20 Temmuz 2012 Cuma

Hatırla Sevgili İçinde Coşan Sevişlerini...

Bazen Sözcükler Biz Farkına Bile Varmadan, Kayıp Gider Dilimizden, Bizim Bile Yerleştirmekte Güçlük Çekebileceğimiz En Uygun Yere...

Duvarlarıma Sana Dair Çok da Fazla Olmayan Anılarımı Çerçeveleyip Asmıştım..
Her Nedense Çok Eğri Büğrü Duruyordu Resimler...
Anılar mı Yakışmadı Resimlere,
Yoksa Resimler mi Yapışmadı Çerçevelerin Sabitliğine Anlayamadım...


Kanter İçinde Kaldı Dudaklarım Sana Söyleyemediklerimi Kendime Haykırmaktan...
Söylesem Anlamazdın, Biliyorum...
Üstünde Hiçbir Etiket Olmayan Bir Şişeye Konmuş Bir Yardım Mesajıydı Kelimelerim...
Ben Issız Bir Adada Yanında Almak İsteyebileceği Üç Şeyi Bile Olmayan Bir Kazazedeydim...
Biliyor musun?
Üç Şey Alamazdım Yanıma, Almayı İsteyebileceğim Tek Şey Sendin...
Ve Sen Bana Aynı Cümlenin İçindeki İki Kelime Kadar Yakın ve Aynı Zamanda Aynı Cümlenin İçinde Asla Bir Araya Gelemeyecek İki Kelime Kadar Uzaktın...


Sana Hoşçakal Demek Hiç Kolay Değildi, Çünkü Benim İçin Hoşçakal, Elveda Demekti...
Benim Sözlüğüm Neden Farklıdır Bilemedim Hiç...
Yazmasın İstedim Vedalar ve Vedalara Yüklü Anlamlar Sayfalarda...
Boş Yere Aradım Uzun Soluklu Aşk'ları Yırtık Sayfalarda...
Nedendir Bilmem Hep Ama Hep Ayak İzleri Oldu Satırlarımda...
Kah Kuma Gömülüp Kaybolan Ayakların İzlerini Aradım Çöl Issızlığı Akşamlarda, Kah Demirden Bir Örs Gibi Vurdum Adımlarımla Vurgun Sonlara...


Hatırla Sevgili İçinde Koşar Adım Coşan Sevişlerini...
Uzun Soluklu Bir Aşk'ı, Bir Kar Tanesinin Bir Kartopuna ve Ardından Bir Çığa Dönüşmesi Gibi Yaşamak İsterken, Sağanak Yağmurda Islanıp, Sırılsıklam Kaldım Yalnızlığımla...
Çok Yükseklere Saklamıştım Ben Sevgimi...
Sen Upuzun Adımları Yüklerken Bacaklarına, Dümdüz Bir Yol Üzerinde Koşup Durdun Boş Yere...
Başını Kaldırıp Bakmayı Akıl Edemedin Göğün Gülümseyen Mavi Gözlerine...
Uzaklıkları Hala Ölçülerle Sabitleyen Bir Düzene Esirken Sen, Ben Çok Başka Bir Coğrafyada Farklı Bir İklimin Estirdiği Rüzgara Dönüşmüştüm Bile...
İki Kelimenin Buluşamadığı Cümleler, Gökyüzüyle Yeryüzü Arasından Çok Daha Uzak Mesafelerin Timsaliydi Yüreğimde...
Sen Takılmışken Bildik Hikayelerin Tanıdık İşleyişine, Ben Bir Sevda Masalın İçinde Sakince Bekliyordum Sessizlikle Çoğalan Çığlıklarımı Gömüp Göğsüme...
Ama Sen Sözlüğümden Haberdar Olacak Kadar Çok Kalmadın Yüreğimde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.