15 Nisan 2015 Çarşamba

Sana Dair Düşler Kuruyorum...

Uzun Zamandır Sana Dair Düşler Kuruyorum...
İçi Sen Dolu Rüyalar Görüyorum...
Ne Kadar Senden Gidersem Gideyim, Kurduğum Tüm Düşlerle, Gördüğüm Rüyalarla Ben Yine Sana Geliyorum..
"Sana" Diye Başlayan Binlerce Cümle Kurup Sensizliği Nefesimde Boğuyorum...
Düşlerimde Seni Görmek İçin Dalıyorum Uykulara Her Kapı Çalışında Seni Bekliyorum...
Özlüyorum...
Acı Gerçeği Görsem de Senden Vazgeçemiyorum...
Sessizliği, Sensizliği, Sevgini, Özlemini Kanarcasına Yaşıyorum...
Dilimden Akan Kelimelerdesin, İçimi Yakan Ateşte... 
Ellerini Tutarak Yürüdüğüm O Günden Beri Ellerin Olmadan Yürümeyi, Sana Sarılmadan Uyumayı, Gözlerine Bakmadan Görmeyi, Seni Öpmeden Gülmeyi Öğrenemedim... 
Sensizliğin Depremleri Titretirken Bedenimi, Yollarda Seni Ararken Gözlerim Yokluğuna Her Gün Bir Şiir Adadım, Şiirlerle Anlatım Sevdamı... 
An Be An Umut Büyüttüm Seninle, Utanmadım Seni Sevmekten, Yetmedi Dünyaya Haykırdım... 
Seni Seviyorum Demek Az Gelir Biliyorum... 
Sakın Kelimelerle Ölçme Sevgimi... 
Bir Gözlerime Bak Bir de Yüreğimin İçine... 
Aşkım Ne Kadar İmkansızsa, Sevdam da O Kadar Büyük...
Ne Seni Unutabilirim Ne de Sana Kavuşabilirim...
Hayatım Param Parça Acılarla, Keşkelerle ve Acı Gerçeklerle...
Adını Koyamadığım Bir Sevda Çıkmazında Duygularım...
Aşkım Ne Kadar İmkansızsa Seni Unutmam da o Kadar İmkansız...

Sevgili; 
Sana Aşık Olmak, Ayrılığı Daha İlk Dakikada Kabullenmekti... 
Sonsuz Bir Denize Dalmak, Çıkışı Olmayan Bir Tünele İsteyerek Girmek, Cehennemde Yanmaya Koşa Koşa Gitmekti... 
Sana Aşık Olmak, Tüm Doğruları Reddedip, Bile Bile Bir Yanlışı Seçmekti, Aklımla Kalbimin Bitmeyen Kavgasıydı...  
Sana Aşık Olmak, Bir Sevda Masalında Hayat Bulmak, O Masalın Karakteri Olmak ve Masalın Sonunda Bir Kez Daha Sana Aşık Olmaktı...
Sana Aşık Olmak, Seni Dinlemekti Her Şarkıda, Dilek Tutmaktı Seninle Yaşanacaklara... 
Sana Koşmaktı, Sürekli Asla Yorulmadan, Doğruca Sana.. 
Seni Yazmaktı Satır Satır, Sayfa Sayfa, Okumaktı Tekrar Tekrar, İlk Kez Okurmuşçasına... 
Sana Aşık Olmak, İçme Çekmekti Seni En Derin Solukla, Sana Gülmek, Sana Ağlamak, Seni Akıtmaktı Gözlerimden... 
Gözümün Daldığı Yerdin Sen, Yürüdüğüm Yoldun, En Kuvvetli İlaçtın Acılarıma... 
En Anlaşılır Çözümdün Tüm Karmaşık Sorularıma... 
Sen Bana Şiirler Yazdırandın, En Güzel Acıyı Çektirendin... 

Sevgili; Sana Aşık Olmak, Bir Avuç Kor Serpiştirmekmiş Yüreğe...
Koyu Bir Hazan Yaşamakmış Bir Yılın Dört Mevsimde...
Duyguları Zincirlere Vurup, Aşk Suçundan Mahkum Olmakmış Kadere...
Sözcüklerimle İfade Edemediğim İçimin Derin Sızısı, Seni Seviyorum...
Ve "Seni Seviyorum" Yazarken Buzun Güneşte Eriyişi Gibi Eriyorum... 
Ben Eridikçe Seni Bir Kez Daha Seviyorum...

Sevgili, Gün Gelipte Kendi Kelimelerin Seni Vurduğunda Suskunluğunu Hatırla...
Söylenmemiş Kelimelerini, Hissedilmemiş Duygularını, Yaşanmamış Kavuşmaları Hatırla ve Sus...!
Sus ki; Konuştuğunda Kelimelerin Kanamasın, Yüzün Kızarmasın...
Yaşanmamışlıklar Karşına Geçtiğinde Yüreğin Acımasın, Kanamasın... 
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.