11 Nisan 2015 Cumartesi

Yürek Kalemimin Sen Döküntüleri

Yazmak Benim Hayatta Vazgeçmeyeceğim, Geçemeyeceğim Tek Şey Gibiydi... 
Nefes Alamazdım Eğer Elimde Yürek Kalemim Olmasa, Bir Renk Katamazdım Hayatıma... 
Elime Kalem Aldığımda Seni Yazmaktan Başka Bir Şey Yapamazdım...
Sanki Seni Yazmazsam Yürek Kalemimin Kelimeleri Tükenecek, Tüm Renkler Bir Belirsizliğe Dönüşecekmiş Kelimelerime Nefesim Yetmeyecekmiş Gibi Hissederdim... 
Hayatım Boyunca, Buram Buram Sevda Kokan, Her Bakışıyla İçimi Yakan, Hiç Bir Şiire Sığdıramadığım, Sevmeye Doyamadığım, Anlatmaya Kelimelerimin Yetmediği Birini Sevmek İstemiştim Hep, Delice, Ölümüne Ama Hayat Bunu Bana Çok Görmüştü...
Sonra Sen Çıktın Karşıma ve Ben Usulca Kıvrıldım Yüreğinin Kenarına...
Neresinde Olduğumun Bir Önemi Yoktu, Sendeydim Ya Senindim Ya, Bu Bana Yeterdi...
Gökyüzüne Yazarken Seni, Hasretinle Törpülerken Acılarımı ve Okurken Seni Yıldızlar Arasında Cümle Cümle Mısra Mısra Büyütürdüm Sana Olan Sevgimi...
Tüm Sözcükler Sana Yazdığım An Gerçek Anlamlarına Kavuşurdular Ama Sana Beni Anlatmaya Yetmezdiler... 
Anlatamasamda Her Şeyi Ben Seni Yazdığım Yazamadığım Her Sözcükte Severdim... 
Dudaklarıma Bıraktığın Öpüşlerinde Rüyalarımda Büyüyen Yalnızlığımda Severdim...
Senin Beni Sevip Sevmediğini Bilmesem de Yine de Severdim...
Yokluğun Hançer Olur Saplanırdı Yüreğimin Orta Yerine...
Ellerim Esir Düşerdi Avuçlarının Boşluğa...
Bakışlarım Mesafelerine Yenik Düşer, Dudaklarım Adını Sayıklardı...
Düşlerim Uçurumlardan Atlardı Her Gece...
Sevdam Azgın Dalgalarda Kendiyle Boğuşurdu...
Aklım İse Bunlara Anlam Veremezdi...
Canım Canına Can Çekişirken Hissetmezdi Beni Yüreğin...
Gözlerim Bakışınla Dolup Taşarken Dalıp Gitmezdi Gözlerin... 
Kollarım Koca Bir Boşluğu Kucaklarken Anlamazdın Can Çekişen Yüreğimi...
Neydin Sen Sevgili?
Yağmur muydun da Sağanak Oldun Yağdın İçime?
Yoksa Dağdaki Kar mıydın da Çığ Gibi Düştün Yaşanamamışlıkarıma?
Sahi Neydin Sen, Neydin de Böylesine Girdin Hayatıma?
Neydin de Bu Kadar Yaktın Canımı?
Bu Kadar Yabancılaştırdın Beni Bana?
Neydin de Kendime Her Yaklaşmamda Daha Çok Yitirdim Beni İçimde?
Neydin de Her Şeyden Vazgeçip, Kendimden Bile Uzaklaştırdın Beni?
Biliyor musun Kendime Şaşıyorum Şimdilerde, Susmalarıma, Beklenmedik Bir Zamanda Beklenmedik Bir Yerde Beklenmedik Susuşuma... 
İçimden Yazmak Gelmiyor... 
Sanki Senle Birlikte Tüm Cümlelerim Gitmiş, Sanki Tüm Cümlelerim Bitmiş...
Şimdilerde Yürek Kalemimin Kurduğu Cümleler Azaldı, Yarım Bıraktığım Cümlelerimin İse Sayısı Arttı... 
Oysa Ömrüm Nefesine, Yüreğim Bir Yudum Sevgine, Ellerim Ellerine, Başım Dizlerine, Ayaklarım Yoluna Hasretti...
Zor muydu Sevgili, Bu Kadar Zor muydu Anlamak Anlamaya Çalışmak Yüreğimi?
Zor muydu Bendeki O Sonsuz Sevgini, Hayallerimdeki, Düşlerimdeki, Rüyalarımdaki, Ömrümün Geri Kalanındaki Seni?
Artık İçinde Bulunduğum Ruh Hali Yazdıklarımı Siyaha Bulandırıyor, İşkence Çekiyor Kelimeler Avuçlarımda ve Buna Dayanamıyorum...
Sevgili; Sana Bu Satırları Yazarken Derin Bir Uçurumun Kıyısından Bakıyorum Hayata...
Kendimi Atmaya Cesaretim Yok Ama Yaşamaya da Tahammülüm Yok...
Kestiğin ve Bıraktığın Yanlarımdan Kaybettiğim Yaşam Ne Öldürüyor Ne Yaşatıyor Beni... 
Beynimin İçinde Cevapsız Yığınla Soru Dolanıp Duruyor...
Aslında Her Sorunun Bir Cevabı Var Ama Benim Onları Cevaplayacak Cesaretim Yok...
Neyi Anlatayım Sana Sevgili?
Ruhumu Yaktıktan Sonra, Artık Damarlarımda Dolaşan Sensizliğin Etimi Yakan Acısını mı Anlatayım Sana O Acıyı Uyutsun Diye Sığındığım, Ama Sevgini Orada da Hep Ama Hep Kaybettiğim Soğuk Rüyalarımı mı? 
Yoksa Odamın Tavanındaki, Yoksulluğumu ve Kimsesizliğimi, Sen Diye Her Gece Koyununa Girdiğim O Zamansız Ölümlerimi mi? 
Söyle Sana Neyi Anlatayım?

