5 Nisan 2015 Pazar

Biter Deme Bana Sakın...!

Vardır İçimizde Bir Özlem, Vardır Hasret Çeken Bir Yanımız... 
Gün Batımı Akşamlarında Bazen Dolar Gözlerimiz... 
Akan Yaş mıdır Yoksa Aşk mıdır Bilinmez... 
Uzaklara Dalar, Mahzun Bakışlarla Arar Yürekli Sevdaları Düşlerimiz... 
Kalbinin Sırça Köşkünde Bir Kıpırtıdır O Hissettiğimiz... 
Nedense Hep Birşeylerin Özlemini Çekeriz... 
Hani Özlemek Bir Yana, Özlerken Kurduğumuz Düşler Vardır Peşinde Koştuğumuz... 
Varsın İnceldiği Yerden Kopsun Dediğimiz... 
Uzaktasındır Anneyi, Babayı Özlersin... 
Yakındasındır, Uzak Olmayı İstersin ve Özlersin... 
Özlemektir Aslında Kurduğumuz Umutlar... 
Ya Sevgiliyi Özlemek?
İşte Özlemlerin En Güzelidir...
Sevgiliyi Düşünme An'ları Özleme An'ları Hayatınızın Bir Başka Tadıdır... 
Hiç Benzemez Kurduğunuz Hayallere... 
Onsuz Hayallerin Tadı Yoktur Aslında Sizin İçin... 
Yağmurları Yağdırırsınız Gönlünüze... 
Ve Bir Aşk Ateşini Yeniden Alevlendirirsiniz... 
O Su Bile Söndüremez Büyük Vuslatlarınızı...
Özlemek İşte Böyle Sevginizi Katlar... 
Pencere Kenarına Geçip, "Seni Seviyorum" Demek Gelir İçinizden... 
Şöyle Yıldızlara Bakıp Hayallerin Deryasında Kaybolmak Belki de Anlatılmaz Yaşanır Dediğiniz An'lardandır... 
Vakit Gece Yarısını Sollar... 
Oysa Siz Halen Onu Düşünüyorsunuzdur... 
Bir Söz Vardır; "Özlüyorsa Özlenen, Özlemek Güzeldir"...
Güzeldir Tabiki Ya... 

Ve Sen Sevgili!
Gönlümün Saraylarına Sığdıramadığım... 
Şair Bedenimden Söküpte Atamadığım... 
Senin İçin Atan Şu Küçük Kalbim Var Ya... 
İşte Senin Sevgini Taşıyacak Kadar Kocaman Bir Manevi Aşk'a Sahip... 
Özlüyorum Seni...
Düşlüyorum Seni....
Hayallerimin Bittiği Noktada Özlemlerin Başlıyor İçten İçe... 
Ve Ben Penceremin Kenarına Geçip Yıldızlara Bakıyorum... 
Senin İçin Bir Yazı Daha Yazıyorum...
Kalemimi Saklıyorum Yastığımın Altına... 
Benim Kalemim Ne Zaman Vazgeçerse Seni Yazmaktan İşte O Zaman Seni Senle Yaşıyorum Demektir... 

Biter Deme Bu Sevda Bana Sakın...
Sen Bana Kendimden Daha Yakınsın... 
Gözyaşlarımsın, Mutluluklarımsın... 
Tüm Bu Güzellikleri Ölene Kadar İçimde Saklarım... 
Her Zaman Olduğu Gibi,
Seni Sadece Kendi İçimde Özlerim...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.