18 Temmuz 2012 Çarşamba

Herşey Seni Sevmekle Başladı...

Bu Gece de Yalnızım...
Düşünüyorumda, Bazen Acım Oldu Seni Sevmek, Bazen En Güzel Tebessümüm...
Bazen İçimde Bir Sızı Bazen Mutluluğum, Bazen Herşeyim Bazen Hiçbirşeyim Oldun...
Ama Vazgeçemedim!
Seninleyken Bazen Kalabalıklar İçinde Bazen Yapayalnız Oldum...
En Umulmadık An'da Sevdim Seni, En Vurdumduymaz, En Sağır ve En Körleşmiş Taraflarımla...
Ve Herşey Seni Sevmekle Başladı...
Hayat Bazen Herşeyden Vazgeçmek Oldu, Bazen Bir Senden Vazgeçememek...
Tek Zaafım Sen Oldun, Bir Sana Dönemedim Sırtımı ve Kapıyı Çekip Hızlıca Gitmek Hiç Aklıma Gelmedi!

Sevmek Diye Bir Şey Varmış ve Sevince İliklerine Kadar Hissediyormuş İnsan Varlığını...
Tüm Acıları ve Sevinçleri Bir Anda Yaşayıp Tüketiyormuş...
Varlığın ve Yokluğun, İkiside Bazen Öyle Zor ki!
Keşke Biraz Olsun Anlatabilsem Sana, Paylaşabilsem Acılarımı Seninle...
Ama Kıyamam ki...!
Hiç Susma İstiyorum...
Aklından Geçen Herşeyi Bilmek İstiyorum...
Hayallerini, Korkularını, Sakladığın Kendini ve Kendinden Bile Kıskandığın Sevdanı Anlat İstiyorum...
Zannederim Ben Seni Seveli Asırlar Oluyor...
Ben Yeni Anlıyorum...

Unutma Sevdiğim Unutma!
Hiçbir Direnişimi ve Teslimiyetimi Unutma!
Şimdi Sana Cevabını Veriyorum Aklındaki Bütün Sorularının...
Her Ayrıntım Sende Gizli Benim...
Sana Verdiğimden Başka Ben Yok ki Bende...!
Anla Canımın İçi!
Deli Gibi Seven Bir Ruhun Karşısında Kaç Aşk Dimdik Durabilir?
Ben Seni Sen Gibi Seviyorum...!


Bitmelerin Sürgünlüğünü ve Yalnızların Vurgunluğunu Yaşıyorum Son Dakikalarında...
Seni Seviyorum ve Severek Ayrılmanın Hüznüyle Canımın Acısını Tadıyorum, Gözümden Akan Yaşımla...!
Gece Değildi Senin Yokluğun...
Her An Her Dakika Yaşadığım Bir Kördüğüm...
Sen, Hep Bir Yerlere Geç Kalışlarımdın Benim, Hep Geç Kalışım...
Olmadık Yerlerde Uyuyup Kalışım Gibiydin, Uykuya Bile Geç Kalışım...
Hiçbir Şey Ya da Herşey İki Kelimenin Odaklandığı Yer Değildi...
Yaşanması Gereken Bunlar Değildi...
Ne Bu Hayatıma Ne de Sana Hiçbir Zaman Veda Edemedim...
Sen, Hiçbir Zaman Gitmek İstemediğim Yerlere Geç Kalışım...
Gördüğüm Her Rüyadan Telaşla Uyanışım...
Yataktan Hiçbir Kalkışım Seni Düşünmeden Olmadı...
Hiçbir Gidişim Telaşsız, Hiçbir Cümlem Adın Olmadan Kurulmadı...
Bundan Sonrası Yok!
Bundan Sonrası Bitiş!
Bir Bitiş Daha Nasıl Anlatılabilir ki?
Gözle Görülmeyeni Benimkisi, Dokunup Hissedilmeyeni...
Ağlamaktan Titreyen Ellerimin Kaleme Bastırarak Bütün Nefretini Kağıttan Çıkarırcasına, Yazılanların İntihar Mektubuna Dönüşmesi....
Suçla Ceza Arası...
Nefretle Arzunun Tam Ortası...
Sen Geç Kalışlarımın Tek Yargısız Kalanı...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.