Hayat, Izdırap Yüklü Bir Merdivendi Yaşmımda, Her Basamak Bir Gün, Her Gün Bir Kahır, Her Kahır Bin Ölümdü... 

Neler Görmedim ki Bu Hayat Dedikleri Bulanık Denizde, 
Neler Çekmedim ki Üç Günlük Dedikleri Bitmez Seferde... 
Gülüpte Sırtımdan Vuranlar mı Desem,
Tükenmeme Sebep Olan, Her An Gözlerime Dolan Bitmeyen Yaşlar mı Desem...
Her Yüzüstü Bırakıp Giden Bir Şeyler Öğretti Bana, Kimi Ayrılık Acısını, Kimi Yanlızlığın Keskin Sancısını, Kimisi de İhanetin Keskin Bıçak Yüzünü, Ama; Sen Sevmeyi Öğrettin Ama Aynı Zamanda Kaldırması Zor Olan Bu Sevdanın Ağırlığını Hep Benim Omuzlarıma Yükledin...
Şimdilerde Zifiri Karanlıktayım, Bulamıyorum Işığımı...
Boğuluyorum Desem, Hangi Kuyuya Düştüğümü, Yaşıyorum Desem, Kimin Nefesini Taşıdığımı Bilmiyorum...

Sevgili, Sen, "Sen" Olma Cesareti Gösteremedin, Başkası Oldun...!

