15 Temmuz 2012 Pazar

Sevdin Sandım!

Ben Düşünceler İçinde Yazarım Yazılarımı...
Yaşanmış Yaşanmamış Önemsizdir Cümlelerde, Çünkü Yazıldığı An Gerçek Olur Her Şey...
Baş Ağrıları, Özlemler, Aşklar, Ayrılıklar Yaşanmışçasına Yazılır...
Karanlığın En Yoğun Olduğu Dönemde Benim İçin Bugün Oldu Ama Satırlarla Kavgalıyım...
Bana Geçit Vermeyen Satırlarla..
Her Gün Aklımdan Binlercesi Geçerken, Yalnız Bıraktılar Beni Herkes Gibi, Her Şey Gibi...!
Arkama Dönüp Baktığımda Gözlerimi Dolduran, Mutluluğu Geride Bırakmış Olmam, Artık Sırtımı Dayayacağım Birisinin Olmadığını Bilmem Gibi...

Bir Hüzün Çöker İnsana Karanlık Çöktüğü An...
Sessizlik, Yalnızlık, Sensizzlik ve Umutsuzluk Baş Gösterir Her Saniyende...
Bir Tuhaftır Gece...
Tek Başına, Kedinle Başbaşa Kaldığın Tuhaf Zamandır...
Kendimi Kimi Zaman Geceye Benzetirim...
Gece Gibi Karanlık, Gece Gibi Sessiz ve Yalnız...
Zordur Geceyi Yaşamak, Onun İçinden Çıkmak...
Yaşayan Bilir...
İçinde Olan Bilir Gözyaşları İle Güneşin Doğuşunu Bekleyen Bilir...
Güneş Bir Türlü Doğmaz!
Saniyeler, Dakıkalar, Saatler Geçmek Bilmez...
Gözün Hep Havada dır, Bir Türlü Aydınlığa Kavuşmaz Gözlerin, Tıpkı Umutsuzluğun İçinde Bir Işık Bekler Gibi...
Zordur Gece...
Çok Zordur Bekleyipte Kavuşamamak...
Kavuşamadıkça Çılgına Dönmek...
Bir Türlü Karanlıktan Kurtulamamak Zordur İşte!

O Güneşin Bulutlara Sarındığı Bir Akşam Üzeri Çıkageldi...
Beni Çepeçevre Sardı O Doyumsuz Ruh Çekimi...
Ve Anlayamadım Hangi Girdabın İçine Çekildiğimi...
O Geldi ve Gömdüğüm Hayallerimi Bir Bir Çıkarmak Toprağın Derinliklerinden...
Geldi ve Dağladı Hayatımı...
Geldi ve Akıttı Bir Süredir Donmuş Gözyaşlarımı...
O Kadar Karşı Konulmazdı ki Gelişi!
Ben Ne Kadar İstemiyorsam O Kadar Çok Geldi...
Pencerelerimi Açtı, Perdelerimi Araladı...
Kilitlediğim Kapılarımı Açtı...
Ve Sancıttı İçimde Çoktandır Küllenmiş Bir Yanardağ Ağzını!
Bir An'lık Sarmaşık Çiçeği Olmaya Özendim...
Sarılmak İstedim Sımsıkı, Sarılmak İstedim Ne Kadar Üzdüyse Beni...
Sarılmak İstedim Gelişinden Ne Kadar Mutlu Olduğumu Bilsin, Anlasın Diye...
O Geldi ve Bir Anda Soldurdu Bütün Renklerimi...
Tepetaklak Etti Yine Düşlerimi, Gülüşlerimi!
O Geldi ve Bir Kez Daha Sobelendim O Yağmurlu Akşam Üzeri...
Bir Şeyler Kaçtı, Bir Şeyler Kovaladı...
Yıkıverdi Onsuz Geçirdiğim O Koca Yılları...
O Geldi ve Artık Yapılacak Bir Şey Yoktu!

