12 Nisan 2015 Pazar

Seni Seviyorum Anlıyor musun!

Dursan Başın Döner, Zamanın Sürüklemesiyle Eşit Adım Atmalısın...
Bunu Bilmeye ve Bununla Yaşamayı Öğrenmeye "Sabır" Diyorlar...
Ne Yazık ki Zamanla Öğreniyorsun, Zamanla Kabulleniyorsun...
Zamandan Bağımsız Olamıyorsun... 
Zamanı Elinde Tutamıyorsun...
Avuçlarından Kum Taneleri Gibi Kayıp Gidiyor...
Ne Kadar Sıkı Tutarsan Avuçlarını Ne Kadar Güçlü Sıksan O Kadar Çok Kum Tanesi Kaybediyorsun Hayatından... 
Zamana Hükmedemiyorsun...
Çoğu Zaman O Sana Hükmediyor...
Acılarını Alıyor, Unutmamak İçin Direndiğin Anılarını Alıyor...
Çarkının İçinde Öğütüyor "Zaman Herşeyin İlacıdır" Sözünü Çıkarıyor Değirmeninden...  
Payına Düşeni Yaşıyorsun Hayatta, Çoğu Zamanda Daha da Fazlası Diye Düşünüyorsun...
Yürüyorsun...
Koşuyorsun Yakalamak İçin Kaçırdıklarını...
Bilmiyorsun ki Zamanı Gelmeyince Yakalayamayacağını...
Sabredemiyorsun, Çünkü Sabretmeyi Bilmiyorsun... 
Herşey Hayalindeki Gibi Olduğunu Sanıyorsun...
Aldanıyorsun Ama Bilmiyorsun... 
Duramıyorsun...
Zamana Ayak Uydurmak Zorundasın...
Değişimin İçinde Değişmeye Mahkumsun Bilmiyorsun....
Gitme Vakti Geldiğinde Gitmek Gerektiğini Bilmiyorsun....
Eşsiz Maviliği Paylaşmak İçin Gitmek Gerektiğini Bilmiyorsun...!
Veda Vakti Geldi Yüreğim...
Son Bir Kez Açıldı Perde...
Toplayabilirmisin Cesaretini?
Anlatabilirmisin İçindeki Haykırışları?
Vedalar Kısadır Geç Kalma Yüreğine...
Geç Kalma, Yetmez Vakit...!

Yine Sen Düşüyorsun Satırlarıma... 
Yazdığım Cümleler Hece Hece, Harf Harf Seni Anlatıyor... 
Bitip Tükenmiyorsun... 
Ne Zaman Sana Bir Şey Yazmayacağım Desem Sen Dökülüyorsun...
Susturmaya Çalışıyorum Ama Susturamıyorum... 
Susturmaya Çalıştıkça O Haykırıyor... 
Yazdıklarımı Sustursam Ne Çare? 
İçimdeki Sesi Susturamıyorum!
Sürekli Bağırıyor İçimden Bir Yerden... 
O Zaman Kaleme ve Satırlara Sarılıyorum...
İçimdekileri Haykırmaya Başlıyorum... 
Bir Bir Dökülüyorsun Satırlarıma...


Yüreğimin Gözleri Kördü Uzun Zamandır..
Seninle Tekrar Açıldı Gönül Gözüm...
Böyle Deli Sevda Yaşamadım Ben Hiç...
Alışık Değilim Aşk'a Ama O Yolunu Çiziyor, Beni Sana Getiriyor, Öylece...
Daha Toparlayamadan Kalbimin Dağınık Anılarını, Birde Baktım ki Yüreğim Yüreğinde...
Ama Beni Sana Getirdiği Gibi Seni Bana Getirmiyor Aşk...
Seni Başka Yerlere, Başka Gözlere Sürüklüyor...
Öyle Mutlusun ki Gittiğin O Yerlerde, Beni Farketmiyorsun Yanıbaşında..
"Burdayım" Desem de Sağır Kalbin Duymuyor Sesimi...
Çünkü Uzaksın Sevgili...
Seni Bana Yakın Eden Bir Şey Var Sadece İçimde, O da; Aşk... 
Seni Hissediyorum, Hayallerimde Güzel, Aşk'ta Güzel Sen Olunca...
Ama Yoksun İşte!
Yetmiyor Benim Aşk'ım Sadece... 
Benim Seni Kendime Yakın Hissetmem Yetmiyor..
Ah Sağır Kalbin Bir Duysa Sesimi Böyle Olmayacak Biliyorum...
Sevda Böyle Yarım Kalmayacak...
Sesimi Duymazsan, Hissetmessen Eğer Yeni Bir Hüzün Çiçeği Açacak, Yine Bir Hüzün Çiçeği...
Alıştığım Yalnızlık Gelecek, Gece Yine Beni Kollarına Alacak...
Bir Çiçek Solacak Eğer Duymazsan Haykırışlarımı...
Ama Eğer Duyarsan Beni, Bak İşte O Zaman...
O Zaman Aşk'ın Güler Yüzü Yerleşecek Adınla Kalbimin Gizli Köşesine...
Aydınlığın Işıltısı Gözbebeklerimde Sana Geleceğim...
Yüzümün Hüznü Senin Gülüşünle Gececek...
İşte O Zamanda Bitecek...
Koskoca Bir Yalnızlık Bitecek...
Tüm Güzel Duygular Bir Bir Dirilecek...
Can Vereceksin Sevgili, Bana Hayat Vereceksin...
Baharlar Hep Bahar Olacak...
Gökkuşağı Tüm Güzelliğiyle Renklerini Yansıtacak...
Umudun, Sevincin Tatlı Seyrini Göreceksin Yüreğimde...
Ve Ben Sana Tüm Ömrümü, Hayatımda Güzel Olan Herşeyi Vereceğim..
Sana Kendimi, İçimde Senin İçin Büyüttüğüm Aşk'ı Vereceğim...
Seni Tüm Kalbimle Seveceğim...
Avuçlarına O En Güzel Sevgiyi Bırakacağım...
Dokunsana Yüreğinle Fırtınalar Kopan Yüreğime... 
Görmüyor musun Nasıl da Bağırıyor Seni Seviyorum Diye... 
Dokunsa Gözlerime Kendimi Hapsettiğim Gözlerinle... 
Görmüyor musun Nasıl da Işıldıyor Seni Seviyorum Diye...
Dokunsana Ellerime Hiç Bir Zaman Dokunamadığım Ellerinle... 
Görmüyor musun Nasıl da Çağırıyor Gel Artık N'olur Diye!


