18 Temmuz 2012 Çarşamba

Özlem Yanıyor Alev Alev!

Sana Öyle Hasretim ki Bütün Sözler İfadesiz...
Senden Önce Yaşamamışım, Senden Önce Ben Ben Değilmişim...
Sen Gittiğinden Beri Yine Kendimde Değilim...
Seninle Yaşadıklarım Yetmiyor, Anılar Kalbimin Acısını Dindirmiyor...
Ayrılık Kapıyı Çaldı, Seni Benden Aldı...
Artık İçeri Hiç Kimse Giremiyor...
Sevemiyorum Kimseyi, Gözlerim Senden Başkasını Görmüyor...
Ellerim Senden Başkasına Gitmiyor...
Dudaklarım Senden Başkasını Öpmüyor...
Geceleri Bir Yorgan Gibi Çekip Üstüme, Karanlığı Örtüyorum...
Uzak Yıldızların Işığı Bile Bu Karanlığı Delip Geçmiyor...
Yıldız Yok, Ay Yok, Bulut Yok!
Umut Yok Sevgili, Umutsuz Yaşanmıyor!
Sokağa Çıksam Attığım Adımlar Boşlukta Geziniyor...
Yağmurlar Yağsa Damlalar Bana Seni Söylüyor...
Bu Ceza Çok Ağır Sevgili, Yüreğim Sökülüyor
Seni Düşündüğüm Zaman İçimde ki Ateş Eleveriyor Gözlerimi...
Yangın Sıcağını Tenim de Hissettiğim Zaman Kararıyor Gökyüzü...
Ellerimi Avucuna Sıkıştırdığım da,
Kokunu İçime Çektiğim de Anlamalısın Beni...
Görmelisin İçimde ki Yangını...
Sarıldığında Sıcağını Yüreğime Kazımak İstiyorum...
Heyacanımı Görmeni, Kalbinde Bir Yer İstiyorum...
Seni Mutlu Ettikçe Kalbin de Sıkışmak İstiyorum.
Ama Acıtmadan, Üzmeden, Ağlatmadan...!
Kelimeler Düğümlendiğin de Dudaklarımın Arasında Bak Gözlerime...
Hayat Veren Bakışların Hep Üzerimde Olsun...
O Anlamlı Sözcüğü Söyle Yorulana Dek, Çekinme...
Söyledikçe Anlam Kazandığını Hatırla...
Hatırladıkça Mutlu Et Beni...
Haydi, Geleceksen Şimdi Gel!
Umudunla, Yüreğinle, Sevdanla Gel!
Yık Karanlığımı...
Hayata Dair Kötü Olan Ne Varsa Yık Onları...
Beni Yeni Umutlara Sürükle...
Aşk'ın En Koyusuna, En Tutkulusuna Götür Beni...
Bin Yıldır Bekliyor Gibiyim Seni...
Bin Yıldır Karanlık Bir Oda da Tek Başıma Oturuyorum Sanki...
Kim Girip Çıkmışsa Hayatıma, Kim Talan Etmişse Yüreğimi Hepsini Silmek İçin Gel!
Bir Tek Sen Kal İçimde...
Seni Bileyim Bundan Sonra...
Sevdan Yetsin Bana...
Senin Aşk'ınla Yaşamak İstiyorum Artık...
Öyleyse Gel!
Bekleme Gel!
Seninle Olmak, Seni Duymak, Seni Görmek, Seni Yaşamak Tarifsiz Sevinçler Yaratacak İçimde Biliyorum...
Bu Yüzden Sesleniyorum Sana...
Dallarımdaki Kurumuş Yaprakları Tek Tek Temizlemek İstiyorum Artık...
Gelişinle Yeniden Yeşermek, Yeni Yapraklar Açmak İstiyorum...
İster Haber Ver, İster Verme; Ama Gel Bekliyorum!
Yaşadığım Şehiri Sokak Sokak Geçip Gel!
Her Sokakta Kendi İzini Göreceksin, Şaşırma...
Nereye Gittiysem Seni de Götürdüm...
Yoktun Ama, Yanımdaydın...
Hep Yüreğimde Hep Aklımdaydın...
Korkma Gel!
Başkalarında Gördüğün İhanetler, İkiyüzlülükler, Bitmek Bilmeyen Acılar Yok Bende...
İlk Kez Bırak Kendini Kaygısızca...
Yarını Düşünmeden, "Ya Sonra"  Demeden Gel!
Kurtul Seni Saran Tutsaklıklardan...
Sana Yazdığım, Seni Yazdığım Şiirleri Okumak İçin Gel!
Gel Hadi!
Sensiz Geçen Günlere Bir Yenisini Daha Eklemek İstemiyorum...
Özlem Yanıyor Alev Alev!
Özlemin Ateşini Söndürüp Aşk'ın Ateşini Yakmaya Gel...
Bekleme Artık!
Geleceksen Şimdi Gel...
Sarılayım Sana, Öpeyim...
Gözlerinin En Derininde Kaybolup Tebessümünle Kendime Döneyim...
Gel Artık!
Çünkü Bitmez Artık Bu Özlem!
Ben Seni Seninleyken de Özlüyorum...
Gel Artık N'olur!
Ben Seni Çok Seviyorum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.