İçimi Acıtıyor Yokluğun...
Sensiz Geçen Her Güne Sitemler Ediyorum...
Ürpertiyor İçimi Yokluğun...
Yokluğun İçimde Kanayan Bir Yara Gibi Her Daim Acıtıyor Canımı...
Ölesiye Haykırmak İstiyorum Seni Sevdiğimi...
Sensiz Olamadığımı, Senden Kopamadığımı!
Anlatmak istiyorum, Bendeki Sana Dair En Güzel Duyguları...
Hayat Hiç Bu Kadar Güzel Olmadı Derinliklerimle, Baştan Başa Sen Dolduğum Günden Beri...
Dalıp Gidiyorum Öylece, Sana Ulaşana Dek...
Sevenler Bunu İyi Bilir...
Seni Yaşamak O Kadar Güzel ki Düşüncemde Bile...
Bir Irmağın Denize Yürüdüğü Gibi...
Bir Denizin Maviyle Dolduğu Gibi Sana Akıyorum, Sen Doluyorum İşte...
Gülüyorum İşte Kendi Kendime, Kendi Kendine Gülümseyen Bebekler Gibiyim...
Rüzgarın Uğultusu Kulaklarımda "Seni Seviyorum" Der Gibi...
Bir Tek Sen Kaldın Özlemlerimde...
Bir Tek Sana Kavuştum Ben Düşlerde...
Seni Sevmeye Doyamadım...
Seni Düşünmekten Bıkmadım...
Seni Hep Yüreğimde Taşıdım...
Gözlerini Gözlerimde Islattım...
Yaş Oldun Gözlerimden, Hüzünlere Aktın...
Sesinle Kulaklarımda Çınladın..
Seni Sevdim Ben...
Seni Çok Sevdim..
Uzaklara İnat Sevdim...
Gidenin Ardından, Bakakalmak Düştü Kaderime...
Öyle Sessiz, Derinden, Yüreğimden...
Nasıl Kendimi Yenemediysem Sana Karşı, Yüreğimi de Çekemedim Ardınsıra...
Ve Gülüşlerim Çok Uzaklarda Kaldı, O Serin Sabahlarda...
Kısacası Herşey Hüzün Kokuyor Buram Buram...
Şimdi Söyle!
Ağlamak Yetermi Böyle Vedalara? Böylesine İçten Severken, Bahara Bir Adım Kalmışken!
Geri Dönersin, Bir Kabustu, Bitti Dersin Sandım!
Sevdin Sandım!
Oysa Sevdan Beni Çoktan Terketmiş!
Şimdi, İçtenlikle Söylüyorum!
Seni Düşünmek, Seni Yaşamak Bu Dünyanın En Güzel Duygularını Yüklüyor Yüreğime...
Savrulduğum Rüzgarlara,
Islandığım Yağmurlara, Uzandığım Topraklara, Gökteki Yıldızlara, Yüce Dağlara Haykırıyorum!
Seni, Seni Çok Seviyorum...!
Acıyor Canım, İki Güzel Kelime Sözcük Beklerken Senden..
Yanıyor Kalbim Seni Seviyorum Demeni Beklerken...
Geçmişde Kayboluyor Sonsuzluğa Çıkıyorum, Geleceğe Bakarken Hep Ağlıyorum...
Tek Şey Bekliyorum, Tek Bir Söz Senden...
Tek Bir Cümle Bekliyor Bu Yürek Senden...
Seni Seviyorum Demeni Hayal Ederken..
İçten Bir Aşkım Deyişini
Gözlerinin içi Parlayıp Canım Demeni Bekliyorum...

Bak İşte Yalnızlık Geldi Yine Beni Buldu!
Beni Yalnız Gördü de Geldi Bende Kaldı Dünde, Bugünde, Yarında!
Bak İşte Bu Gece de Yalnızım, Yine Dilimde Aynı Sözcükler...
Yüreğimde Aynı Hüzün, Yine Karanlığa Teslim Olmuş Yanlızlığım...
Bak İşte Yine Çocuk Oldum, Ağladım Karşında...
Seni Taa İçimde Hissediyorum...
Elim Ayağım İçim Titriyor Hasretinle Canım Acıyor!
Ağlamak İstiyorum Avazım Çıktığı Kadar Bağırarak Saatlerce!
Bu Nasıl Bir Şey Nasıl Duygu Böyle!?
Deprem Oluyor Tüm Bedenimde, Beynimde Sanki...
Alev Alev Yanıyor Her Yerim, Ama Titriyorum Hala...!
Sevgini İstiyorum...
Yanımda Olmanı İstiyorum...
Sadece Benim Olmanı İstiyorum!
Hadi Saçlarımı Okşa, Ellerimi Tut...
Hadi Benim Kadar Sev...
Hadi Tut, Okşa, Öp Dinsin Bu Titremeler, Bitsin Bu Zelzeleler!
Sus Pus Olmuş Dudakların Yine, Alev Serpiştirsin Sağnak Sağnak Dudağıma...
Açsın Kır Çiçekleri Yüzümde...
Yoksa Yok Olup Gideceğim Kahrımdan!