Uzaklardasın Çok Uzaklarda...
Göremeyeceğim, Duyamayacağım... 
Ve Dokunamayacağım Kadar Uzaklardasın...
Ruhumdasın... 
Yüreğimdesin... 
Ne Kadar Uzaklarda Olsanda Sen Benim İçimdesin...
Benliğimdesin... 
Nefesim Kadar Yakınsın Bana... 
Bakışlarımda... 
Toz Pembe Hayallerimdesin... 
Unutma! 
Ne Kadar Uzaklarda Olsanda Sen Benim Ruhumdasın...!
Uzaktayım...
Uzaktasın...
Uzaktayız...
Gönülden de Irağız...
Aynı Anda, Aynı Gökyüzüne Bile Bakamayacak Kadar Zamansızız...
Bir Issızlık Çöktüğünde Üzerine Nefesimi Yüzünde Hisset!
Bil ki Seni Düşlüyorum Ben Bir Yerlerde...
Bil ki Öpüşünü Özlüyorum Tenimde...
Yanında Değilim...
Yanımda Değilsin...
Ama Aklımda Olduğun Sürece İyiyim Ben Merak Etme...
Bedenim Buradayken Yaşayan Ruhumsun Sen O Şehirde...
Yine Üşüyorum... 
Ve Her Yer Karanlık... 
Yoksun Biliyorum... 
Yok Olduğun Bir Yerde Yürüyorum... 
Seni Öyle Özlüyorum ki Hasret Kaplıyor Sensiz Bedenimi...
Anlamıyorum!
Seni Unutmak İstiyorum Ama Aklımdan Seni Silemiyorum... 
Seni Seviyorum Galiba...
Ben Seni Özlüyorum Be Sevgili! 
Sana Susuz, Sana Aç Yürüyorum Yolları.... 
Kıskançlık Kaplıyor Düşüncelerimi... 
Seni Bir Başkasıyla Düşünemiyorum... 
Ben Seni Seviyorum Be Sevgili! 
Seni Seviyorum Anlıyor musun!
Üşüyorum Duyuyor musun? 
Hani Kolların, Nefesin, Sıcak Tenin? 
Dudakların da Yok! 
Üşüyorum Hissediyor musun? 
Üşüyorum Anlıyor musun? 
Bırakma Yalnızlığıma! 
Acıyor Burası Bak! 
Nasıl da Hızlıca Çarpıyor! 
Üşüyorum Ben! 
Sarıl Bana Kalbimin Koruyucusu...
Düşerim Yoksa Hayattan!
Sensiz Yürüyemem Ben!

Yorgun ve Bezgin Yılların Rüzgarına Kapıldım Sürüklenip Gidiyorum Eksikliğini Duyarak Sensiz Yarım Kalmışlığımı Alıp Götürecek Ölüm An'ımı Bekliyorum...
Yalnızlığı Hecelerken Kolum Kanadım Kırık... 
Yokluğunla Yaman Bir Hüzün Yükleniyor Kuru Dallarıma...
Kimsenin Bana El Uzatamayacağı Kadar Uzak Bir Köşede Bekliyorum Gelişlerinin Gölgesini...
Yaşlı Kirpiklerimin Arasında Seni Görüyor, 
Gelip Geçen Herkes ve Yüreğimi Okuyup Bitimsiz Bir Sevdayı Tanıyorlar...
Simsiyah Bir Gece İnerken Gözlerime,
Yıldızların Arasında Boyun Eğiyorum Kederlere... 
Uzadıkça Uzuyor Kara Günüm!
Kalbimden Geçen Yolun Anahtarıydın Sen... 
Gözlerimin Tek İnce Sızısıydın...
Yazmak Kolay Olur Ama Anlatmak Zor, 
Seni Yazamıyorum Kağıtlara... 
Ben Seni Anlatamıyorum Kalbimdeki Yarama...
Yine Aklıma Geldi Özlemin! 
Yine Acıyor Yüreğimdeki Yerin...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.