Başka Kimliklere Büründün, Tanıyamayım Seni...
Kaçtın...!
Kaçtıkça Aramızdaki Bağlar Kopar Sandın, Oysa; Oysa Ben Her Kaçışında Sana Daha da Bağlandım...
Sen Biz'i Yakıştırmadın Cümlelere...
Haklısın Yakışmıyorduk...!
Sen Kavuşamadan Ayrılığa Birikiyordun Ben İse Sende Aradığım Aşk'a...
Yasaktın Biliyordum, Biliyorum da, Farkındaydım Hep Yasak Olduğunu, Olacağınını da Ama; Yasakta Olsan Yanında Olmak Varlığını Hissetmek, Konuşmak , Dokunmak, Gözlerine Bakmak "Senli" Hayaller Kurmak, Her Ne Kadar Gerçekleşmeyeceğini Bilsem de Bunları Hiç Bir Şeye Değişmezdim...!
Ama Sen Varlığını Hissettirmedin, Uzaklaştın, Konuşamadım, Dokunamadım, Gözlerine Bakamadım, Canımı Öyle Yaktın ki "Senli" Hayaller Kuramadım...
Ben; Seni Sevme Cesareti Göstersem de Sen; Beni Sevme Cesareti Gösteremedin 
Aşk Dolu Bir Hayat Sunmak İsterken Sana Anladım ki Kaybetmişim Kimliğimi... 
Anladım ki Seni Mutlu Etmek İsterken Unutmuşum Mutlu Olmanın Ne Demek Olduğunu... 
Sessizce Direndim Dokunurum Belki Kalbine Diye, İçinden Bir Yerlerden Geçerim, Hissedersin Beni Belki Bir Gün Kalbinde, Yalnız Kaldığın Bir Anda, Bir Tebessümde... 
Sen, Sadece Aşk'a Aşık Olmayı Seven Aşk'ı Ağlatmak, Hırpalamak Bilen, Öyle Tanıyan Adam, Bak Adının Beş Harfini Mühürlediğin Dudaklarımda Sensizliğin Kelimeleri Yanıyor...
Ne Bir Başka Aşk Ne de Başka Bir Heves Şu An İstediğim, Sadece Seni Tekrar Tekrar Sevmek, Delicesine Ölürcesine, Büyük Harflerle Söylemek Adını ve Söylerken Seni Aşk, Aşk'ı Sen Sanmak İstediğim...
Biliyorsun Her Şeyin Tadına Sende Alıştım Ben... 
Sevmenin Uykusuz Geceleri Platonik Denen Saçmalığın, Her Şeyin İşte... 
Şimdi Gecenin Bu Saatinde Aklımda Sen Karşımda Koskoca Şehir Yanımda Sana Yazılmış Şiirlerim Koynumda Hayalin... 
Bilmiyordun Sen Gidişinde Attığın Her Adımının Bir Yüreği Yüreğimi Nasıl Çiğnediğini, Her "Keşke"nin Bedenimden Bir Parça Koparıp Götürdüğünü, Sonsuza Düğümlenen Her Feryadımın Bir Çığlık Olup Dudaklarıma Yapıştığını...
Uzun, Sessiz, Yorgun Bir Yoldayım...
Bir Dalga Vuruyor Yüreğimin Kıyısına...
Hırçın, İsyankar, Yaralı Bir Dalga...
Tutamadığım, Anlayamadığım, Anlayamayacağın Bir Dalga...
Konuşamıyorum, Sadece Susuyorum, Gecenin, Sessizliğine Dalıp Susuyorum...
Bir Rüzgar Esiyor Derinlerden, Zamansız, Delice Bir Fırtına...

Sevgili; Kuyulardan Derin Bir Kuyu Sancılardan Derin Bir Sancıydı Seni Özlemek...
Çocukluğundan Çocukluğuma Köprüler Kurmaktı...
Avuçlarından İç Denizlerine Göç Etmekti...
Gökkuşağının Gölgesinde Seni Seyretmekti Doyasıya...
Sonra Yaslanmaktı Adının Harflerine, Arınmaktı Harf Harf...
Sevgili, Gün Geldi Gözlerimden Koskoca Karadeniz Geçti, Çırpınışlarım Karaya Vurdu Balıklar Gibi, Umut Gemilerimin Hepsi Battı...
Artık İstemesem de Yüreğimde Kefenlenmiş Sözler Taşıyorum, Zamansızlık Vuruyor Kapılarımı...
Tamda Sen Beni Alıp Gitmişken Benden Kendimi Sende Kaybetmişken...
Çünkü Sendin Benim En Büyük Cümlem, Aşk'tı Sırtımdaki En Ağır Yük...
Yoksuldum Sevdandan, Yoksundum Mutluluktan...
Sevdandan Yoksulluğumdu Mutluluktan Yoksunluğum...

Ömrümden Ömür Düşürenim...
Yarısı Yanık Düşlerim Bedenimde Savrulurken Hayat Olup Akardın Damarlarımdan...
Seni Çaresizliğimle, Acizliğimle, Dipsiz Kuyularıma İnat, Kendimden Taşarak, Kendimi Aşarak Suskunluklarına İnat Seni Sevdim, Sana Biriktim...
Sen Bana Bu Kadar Yasaklıyken Ben Seni Sadece Düşlerime Sığdırabildim...
Gecenin Hüznü Her Değdiğinden Gözlerime, Gecenin Hüznü Değince Yüreğime Saat Kaç Olursa Olsun Bir Şiirle Kapattım Sevdamı Kirpiklerimin Arasına ve Ben Yüreğimdekileri Sana Birikirdim Sadece...
Her Karanlık Çöktüğünde Benimleydin... 
Her Sensiz Kalışımda Uzardı Geceler... 
Ezan Sesinden Anlardım Yalnızlığımın Başladığını ve Sen Bilmezdin Yokluğunda Her Gün Biraz Daha Yaşlandığımı... . 
İmkansızlığın Değil Yokluğun Kesiyordu Nefesimi... 
Kaptırırdım Kendimi Kelimelere Gözyaşlarım Bile Ağlardı Halime... 
Dudağımda Kilitlenen İsmini Yazardım Sonsuz Yollara, Gözyaşlarım Değil Yokluğun Dokunurdu Canıma...
Gün Doğmazdı Karanlığıma Dökülürdü Yavaş Yavaş Umutlarım... 
Mutlu Bir Çift Gördüğümde Düşerdin Gözlerime...
Uçsuz Bucaksız Uçurumlar Sarardı Derinliğimi... 
Sen Bende Yürek Kalemimin Yazdığı Kadardın, Ne Biraz Az, Ne Biraz Fazla Ama Sen Artık Bana Yazacak Söz Bırakmadın...
Hem Ölü, Hem de Yaralı Bir Ben (Sevda)Var Avuçlarımda...
Tam Şuramda, Şuramda İşte Adını Koyamadığım Bir Ağrı İle Seni Yitirmenin Çığlığı Konuşuyor...
Bana Dar Gelen Zamanları, Acıtanları, Kanatanları Ardımda Bırakarak Gidiyorum... 
Hüzün Kokan Bir Tebessümle, Gözlerimde Koca Bir Aşkın Nefesinin Buğusu, Buğulanmış Cama Çarparken Yağmur Damlaları, Kaybolurken Katran Karası Yalnızlığım da, Yokluğunun Sancısı Yankılanırken Gönlümün Caddelerinde İçimde ki O İnce Sızıyı Saklayarak Bir Sefere Çıkıyorum Bu Gece...