Aklımdasın...
Kalbimdesin!
Öyle Bir Şeysin ki İçimde Bitmeyen, Hiç Tükenmeyensin...
Ama Bilesin ki Sevgili Uzaklarda Bir Yerlerde Özlenmektesin ve Umutsuzda Olsa Beklenmektesin...!

Nereden Başlanır ki Anlatmaya?
Ne Başı Vardır Aşk'ın Ne de Sonu...
An'dır Ya Önemli Olan...
Esas Kavuşulmayan Sevgilidir Aşık Olunan...
Ruhun Olduğunu, Bedenin Olduğunu, Tenin Olduğunu Hissettirendir Aşık!
Kalp Atışıdır, Nefes Alışıdır, Gözyaşıdır...
Bir Elektronik Postadır Belki de...
Gecenin Bir Yarısı, Sabaha Karşı Aynı Anda Uyanmak, Sesini Özlemektir...
Farklı Yerlerde, Aynı Anda Yüzlerce Frekans Arasında, Bir Radyo İstasyonunda Çalan Aynı Şarkıyı Dinlemek ve Dinletmektir Aşk!
"Yaşanılacak Kadınsın" Demektir...
"Yaşanılacak Erkeksin" Demektir...
Bir Kızınız Olmasını İstemektir, Bir Oğlunuz...
Tamamen Ona Benzemesini İstemektir.
Sabahlara Dek Yüzünü Okşamak, Gözlerine Bakmak İstemektir...
Doyamamaktır...
Nefesi ve Kokusuyla Yaşamaktır...
Bütün Güzel Olan ve Görünen Şeyleri Ona Vermek İstemektir...
En Nadide, Kimsenin Hissedemeyeceği Şeyleri Hissediyorum, Bunun Bir Eşi Olamaz Demektir...
Bilmiyorsunuz Ne Olduğunu!
Bir Bilen Varsa Bana Anlatabilir mi?
Sonu Var mıdır Çekilen Bunca Acının?
Bu Kadar Sonsuz Olan Duyguyu Yaşayan Var mıdır?
Biliyorsanız Anlatın da Öğrenelim!


Belki Ben Sana Sevmeyi Öğretemem Ama Sen de Bana Unutmayı Öğretemezsin!
Belki Ben Sana Kavuşmayı Öğretemem Ama Sen de Bana, Ayrılığı Öğretemezsin...!!!
Bu Kez Tutmuyorum Yüreğimin İplerini...
Onun Ellerine de Bırakmıyorum...
Kendi Sorumluluğumu Bilerek, Acısını da Severek Gözyumuyorum...
Tamam Olmamalıydı, Belliydi Sonu...
Yaşanmamalıydı...
Bir Kere Zıttı Kutuplar Biliyordum...
Güzeldi Herşey, Büyülüydü, Kalp Titretiyordu Yaşananlar...
Olmasa da Olmayacak Olsada...
Bıraktım Yelkenlileri Suya Kendi Rızamla...
Geri Dönemeyecekler, Yırtılıp Batacaklar Fırtınada Biliyorum...
Olsun Diyorum, Olsun...
Birazda İsyankar ve Asiyim Bu Sefer...
Sıkılınca Yüreğim Kaçıyordum Hep...
Şimdi Daha da Çok Girdim İçine...
İçiçe Kaldım Çileyle...
Ben Onu Seviyorum...
Ondaki Acıyı, Özlediğimi Seviyorum Ben...
Gidilmemesi Gereken Uçurumun Kenarındayım...
Dikensiz Değil Yollar, Öyle Kolay da Değil...
Ve Sen...
Sebebim...
Konuşmaktansa Susup Seni Dinlemeyi Seçiyorum...
Susma...
Kelimelerine Hapsettim İfademi...
İnan Anlamanı Beklemiyorum...
Anlayamazsın da Farkındayım...
Belki de Ben İmkansızlıkları Seviyorum...
Bir Sebep Bulupta, Sebepsizliklerde Yitmeyi Seviyorum...
Sonu Yok Biliyorum...
Izdırap Kuyularınıda Görüyor Gözlerim...
Aşk'ın Gözü Kör Değil Bende...
Görmemezlikten de Gelmiyorum...
İşte; O Anlatılan Dikenler, O Taşlı Yollar, Uçurumlar...
İşte; Ben Yürüyorum, Açtım Gönül Kafesinin Kapılarını...
Ama Bilki; Batacak Yelkenliler...
Unutulacak İç Titreten Du'alar...
Ümitlerde Bitip Tükenecek...
Ben Hepsinin Acısını Şimdiden Yaşattım Yüreğime...
Bir Sebep Varsa Eğer O Sensin...
Ve Sen Her Şeye Değersin...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.