1 Temmuz 2012 Pazar

Sensizlik Çok Fazla Bana!

Vurdum Kendimi Hüzünlere... 
Acı'ma Tüm Sesler Çığlık...
Yüreğim Ellerimde Kaldım Ayazlarda... 
Üşüyor Bedenim... 
Seni Bana Özlem Eyleyen Uzaklar Üşüyor... 
Ah! Susmalıyım Bugün... 
Lal Olmalı Dilim!
Sonsuz Olmalı Tüm Yollar Alabildiğine Gitmeliyim Bugün... 
Kapanmamalı Gözlerim... 
Gündüzlere Sığdırmalıyım Kederimi... 
Akşamlar Acıtıyor Canımı! 
Karanlık Üşütüyor Dokunduğum Her Yeri...! 
Sesim Üşüyor Sessizlikte... 
Oysa Ben Senden Neler Neler İsterdim... 
Senli Sevdalarda Doğmak İsterdim... 
Her Güne Seni Sığdırmak İsterdim... 
Seni Bilmek Seni Öğrenmek İsterdim... 
Ben Her Güne Gözlerinin Derinliğinde Başlamak, Sana Düşmek İsterdim...
Ama Gel Gör ki Kötüyüm Bugün ve Ben Yorgunum Bugün Tarifsiz Duygularla...
Tenime Değsem Buz Kesiyor Bedenim... 
Sözüme "Sen"  Karışsa Üşüyor Kelimelerim... 
Bedenimde Bildiğim Tüm Hücreler Çığlık Çığlığa... 
Adını Koyamadığım, Anlamına Ulaştığım Vurgunlardayım Bugün...
Bütün Gölgeler Akşam Oluyor...  
İçimde Kış Gibi Bir Mevsim Üşüyor... 
Yüreğime Seni Sen Eyleyen Ateş Üşüyor 
Ve Ben Üşüyorum Üşümek Fiilinin Anlamını İçimde Öğütmeden... 
Sensizlik Beni Böylesine Hazana Düşüren... 
Ben Seni Bilirdim Yüreğim Diye... 
Ben Sana Yanardım Alev Alev, Şimdi Yalnızım Sevginin Ayazında...
Oysa Gecelerim Asi Sabahlarım Maviydi Hayallerimde!
Ve Bugün Bu Yalnızlıkta Ne Asi Kaldı Ne Mavi...!
Ben Kaçmaya Çalıştıkça Neden Her Adımım Sana Çıkıyor?
Neden Sana "Seni Seviyorum" Yazıyorum Durmadan?
Niye Aklımdasın Hep?! 
Neden Dolduruyorsun Gözlerimi?!
Yetmedi mi Yağan Yağmurlar! 
Kalbimi Yerle Bir Eden Fırtınalar... 
Daha Ne Alacağın Var Benden!
Neden Unutturmuyor Zaman Seni Bana! 
Hani Geçerdi Hani Biterdi Her Şey?! 
Hani Tatlı Bir Anı Olurdu Yaşananlar?!
Neden Bu Kadar Yanıyor Canım?
Ben Aylardır Neden Kopamıyorum Senden?! 
Başkasının Gözlerine Neden Bakamıyorum?!
Neden Tamam Ya! Dediğim Anda Birden Yıkılıyor Tüm Duvarlarım?! 
Şu Herkese Karşı Yıkılmayan Duvarlarım Neden Bir Sözüne Dayanamıyor?!
Hem Söylesene Neden Bu Kadar Büyüksün Sen İçimde?! 
Neden Çıkarıp Atamıyorum Seni Kalbimden?!
Neden Seni Kalbimden Çıkarıp Atarsam Eğer Benden Geriye Sanki Hiçbir Şey Kalmayacakmış Gibi Geliyor Bana?!
Eksik Ya da Fazla Bir Şeylerde Sorun Var Ama Nerde Bilmiyorum... 
Ya Sen Eksiksin Bu Hayatta, Ya da Sensizlik Çok Fazla Bana!
Olmuyor İşte! 
Olmadı! 
Olmayacak!
Biliyorum Bir Gün Gerçekten Tamamen Ulaşılmaz Olacaksın Benim İçin ve Yine Biliyorum ki O An Bile Aklımda Olacaksın...

Ne Zaman Sen Gelsen Aklıma Acı Bir Tebessüm Gelip Oturuyor Dudaklarıma... 
Bir Kuş Düşüyor Çırpınarak Avuçlarıma...
Ne Zaman Sen Gelsen Aklıma Kaldıramayacağım Bir Ağırlık Çöküyor Yapraklarıma...
Umutlara Taş Basıyor Yokluğun... 
Kar Düşüyor Henüz Tomurcuk Umutlarıma...
Ne Zaman Sen Gelsen Aklıma Dalıyorum Dipsiz Bir Kuyuya Yalnız Başıma ve Ardından Boğuluyorum İçine Düştüğüm Denizlerimde... 
Yeniliyorum Kendi Denizimin Dalgalarına...
N'olur Gitme!
Eğer Gidersen Seni Yazdığım Kalemimi Alacaklar Ellerimden... 
Yetim Kalacak Adına Yazılmış Şiirlerim... 
Ruhumu Hükmedecek Sinsi Geçmişim... 
Umuttan Eser Kalmayıp Gözyaşına Boğulacak Gözbebeğim...
Eğer Gidersen Fırtınaya Dönüşecek Suskunluğum... 
En Hırçın Dalgalar Vuracak Gönül Kıyıma... 
Ayrılığın Tohumu Bırakılacak Avuçlarıma... 
Rahatça Dolacak Damarlarımda Ayrılığın Zehiri... 
Hiç Temizlenmeyecek Acılarımın Pası ve Kiri... 
Yalnızlıklar Umutlarıma Hudut Çizecek...
Gidersen Eğer Ellerimle Ektiğim Umut Çiçeklerini Bana Yolduracaklar... 
Sayfa Sayfa Şiirlerimi Gözlerimin Önünde Yakacaklar... 
Ruhumu Sensiz Yargısız İnfazlarda Yargılayacaklar... 
Buzların Gözyaşlarından Sızan Baharlarım Solacak... 
Sevgiye Açan Tüm Dallarım Bir Bir Kuruyacak... 
Sensiz Bu Halime Bulutlar Bile Ağlayacak...
Gidersen Eğer Seninle Aldığım Nefesim İsminle Sona Erecek...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.