Aslında Ben Hayatım Boyunca Hiç İnanmamıştım Masallara Sevgili "Bir Sevda Masalı"nın İçinde Bulana Dek Kendimi, Ama Bilemedim İşte Ben Bu Sevda Masalın "Yokmuş"u Olduğumu...! 
Bilemedim İşte Dokunmadan, Parmaklarımızın İzi Tenimize Değmeden Sevişmelerin Günah Olduğunu...!

Biliyor musun, Hiç Bir Şey Senin Kadar Acıtmadı Yüreğimi, Senin Kadar Yaralayamadı Bir Yangından Geriye Kalmış Beni...
Üzülme Sana Değil Bu Nefretim Sana Değil Bu Öfkem...
Sen Bilmezsin Bu Benim Kaçıncı Yıkılışım, Yüreğimi Dermansız Yaralara Açışım, Kendi Karanlığımda Kayboluşum...
Ne Ölümler Yaşadı Bu Yürek, Ha Bir Eksik Ha Bir Fazla Ne Değişecek ki?
Varlığıyla Yokluğu Bir Olmayan Benim Sevgili, Yani Senden Yani Dermansız Bir Aşktan Geriye Kalmış...
Şunu Bil ki Ben Zaten Sensiz Bir Harabe Sensiz Kırık Bir Aşk Hikayesiyim...

Sevgili...
Henüz Yokluğuna Dayanacak Güçte Değilim...
İçimde Hala Sıcacık...
Ne Yana Baksam Sen Bakıyorsun Kirpiklerimin Penceresinden...
İliklerime Kadar Sana Boyandığım İçimi Tir Tir Titreten Bir Sevda Var, Yetim Bir Çocuk Gibi Sığındığım Düşlerim...
Senin Sürgünün Yetmemişcesine Birde Kendime Yürek Kalemimi Yasaklıyorum...
Dönüşü İmkansız Bir Yol, Ulaşılması İmkansız Bir Sen...
Sessiz Sedasız Bir Gidiş Bu Biliyorum...
Ruhum Sadece Kiracıydı Bu Bedende, Seni Seven, Senden Başkasına Dokunamayan ve Seni Başkasıyla Görmeye, Düşünmeye Dayanamayan...
Önce Seninle Geçen Bir Kaç Saatin, Bir Dakika Gibi Geçtiği O Mutlu Gün Geldi Aklıma, Sonra Onunla Seni Aynı Yerde El Ele Düşündüğüm Her Dakikanın Verdiği Izdırap...
Kan Damlarken Yüreğimden Sahiplenemediğin Duygularım Ağlıyor Duyuyor musun?
Ama Duyamazsın, Sen Beni Hiç Sevmedin...
Sana Sevdalı Ömrümün Dakikası Beş Para Etmedi...!
Aşkımıza Umut İle Bakan Gözlerim Sıcaklığına Sevgine Alışmışken, Ellerim Dokunuşuna Alışmışken, Ağzından Çıkan Her Kelimeyle Titreyen Yüreğim Sesine Alışmışken, Yazdığı Her Mısrada Sevgimi Anlatan Kalemim Şiirlerde Sana Alışmışken Gittin...
Gözyaşı Dolu Geceleri Silemez, Yazdığım Sevgi Dolu Şiirleri Okuyamaz, Aşkını Hatırlatan Hiç Bir Şeye Bakamaz Oldum...
Senden Arta Kalan Tutunamadığım Bir Hayat, Sende Buz Tutan Zaman, Vurgun Yemiş Bir Beden, Sessiz İsyanlarda Büyüyen Ahım, Yokluğunun Kara Zehrine Dokunan Ruhum, Esaretine Gönüllü Yıllarım, O Yılların İçinde Asırlık Yalnızlığım, Bir de Vurulan Düşlerim, Gözlerinde Kaybolan... 
Ben Bu Gece Vedalar Bırakıyorum Dudaklarına... 
Ne Ararsan Vardı Bu Sevdanın İçinde, Fazlasıyla Bıraktım Ardımda...
Avazım Çıktığı Kadar Susuyorum İsmimin Anlamına...!
Sığınacak Bir Yerim Yok Artık Bu Karanlıkta...
Gözümden Sızan Damlalarla Sırılsıklam Ruhum ve Ben Sol Tarafımdan Aldığım Darbenin Adını "Sen" Koydum...

