3 Temmuz 2012 Salı

Birini Seviyorum Ben!

Nerden Başlamalıyım Bilmiyorum...
Bildiğim Tek Şey Sözlerim Bittiğinde Bu Aciz Bilmeyişimin Devam Ediyor Olması Olacak...
Öyle Birini Seviyorum ki..
Ne Anlatılması Mümkün, Ne de Yaşanması...
Kalp Atışlarımda Saklı, Bazen de Tam İçimde...
İmkansızı Seviyorum Ben...
Ulaşması Mümkün Olmayanı...
Anlatılamayanı, Yaşanamayanı...
Aşk, Kalpte Hissetmek Değil mi?
O Halde Birini Seviyorum Ben...
Unutmaya Çalıştığımı Seviyorum Ben!
Aslında Hiç Aklımdan Çıkmayanı, Her Gün Hatırladığımı Seviyorum...
Öyle Çok Seviyorum ki Birini Ben...
Kör Oluyorum Kimi Zaman Sevgiden...
Ben Elini Tutamadığımı...
Derdimi Anlatamadığımı...
Göremediğimi...
Seviyorum Diyemediğimi...
Gözlerine Bakamadığımı...
Özlediğimi...
Öpmediğimi Seviyorum...
Birini Seviyorum Ben...
Benden Öte, Candan Öte...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.