5 Temmuz 2012 Perşembe

Tuhaf Birşeyler Var Bu Gece!

Tuhaf Birşeyler Var Bu Gece!
Ne Olduğunu Anlayamadığım ve Kalemimin  Çaresiz Kaldığı Birşeyler...
Sanki Birşeyler Olacak!
Sanki Yer Yerinden Oynayacak!
Küsmüş ve Üşümüş Kelimelerim...
Onlarda Tuhaflar Benim Gibi Bu Gece...
Yine Çamurlara Bulanmış Gece!
Kirpiklerime Dokundukça Dökülüyor Büyüyen Özlemlerim...
Acıyla Pişmiş Yüreğimde Sızılarım Sarmaşık Gibi Boy Atarken Tırmalıyor Yanağımı Parçalanmaya Hazır Onca Gözyaşı...
Çektiğim Nefeslerimi Yutkunarak İçimde Saklıyorum...
Yine Islak Gözlerim Bu Gece!
Hüznü Bulutlara Yükleyip Gecesine Kavuşamayan Gündüzün Hüznünü Yağdırdığı Gibi Yağıyor Gözlerimden Anlamsız Yaşlar...
Yine Uykusuzum Bu Gece!
Gözlerim Yorgun Yine...
Ne Kadar Kurtulmak İstesemde Yalnızlık Bırakmıyor Yakamı...
Bir Kez Daha Acılarımı, Solgun Gülüşlerimi Yüreğimin Köşesine İşliyorum Nakış Nakış...
Kimse Bilmiyor Kanayan Yüreğimin Ağır Acısını, Dinmeyen Sancısını...
Hüzün Bütün Yolarım Kapadı!
Dallarımı Kırdı Yine Acımasızca!
Çaresizliğin Gölgesi Düştü Yine Yüreğime!
Yüreğim Kanıyor, Yüreğim Yanıyor...
Gözümden Dökülen Yaşlar Söndürmüyor Artık Bu Ateşi...
Üşüyorum Yüreğimde Kopan Fırtınalardan...
Hiç Bir Yere Sığamıyorum, Hüzünlerde Gönlüm...
Tabibin El Atamayacağı Derin Yaralar Var Üzerimde Bu Gece!
Derin Bir Acı Var Şimdi Göğsümün Tam Ortasında...
Sert Rüzgarlar Esiyor ve Acıtıyor Canımı...
Adını Koyamadığım İnce Bir Sızıyla Koyuyorum Başımı Yastığa...
Geçmişse Ömrün Baharı Bir Hüzün Kalır Yüzde...
Bir de Kalpte O Derin Sancı!


İçim Daralıyor...
Gökler Kapanıyor Sanki Üstüme...
Derin Sularda Boğuluyorum Sanki...
İçimde Kök Salan Duygular Şimdi Yıkılıyor...
Sanki Yıldızlar Parçalanıp Dökülüyor Üzerime...
Her Biri Bir Kor Parçası Olarak Yüreğimi Yakıyor...
Çökmüş Bir Binayım Sanki...
Kurumuş Bir Dere...
Çürümüş Bir Ağaç...
Kanatları Kırılmış Bir Kuş...
Gülleri Solmuş Bahçeyim Sanki...
Ciğerlerime Dolan Hava Kahır, Bıraktığım Soluk Zehir...

İçimde Tuhaf Bir Sıkıntı...
Nasılda Sancıyor Şakaklarım! 
Sırtımda Koskoca Bir Dünya...
Artık Dayanacak Gücüm Kalmadı!


Hissediyorum!
Tuhaf Birşeyler Var Bu Gece!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.