Artık Susuyorum, Sözlerim Bitti... 
Ben Bundan Böyle Senin Mutlu Sonla Biten Hikayen Olamam...  
Sakın Kendini Suçlama, Zaten Her Zaman Haksız Olan Ben Değil miydim?
İşte Bak! Ben Şimdi Ben Yine Hak Ettiğim Yerdeyim...
Seni Çok Sevmiştim, Son Kez Utanmadan, Sıkılmadan, Gururla Söylüyorum, Yemin Ederim Seni Ben Çok Ama Çok Sevmiştim...
Şimdiye Kadar Hep Ayrılık Kelimelerini Erteleyip Bir Gün Tekrardan Gelişinin Son Kelimesini Edeceksin Diye Beklemiştim...
Sensizliğin Gölgesinde Oturan Yaralarıma Bir Dokunabilseydin Denize Kavuşmaya Hasret Bir Irmak Gibi Sana Akacaktı Yüreğim...
Zordu Sevdaların Kor Alevinde Titremek...
Yitip Giden Her Sigaramda Sana Duyduğum Düşkünlüğü Anımsamak...
Olmadın, Olmadı, Olamadık...
Sen Hiç Yaşanmamış Say Başımı Omzuna Koyduğumda Hissettiklerimi., Parktaki Sarhoş ve Mutlu Yürüyüşlerimizi, Sana Aşık Oluşumu, Gözlerine Sevgiyle Bakışlarımı, Kollarına Atılmak İçin Dakikaları Saydığımı, Sabırsızlığımı Hiç Yaşanmamış Say...
Beni Tarifsiz Mutlu Ettiğin O Günü Hiç Yaşanmamış Say...
Seninle Sohbet Ederken Yakaladığım Mutluluk Anlarını, Beni Öptüğünde Titreyen İçimi, İçimde Kıpırdayan Aşk Dalgalarını Yaşanmamış Say...
Acıttığın Kalbimi, İncittiğin Gururumu, İşittiğim Zehir Dolu Sözcüklerinle Parçaladığın Ruhumuda Yok Say...
Yıkıldığımı, Acıtıldığımı, Hüznümü, Kederimi, Yangınımı, Feryadımı, Sevgimi, Hepsini, Her Şeyi Yok Say; Hiç Yaşanmamış Say...

Üzgünüm Canımın İçi, Ben İçimde ki Seni Hiç Bir Kalıba Sığdıramadım, Yere Göğe Koyamadım...
Sevmeye Doyamadığım Ruhunla, Bana Akan Sıcaklığınla, Odamın Duvarlarının Her Yerine, "Seni Seviyorum"lar Yazdım Ama Artık Bundan Sonra Sana "Sen" Kokulu Şiirler Yazılmayacak, Sensiz Gecelerin Kaydı Tutulmayacak... 
Artık Ne Kalemim Seni Anlatacak Kağıtlara, Ne de Ağlamaktan Titreyen Dudaklarım İsmini Haykıracak Şehrimin Sokaklarına... 
Ben Yokum Artık, Belki de Hiç Olmadım Sende, Beni Acıtan Gitmelere Zorlayan da Bu İşte... 
Ben Şimdi Dönüşsüz Bir Gidişteyim Sen Rotası Çoktan Belirlenmiş Bir Aşk Gemisinde... 
Ben Sensizliğin Yollarında, Sen Yepyeni Başlangıçlarda... 
Bedelini Ödediğim Gülümseyişlerimin, Çıldırmış Fırtınalarımın Son Demlerindeyim ve Masalım Sensizlik Kaybından Öldü, Hayallerim ve Düşlerim Birbiriyle Çatışmaktan Vazgeçti...
Sana Söylenecek En Güzel Sözlerimi Cümlelerimi Toprağa Verdim...
Vakitsiz İntihar Eden Yüreğim Can Derdinde... 
Noktalar Değdi Tükenmiş Çığlıklarıma... 
Artık Geç Kalınmış Bir Aşk Görmeyen Gözlerinin İçinde Ölümü Bekliyor... 

