1 Nisan 2015 Çarşamba

Susmaktan Yoruldum...!

Yüreğim Çok Büyük Sevgili!
Ama Sen Onda Öyle Büyüksün ki!
Sevdan Taşıyor Mısralara...
Ellerim Esirin...
Sana Yazıyorlar...
Seni Yazıyorlar...
Ve Her Mısrada Bir Hasret Yazıyorsa, Bin Sevda Yazıyorlar...
Bir Sitem Varsa  Bin Du'a Döküyorlar Kağıda...
Her Bir Du'ada Bin Sen Çıkıyor Nefesimden...
Her Nefesimde de Bin Sen Daha Var ve Her Sende Bin Sevda...
Yüreğim Çok Büyük Sevgili!
Özlemin Taşıyor Gözlerimden Damla Damla...
Ve Her Damlada Bin Gökkuşağı Ve Her Gökkuşağında Bin Bir Renk Sensizliğe Ağlıyor...
En Çok da Maviler Ağlıyor...
Seni En Çok Seven Ağlıyor... 

Nisan Yağmurları Gibi Hasretim Sana...
Tenim Vurgun Tenine...
Değince Ellerin Ellerime Yangın Yerine Döner Yüreğim...
Özlemin Öyle Ağır Bir Yük ki, Taşıyamıyor Bedenim, Sığmıyor Ruhuma...
Sen Yoksun Ya, Her Şey Anlamsız Geliyor Bana...
Boyun Eğiyorum Hayat Denen Bu Oyuna!
Hüzün Çizgileri Sarmışken Yüzümü...
Mutlu Görünmekten Yoruldum...
İçimde Deli Gibi Özlemin Çağlarken...
Gidişini Sineye Çekip Susmaktan Yoruldum...!

Yüreğim Dalıyor Uzaklara... 
Güllerin Açmadığı, Güneşlerin Doğmadığı Yerlerde Sebebini Arıyor Sebepsizce... 
Sıkıntıların Ortasında Yapayalnız Sıkılıyor... 
Ne Konuşuyor Benimle, Ne de Şikayet Ediyor... 
Yine O Yalnızlık, Aynı Tanıdık Hüzün... 
Sensizken Bir An Bile Gülmüyor Yüzüm... 
Gönlüm Esir Düştü... 
Özlemini Aşmaya Yetmiyor Gücüm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.