10 Mart 2015 Salı

Bekle Sevgili!

Aklımda Yine Sorular Sıra Oldu...
Bu Yürek Seninle mi Yaşar Oldu? 
Sensiz Bu Hayat Bir Yokoluşmu? 
Seninle mi Güldüm İlk Defa? 
Seninle mi Bittim İlk Defa?
Evet..!
Geldin Yüreğim Seninle Yaşadı... 
Gittin Yokoluşum Başladı... 
Güldün, Güldüm İlk Defa... 
Gittin, Bende Bittim Son Defa...
Yüzümde ve Gönlümde Bir Bitmişlik İfadesi Var...
O Kadar Karmaşıksın ki Kördüğüm Oldun Kaldın Bende... 
Ne Ben Çözebildim Seni, Ne de Sen Çözdün Kendini...
Ama En Az Bende Senin Kadar Karmaşığım... 
Bende Senin Kadar Kördüğümüm... 
En Az Senin Kadar Hazırım Sonsuzluğa..
İşte Bu Yüzden Bir Yanım Suskun... 
Ölüm Diyor... 
Bir Yanım Hala Sen Diyor... 
Bir Yanım Hala Bu Kördüğümün İçinde Seni Hayal Ediyor...
Seni Özler Bu Yürek, Delice Severken...
Yokluğunda Ayaz Yemiş Yüreğim... 
Sırılsıklam Hasret Yağmuruyla...
Var Olduğunu Bilmesem Eğer... 
Bilmesem Sevdiğini, Kaybolurdum Dipsiz Kuyuların Karanlıklarında...

Bekle Sevgili!
Sana Bir Şiir Yazacağım... 
Buıram Buram Sevgi Kokacak Her Kelimesi... 
Aşk'ın İksirini Dökeceğim Tüm Hecelere...
Şimdi Sisler Çökmüş Yüreğime... 
Karlar Yağar Düşlerime... 
Hele Bir Bahar Gelsin... 
Dallar Tomurcuk Versin, İşte O Zaman Böyle Kelepçede Kalmayacak Duygular!
Bekle Sevgili!
Sana Bir Şiir Yazacağım İçinde Hasret Olmayan! 
Geceler Böyle Avare, Yaşanan Saatler Böyle Sessiz Olmayacak... 
Artık Aşk'ımızın Ateş Rengi Gülleri Solmayacak!
Şu Bulutlar Bir Dağılsın, Nerde Olduğumuzu Bilelim... 
Hele Dönsün Şu Mevsim Bir Şarkı Dinleteceğim Sana Sevdadan Yana!
Kelimeler Böyle Kifayetsiz Kalmayacak... 
Böyle Mühürlü Olmayacak Dudaklarım! 
Sen Yüreğimde Sır Değil, Sözcüklerimde Yangınım Olacaksın... 
Bu Sevda Böyle Sürgünlerde Böyle Tutuklu Kalmayacak!
Bekle Sevgili!
Açılsın Şu Hasrete Uzayan Yollar... 
Göçmen Kuşlar Dönsün Yuvaya... 
Sen Nisan Yağmurlarına Sakla Sevdayla Yanan Bedenini...
Bekle Sevgili!
İstemem Beni Böyle Perişan Böyle Çaresiz Göresin... 
Bahara Bıraktım Umutları... 
Bir Yeşersin Şu Menekşeler Sümbüller, İşte O Zaman Değmeli Gözlerin Gözlerime...
İşte O Zaman Bir Şiir Yazacağım Sana... 
İşte O Zaman Bir Sevda Getireceğim Sana Sırılsıklam...!

Şimdi Yanında Olmak, Sana Bakmak Gözlerinin Karanlığında Kaybolmak Vardı!
Gözlerinin Yaktığı Ateşte Yanıp Kül Olmak Vardı!
Görmemeliydim Senden Başka Bir Yüz...
İşitmemeliydim Başka Ses ve Dokunmamalıydım Başka Kalbe!
"Hala Seninim'' Diyebilmek Vardı Şimdi! 
Senin İçin Atıyor Bu Kalp İlk Günkü Gibi Diye Haykırmalıydım!
Başka Göz Bakmamalıydı, Başkasının Bitanesi Olmamalıydım! 
Yalnız Senin Olmalıydım, Bir Tek Sana Kalmalıydım!
Seni Anlatmak Vardı Tanıdık Tanımadık Herkese...
O Benim Yalnız Benim , Bense Sadece Onunum Demek Vardı! 
Son Nefesimde Bile Haykırmak Vardı Dağa Taşa Aşk'ımızı!
Şimdi Seni Öpmek Hissetmek Vardı O Sıcak Öpüşlerini!
Sarhoş Olmak Vardı Aşk'ından Bir Daha Kendime Gelemeyecek Kadar!
Bu Aşk Seninle Başladı Seninle Bitecek...
Bu Kalp Seni Sevdi Hep Seni Sevecek Demek Vardı!
Birlikte Yaşayıp, Birlikte Ölmek Vardı Azraili Kıskandırırcasına!
Seninle Başladı Seninle Bitmeli Diyebilmek Vardı, Olmadı...!!!
Bak İşte Hepsi Yarım Kaldı! 
Bitti Demeye Dili Varmıyor Yüreğimin... 
Sadece İki Kelime Söyleyebiliyor...
Seni Seviyorum, Beni Sevmeyenim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.