Biliyor musun Sevgili, Sevmek Sevdiğini Haklı Çıkartmak Olduğunu Artık Anladım...

Sen; Haklısın Kabullendim... 
Sen; Güçlüsün Umursamazsın...
Sevmezsin, Vazgeçersin... 
Kabul, Ben Kaybettim...
Her Güzel Şey Gibi Bu Masal da Bitiyor...
Sevdamın Gözü Öyle Karaydı ki Aklayamadı Hiç Bir Gece...
Öyle Sakladım ki Seni İçimdeki Gölgelere, Fark Etmedi Varlığını Hiç Kimse...
Biz Seninle Geceleri, Cümleleri, Kelimeleri Paylaştık Ama Yüreklerimizi Paylaşamadık... 
Sen Gittiğinde Bendeki Bir Çok Şey de Senle Gitti...
Mutluluğum, Gülüşlerim, Sevişlerim, Hayatımı Hayat Yapan Bir Çok Şey Gitti...
O Yaşanacak Güzel Günleri Birlikte Yaşamak Varken Yüreğin Benden Ayrı Mutlulukların Tadına Baktı...!

Sevgili, Yüreğini Yeniden Yüreğime Katacağını Bilseydim Yine Delin Olurdum, Senin Olurdum, Sonsuz Olurduk Ama Sen Yakıştıramadın Seven Kalbimi Kalbine, Tersledin Hiç Düşünmeden...!

Sen, Bildiğim Sen Değilsin Artık, Ama Ben, Bildiğin Benim, Değişemem...
Ben Senden Hiç Vazgeçmedim, Hep Seni Bekledim, Sessizce Gelişini, Usulca Adımı Seslenişini Düşledim, Geceler Boyu Haykırdım, Ama Sen Bir Ses Vermedin...

Bilmediğim, Tanımadığım Bu Yerde Bir Kelimelik Dudak Kıpırdayışı Artık Bende Yaşam... 
Bilmediğim, Tanımadığım Ama Yaşadığım Bu Yerin Çıkmaz Sokaklarında Çarpıyor Kalbim... 
Söylenecek Söz Kalmadı, Fazlasıyla Sarfettim Kelimeleri...
Yüzüme Vuran Her Harf Her Hece Her Kelime Hazanı Yaşatıyor Duygularıma...
Yüreğimi Okşayan Gülüşün Kanatıyor Kalbimdeki "Sen"i...
Ortalıkta Hüzünümsü Bir Sessizlik Dolanıyor, Dudaklarımda Suskun Duygularım Var...
Senin İçin Kuramadığım, Kurmama İzin Vermediğin Hayallerimi Aramaktan Çok Yoruldum ve İçimde Yok Olası "Sen"sizliğinle, Tarifini Yapamadığım Boşuna Tüketilmiş Yıllarla Kaybolan Seni Bulamayacak Bir Haldeyim...
Ben Sana Duyduğum Hasret Kadar Yaşlıyım Şimdi... 
Yaşlanışım Saçlarıma Düşen Aklardan Değil Yüreğimdeki Sevgiden Gönlümdeki Kavgadan...
Ben ki; Tüm Yollarımı Sana Yöneltmiştim, Yüreğinden Bir Daha Dönüşüm Olmasın İstemiştim, Senin İçin Aklımdan Geçenleri Yüreğime İşlemiştim...
Bir Umuttun Benim İçin En Çokta Hayaldin, Kabul Olmayacak Bir Du'a, İmkansız Bir Düşünceydin...

