın Olarak Mazinde Kalacağım...
Unutamam, Unutmak Bana Yakışmaz, Unutmak Bana Yakışsa Unutulmak Sana Yakışmaz, Yakıştıramam...
Ama Teşekkür Ederim, Bana Kocaman Bir Sevda Armağa Ettin...
Hep Mutlu Ol.,Hep Böyle Kal...
Seni Çok Sevdim Be Koca Adam...
Solgun Baharlarda ki Mavi Yağmurum, Akşam Kızıllığında ki Yorgun Gölgem, Kış Ayazında ki Yaz Güneşim, Bulutlardaki Saklı Düşlerim Kadar, Beni Beklettiğin Saniyeler Kadar, Bana Sevgiyle Bakmadığın An Kadar, Uykularımı Kaçırdığın Geceler Kadar Sevdim Be Adam...

Bu Şiir Sana Yazıldı, Sana Harcandı Geceler, Sana Susadı Bu Şiiri Yazan, Sana Ağladı Gözleri, Sana Vurgundu Kalbi...

Masanın Üzerinde Defter, Üzerinde Şiir, Birde Kalem...
Hadi Sevgili, Hadi Sen Koy, Sen Koy Son Noktayı...!
______________________________

Kendime...!

Neyin Var Aşk-ı Kıyamet?
Gülünce Gözlerinin İçi Gülerdi Işık Işık, Ama Şimdi Hüzün Siyahı...
İsyankar Duyguları Tutmak İstiyor Ama, Tutamıyorsun... 
Anlatmak İstiyorsun Ama Sığdıramıyorsun Cümlelere...
Fırtınalar Kopuyor Yüreğinde, Durduramıyorsun...
Hıçkırıklar Düğümleniyor İçinde, Ağlayamıyorsun...
Ağlayan Bir Çocuk Gibi Rüzgarın Sesi Var Gönlünün Caddelerinde... 
Asi Esiyor Rüzgarlar Yüreğinde... 
Gözlerinden İnen Yaşlara Direnemiyorsun... 
İçinde Kaynayan Volkanlar Alev Alev Yanarken Yutkunamıyorsun Ayrılığı...
Boğuluyorsun...!
Yalancı Hayallerinde Bitti Artık... 
Kendimi Kandıracağın Hayallerinde Bitti... 
İşte Burdasın...
Kendinle Hesaplaşmaktasın... 
Mevsimlerin Kış Günlerin Zemheri... 
Sende Kalan Çaresizliğin, Sende Kalan Gri Özlemler... 
Şimdi Savunmasızsın. 
Savaş Meydanında Ordusu Yitirmiş Komutan Gibi Çaresiz ve Hazinsin... 
Her Yanında Ürkütücü Bir Dinginlik Var... 
Herkesin Sokaklarında Kendi Geceleri Kendi Gölgeleri Senin Sokaklarında İse Onun Gölgesi Onun Adı...
Gözlerin Yanıyor Biliyorum...
Yüzüne İnen Her Yağmur Damlası Seni Acıtıyor...
Sende İsyansız Çığlıklar, Ağıtların Sancılı... 
Bu Olsa Gerek Tarifsizlik... 
Bu Olsa Gerek Çaresizlik...
Çaresi Yok Aşk-ı Kıyamet...!!! 
Sen Artık Ağlayacaksın Her Sabah Uyandığında... 
Günaydın Diyeceksin Senin Olmayan Bir Vücuda... 
Hayallerini Kucağına Alıp Sımsıkı Saracaksın Kollarınla...
Sarılacaksın Sigarana...
Güneş Batacak, Sen Doğduğunu Farketmesende, Gözyaşların Tenine Batacak, Sen Aktığını Bilmesende...
Şarkılar Çalacak, Sen Susacaksın, Sen Ağlayacaksın, Dünya Durmayacak...
Hep Gece Doğacak Umutlarının Üstüne...
Yalnızlık Geçip Karşına Gülüşler Fırlatacak Artık Benimsin Diye...
Uyandığını Hatırlayamacaksın, Uyumak İçin Sığındığın Hayaller Seni Artık Isıtmayacak... 
Senin Olan "Bir Sevda Masalı"nda Artık Sen Olmayacaksın...
Yıllar Seni Masalları Unutturacak Kadar Büyütse de, Sen Hep O Gecede, Kimsesizliğinle Yaşayacaksın...!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.