21 Nisan 2015 Salı

Çok mu Özledim Seni Ne...!?

Bu Dizeleri Sana Yüreğinden Uzakta Yazıyorum...
Sesine, Sözüne, Yüzüne , Sıcağına Hasret Gönlümle Başlıyorum Her Cümleye... 
Bazı Şeylerin Nedeni Olmaz, Bilirsin... 
Kaptırırken Gözlere Kendini, Binlerce Şiir Yazmak Gelir İçinden, Sayfalarca Anlatmak... 
Açılırsın Umman Denizlere Farkında Olmadan... 

Yine Gönlüm Sana Aktı, Dilimde Adın Var...
Efkarım Bulut Bulut Gözlerimin Önünde,Yüreğim Kor Ateşlerin İçinde...
Dayanılmaz Bir Acı Bende ki, Karşılıksız Bir Aşktan Geriye Kalan Can Kırıkları...
İmkansız Aşkım Batıyor Yüreğimin Sahillerinde...
Yıllardır Ruhunun Gurbetinde Yaşayan Yüreğim Yaktığı Hayallerinin Dumanından Boğuluyor Hala Sana... 
Sözcüklere Yüklemeye Çalıştığım Duygularımı Yazmak Zor, Anlatmak Olanaksız...
İçimde Çağlayan Her Şeyin Sana Doğru Aktığını Duyupta Bunu Anlatamamak Ne Acı...
Oysa, Seni Her Düşündüğümde, Sesim, Zamanın ve Mekanın Olmadığı Görünmeyen Bir Yolda İlerleyip Kulaklarına Akardı...
Ruhumun Sana Akışı Hızlı Ama Bir O Kadar Yavaştı Delice Ama Bir O Kadar Sakindi...
Adını Hecelemekle Başladım Ben Bu Aşk'a Tadını Hiç Bilmeden, Yüzünü Ezberlemeden, Tenine Dokunmadan... 
Adını Tamamlamak, Tadını Almak, Yüzünü Ezberlemek ve Tenine Dokunmak Sevgilerin En Büyüğünü Açtı Yüreğime... 
Aradığım Sendin Yıllarca...
Kokuna Hasrettim, Gülüşüne Yangın...
Sendin İstediğim, Ellerini Tutunca Sıcaklığını Bedenimde Hissettiğim, Gece Gündüz Hiç Durmadan Düşündüğüm, Sensiz Yaşamayı Yaşamak Saymadığım, Düşlerimde, Hayalimde, Her Yerde Gördüğüm, Tek Sevdiğim, Ölesiye Aşık Olduğum İlk ve Son Aşkım Sendin...
Küsmelerin Güz Gibiydi, Kapılıp Deli Fırtınalara Çeker Giderdin…
Anlamsız Kalırdım Ardında...
Üşür, Titrerdim, Ölüm Bu Olsa Gerek Derdim...!
Ümitlerimi, Hayallerimi Bir Sonraki Güze Bırakır Seni Tekrar, Umutla Beklerdim...
Şiirler Yazdım Sana Ama Sen Şiirlerimin Dilini Anlamadın...
Bende Tatlı Bir Düş İçinde Tutsaktım Ama Sen Benim Düşlerimi Görmedin, Bende Tutsak Kalmayı Sevmedin... 
Seni Özlemek Artık Başka Bir Hal Aldı İçimde...
Özlemek Kelimesi Az Geliyor Gün Geçtikçe...
Senden Değil, Kendimden Nefret Ediyorum Kalbim Seni İstedikçe...
Sadece Seni Değil, Kendimi de Özlüyorum Senden Ayrı Günlerim Geçince... 
İsyanlarım Sessiz, İçten İçten Sitem Ediyorum Sensiz Geçen Her Güne ve Bekliyorum Sonumu Yazacağın Günü...
Elimden Alıp Gittiğin Umutlarım ve Ben Bir Başınayız Koskoca Evrende...
Sana Yazılan Tüm Şiirler Benliğini Yitirmiş...
Umutlarım Tükenmiş Hep Uzağına Düşmekten...
Bilebilseydin Sana Dair Sevinçlerim Olduğunu, Bilebilseydin Beklenen Olduğunu, Anlayabilseydin Aşkımın Dilinden Başkalarında Arar mıydım Yüreğini?..
Seni Yanımda İstiyorum...
Beraber Utanmadan, Sıkılmadan El Ele Vermek, Yüreklice, Açık Açık Adını Verip "İşte Bu Benim Sevdiğim Adam!" Demek İstiyorum...
Tut Ellerimden Yüreğimi Yüreğine Kat... 
Gözlerinde Sakladığın Aşkı Hediye Et Bana...
Özledim Sende Yorulmayı...
Özledim Gözlerine Uyanmayı...
Daha Kaç Gece Bekleyeceksin Geceye Tutsaklığımı? 
Ne Kadar Kalacaksın Uzaklarda? 
Sabredecek mi İçindeki Arzular? 
Kendime Dokunuşlarım Acıtmayacak mı Canını? 
Hadi Bekleme... 
Bekletme Artık...
Git Deme Bana N'olur...!
Ben Seni Sevmişim, Seninle Bulmuşum Bütün Kaybettiklerimi...
Seninle Mutluyum, Ben Sana Mecburum...
Can Sızım, Alın Yazım, Sokul Nefesime...
Çünkü Her Şeyim Sensin, Aslında Sen Benim Çok Şeyimsin...
Bazen Değil Sevgili, Her Gün Seni Sevdiğimi Söyleyebilmek İçin Seni Bekliyorum...
Aldığım Her Nefeste Senin Kokun Var, Çok mu Özledim Seni Ne...!?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.