Hayallerin Kaldı Senden Bana... 
Hiç Duymadığın Masallar Bir de Hayallerine Almadığın Ben...
Öyle Anlamsız Bakıyorum ki Şimdi Etrafıma, Hiç Bir Şeyde Gözüm Yok Artık, Gönlüm de Yok...
Gittin, Yalnız Başıma Bıraktın, Sensizlikle Cezalandırdın Beni...
Prangalar Taktın Yüreğime, Hüküm Giydirdin Bu Aşktan... 
Yokluğuna Hapsettin Beni...
Sonbaharda Yaprağın Ağaçtan Gidişi Karın Toprakta Eriyişi Gibi Oldu Gidişin... 
Çığlıklar Atmak İstiyorum...
Dilimin Ucuna Senli Sözcükler Geliyor Ama Söyleyemiyorum, Biliyorum Söylesem Faydasız... 
Tek Sana Değil Sitemim, Yüreğimi Ezen Herkese, Ama En Fazla Sana...
Çünkü Ben En Çok Seni Sevdim Yarının Umutları İle Sevdim...
Gücüm Var Gibi Geldi Seninle Yaşamaya Seni...
Kıyamazsın Sandım Sevdama, Anlarsın Sandım Yüreğimi...
İnandım İnanmak İstedim Sana, Bana, Bu Sevdaya, Mutluluğa, Ama Sen Hep Yargıladın Beni, Yüreğimi Sorguladın...
Verdiğin Acıları Kucaklayarak Çekiliyorum Hiç Var Olamadığım Hayatından...
Sana Son Kez "Seni Seviyorum" Demiyorum, Diyemiyorum Ama Aklımı, Yüreğimi, Her Şeyimi Sende Bırakıyorum ve "Belki"lerin "Keşke"lerin Büyüttüğü Ömrümden Sessiz ve Sensiz Düşüyorum...
Sen Sevda Gözyaşları Nedir Hasret Yolculuğunu Nedir Bilir misin?
Artık Nereye Gittiğini Bilmeyen Bir Yolcuyum...
Buz Kesmiş Bir Geceye Düşlerimi Gömüyorum...
Sen Sevgili Sen, Koparttın Artık Yüreğimin Duvarlarına Yapıştırdığım Resimleri,
Bir Yangın Dönüştürdün Tüm Umutlarımı...
Güçsüzüm Sevgili, Hemde Çok Güçsüz...
Artık Sana Dair Suskun Du'alarım Var Cevapsız Kalan, Birde Yitik Düşlerim...
Bir Bilinmeze Doğru Acılarımla Baş Başa Kalmaya Gidiyorum... 
Acısını İçtiğim, Hüznüne Dokunduğum Aşkından Gidiyorum...
Yüreğimin Sızılarından Yürek Kalemime Damıttığım, Her Harfini, Her Mısrasını Sana Adadığım Şiirlerimi Bin Kez Öperek Gidiyorum...
Sensiz Yaşayamayacağıma İnansam da, Senden Ruhumu Ayırmakta Zorlansam da, Sensiz Savaşmaya, Güç Bulamadığım Yaşamdan Gidiyorum... 
Tüm Sözlerim Dağıldı, Tüm Şiirlerim Sustu...
Gözlerimdeki Senle, İçinde Senini Kaybetmiş Benle Bir Meçhule Doğru Gidiyorum...
Ruhuna Düşürdüğüm Gölgelerimi Toplayıp Ayak İzlerimi Yüreğinin Kaldırımlardan Silerek Gidiyorum...
Bu Gidiş Kendimi Kaybedişim Olacak Biliyorum Ama Aklımdan Çıkmadı, Çıkmayacak Direnmeden Göğsüne Sokuluşum, Nefesini Benimseyişim, O Gün Direnmeden Seni Sevişim, Sana Olan Hislerime Söz Geçiremeyişim, Yüreğimin Sesini Dizginleyemeyişim...
Benim İçin Sen İlk'tin Son Olacaksın... 
Sen Beni Unutsan Bile Ben Seni Asla 
Unutmadım Unutmayacağım...!
_______________________________________
Kaç Zamandır Yüreğim Yasta, Gözlerim Yaşlı, Bedenim Hasta Unuttum...
Şimdi Dar Bir Boğazda, Çıkmaz Bir Sokaktayım...
Ne Hayata Geri Dönecek Yüzüm Ne de İlerleyecek Gücüm Var Artık...
Sevdim, Hem de Nasıl...!
Gözlerini Kattım Gözlerime, Onunla Baktım Her Şeye...
Görülecek Ne Varsa Görmek Adına Onunla Gördüm, Onun Gözyaşlarıyla Ağladım...
Üşüdüm Yokluğu Bedenimi Sardığında...
Elleri Ellerimde Kaç Kez Geçtim Düşler Sokağından...
Gece Gibi Bir Hüzünle Her Uykuya Daldığımda Yüzünü Gördüğüm Oydu Rüyalarımda...
Sabaha Onsuz Uyanmak mıydı Zor Olan Yoksa Sabahın Sessizliğimiydi Anlayamazdım...
Onu Yazarken Satırlar Kıskanırdı Sevgimi...
Kelimeler Hayran Kalırdı Duygularıma...
Sonsuzluğa Açılan Bir Kapı Vardı Yüreğimde ve Ben Kaybolmuştum Çoktan O'nsuzluğun İçinde... 
O Sahip Olamadığım Tek Şeydi İçimde Hiç Gerçekleşmeyen Rüyalarım Gibi...
Bir Kıvılcımdı Kalbimde Yanmak İçin Sebep Bekleyen...
Sevmeyi Öğrenmek Gibi Onsuzluğuda Öğrenmek Onunla Oldu... 
Bir Gün Onsuz Nefes Almayı Bir Gün Onsuz Kalacağımı Hiç Varsayamadım...
Kaç Kez Kovaladıysam Baharı Takvimler Bana Hep Kışı Yaşattı...
Ölümsüz Aşk'ı Ararken Ömrümü Ona Yok Yazdı...
Ne Umutlar Besledim Ama Hepsi Bir Gün Koynumdan Birer Birer Uçtu Gitti...
Ne Zaman Üşüse Ellerim Günün Yorgunu Akşamlarında Avucuma Emanet Bıraktığı Ellerini Nefesime Bıraktığın Soluğunu Hatırladım...
O Bana "Beni Sevme!" Dedikçe Ben Onu Daha Fazla Sevdim, O Bana "Git!" Dedikçe Ben Yine Yeniden Ona Döndüm...

