9 Nisan 2015 Perşembe

Hadi Şimdi Beni Yolcu Et Sevgili!

Ağladı Kadın...
Aşk'ı Çalınmış... 
Hayalleri Yağmalanmış...
Yüreği Parçalanmış...
Önünde Görünmez Derin Kuyular...
Derin Acılar...
Derin Yanlızlıklar...
Sustu Kadın!
Gözlerim Konuşsun Seninle Dedi...
Sustu Kadın!
Eğdi Başını...
Ağlıyordu...
Yalnızlığı Bir Örtü Gibiydi Teninde Bir Türlü Çıkaramadığı...
Beklemiştim Yıllar Yılı Dedi Gözleriyle...
Sustu Kadın!
Düğümlendi Boğazında Kelimeler...
Ne Çok Şey Vardı Diyecek...
Diyecek Ne Çok Şey!
Baktı Kadın Sevdiğine...
Yüreği Elindeydi...
İyi ki Geldin Diyordu...
İyi ki Geldin...
İyi ki Buldum Seni!
Hadi Sevgili Şimdi Beni Yolcu Et!
Yorgunluğumu Tebessümünle Sil...
Göz Damlalarımı Gülüşünle Yıka...
İncelikli Düşüncelerimi Bavuluma Sakla...
Vedaya Gerek Yok!
Sadece Ellerimi Kavra...
Gözlerim Eğik,Yüreğim Buruk...
Gözlerimi Arama...
Bir Cebime Kağıt Mendil Yerleştir, Bir Diğerine Umutlarımı...
Yüzünü Yüzüme, Bakışını Bakışıma Değdirme Sakın Ağlarım...
Çökmeden Akşam Giderim...
Hadi Şimdi Beni Yolcu Et Sevgili!


Bir Belirsizlik İçindeyim, İçimde Bir Şey Var Ona Yanıt Veriyor...
Her Şey Öylesine Uzak ki...
Ya Ben Yaşadığım Hayatı Anlayamadım, Ya da Bu Hayatın Hiç Bir Değeri Yoktu...
Artık Hayal Kuruyorum...
Sahibini Arayan Düşler Kuruyorum...
Çok Şey Ummuyorum, Kendime Bir Çıkar Yol Arıyorum...
Nedeni Olmayan Kimsesiz Bir Sevgi Bu...
Aşk'ın İçinde Yitip Gitmek ve Kaybolmak...
Ruhumda Öyle Bir Ağırlık Var ki, Bütün Yetilerimi Köreltiyor...
Hareketsiz Bırakan Bir Bıkkınlık Veriyor ve Her Şey Eziyet Haline Geliyor...
Kendimi Berbat Hissediyorum...
Çoğu Zaman Kendimi Şaşırtıyorum...
Kendime Kızıyorum...
Bir Çok Şeyi Kaçırıyorum, Kendimi Takip Edemiyorum...
Şaşkınlık İçinde Kendime Bakıyorum...
Hayat Sıkmaya Başladı Artık!
Bir Masal Gibiydi Sen ve Dünya Bir Varmış Bir Yokmuş Diye Başlayan ve Sona Doğru Yaklaşılan... 
Ölümden Korkmuyorum, Korkularımı Ben Sende Bıraktım...!  
Çünkü Ben Ölümü İlk Seninle Tattım... 
Kalbini Tanıdığımda Düşlerim Yoluma Çıktı Her Sokakta... 
Seninle Tanışmam Bir An'lıktı Kaybetmem de Bir An'lık Oldu... 
Ölmekten Korkmuyorum, Ben Ölümü İlk Yüreğinde Tattım... 
Kaybetmekten Korkmuyorum Artık, Ben Hayatımı Sayende Kaybetmeye Kalktım... 
Ne Gurur, Ne Derman Kaldı Dizlerimde!
Anlatmaya Kalktım Aşk'ımı...
Ya Ben Anlatmayı Başaramadım, Ya Sen Anlamamayı Başardın!
Ölümden Korkmuyorum Artık! 
Alıştım Ben Her Gün Ölmeye... 
Ölümden Korkmuyorum İşte! 
Benim Ruhum Zaten Hiç Bedenimde Değil ki!
Yaklaşıyorum Her Geçen Dakika Bu Dünyadan Göçüp Gitmeye... Ölümden Korkmuyorum, Korkum Dünyada Sana Birşey Olmasından...
Korkum Canının Acımasından...


Küskünüm Sana Hayat!
Bana Masallar Anlatma...
Bana Anlat da Deme! 
Umut Deme Sakın Ne Umutlar Yitirdim Ben...
Umutlar Yaşanmamış Yaşanamayacak Kadar Değerli... 
Çok Mutsuzum Hayat!!
Bana Anlat Deme, Hatırlamak Dahi İsteyemeyeceğim 
Acılardan Geçtim Ben! 
Kurumuş Düşmüşüm Dalımdan... 
Sanki Ruhum Çıkmış Bedeminden!
Yürek Dolusu Küskünüm Sana Hayat!

Üstüme Gelsene Hayat...!
Ne Canımı Yakacak Kudrete Sahipsin!
Ne Kanımı Akıtacak Bıçağa!
Yazılanı Kaderim Der Yaşar, 
Alnım Açık, 
Başım Dik Giderim !
Ben Yaradandan Ötürü, Seni Bile Severim!
Elinden Geleni Ardına Koyma Hayat!
Ben Yine de Sana Gülümserim....!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.