Nefesim Yetmiyor Ötesini Anlatmaya...
Sensizlik Ağlıyor Gözlerimde... 
Oysa ki Acılar İçinde Bir Ben Var Geride ve Bende Saklı Bir Sen Varsın Yüreğimde... 
Aşkın Gölgesi Düşmüş Bir Kere Yüreğimin En Dipsiz Köşesine... 
Şimdi Ellerini Tutan Ellerim Acıyor, Gözlerine Bakan Gözlerim Ağlıyor, "Seni Seviyorum" Diyen Dilim Sana Sitemler Okuyor... 
Susmak! Diyorum Korkarak, Yalnızlığa Bürünüyor Tüm Sesler, Kelimelerim Saklanıyor Kendinden...
Ben Şimdi Yokluğunun Sessiz Çığlıklarındayım Sevgili Ama Sen Yine Zamanın Ötesindesin...
Tut Ellerimi Bırakma Desem Yanımda Yoksun, Bak Gözlerime Desem de Yok, Nereye Baksam Yok...
Oysa Nasılda Saklamıştım Yüzünü Düşlerimde, Nasılda Taşımıştım Yüreğini İçimde...
Sahi Sen Bilir miydin Susunca Nefesim Çekilirdi Bedenimden...
Yüzüme Yakışmayan Gülüşlerim Dökülürdü Yerlere...
Sözlerim Kaybolur, Kelimeler Donardı Dudaklarımda... 
Sen Susunca, Dizlerim Kırılırdı Karanlıklar İçinde 
Yakalayamazdım Beni Terk Edip Giden Gölgeni... 
Sen Bilir miydin Bedenin Acıya Gebe Kalışını?
Göğsünden Çekilirken Benliğin Kalp Atışlarını Yitirmeyi?

Artık Hiç Bir Şeye Sahip Değilim Kendimde...
Bana Beni Sorma Bendeki Seni Sor, Bendeki Seni Nasıl Sevdiğimi, Nasıl İstediğimi, Bendeki Sen Olmadan Nefes Alamadığımı, Kalbimin Senin Karşında Ne Kadar Güçsüz Olduğunu...
Şimdi İster Dursun İster Dönsün Dünya Hiç Fark Etmez...
Ben Artık Doğacak Güneşin İlk Işıklarını Görmek İstemiyorum...
Çünkü Sen, Gidişin Bana Zulüm Sensizliğin Ölüm Olduğunu Bilerek Kalbimde Bir Köşesinde Duygularım Can Çekişirken, Çığlıklarıma Aldırmadan Sensizliği Bir Ok Gibi Saplayıp Kalbime Beni Sana Hasret Bırakıp Sensizlikte Öldürmeye Büyük Yeminin Etmişsin...!

Bilseydin Bunun Acısını, Sende Yaşasaydın Yine de Yaşatır mıydın Bana Bu Acıyı Sevgili?
Yoksa Bu Aşk'ın Suçlusu Ben miydim?
Bu Aşk Sadece Benim miydi, Sadece Benim Yüreğimde miydi!?
Bu Yüzden mi Hıçkırıklarımı Duyamadın, Gözlerimden Sensizliğe Akan Yaşlarımı Göremedin...!?
Yoksa Sen Sadece Aşık Edip Çekip Gitmeyi mi Bilirdin Sevgili...?!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.