27 Temmuz 2012 Cuma

Senin Olmak...!

Sevmek İstiyorum Seni, Esen Rüzgara Fısıldamak İstiyorum...
Haykırmak İstiyorum Çığlık Çığlığa Binlerce Kez Seni Sevdiğimi...
Uykusuz Gecelerde Seni Düşünmek...
Çaresiz Aşk'ın Pençesinde Kıvranmak...
İmkansızı Umut Etmek...
Varlığıma Kayıtsız Geceyi Senin Hayaline Sarılıp Yok Etmek İstiyorum...
Özlemek, Sensizliği Yudum Yudum İçmek İsiyorum...
Yokluğunda Üşümek, Sonsuz Uçurumlarda Seninle Boşluğa Düşmek İstiyorum...
Seninle Olmak, Senin Olmak...
Zamanların En Ölmezini Yaşamak İstiyorum...
Delicesine Aşk'ı Yaşamak...
Maviliklerde Seni Bulmak...
Ilık Nefesini Sensizliğin Vurduğu Dalgalarda Hissetmek İstiyorum...
Gözyaşlarınla Islanmış Kirpiklerinde Yokluğunu Yıkamak...
Sesinden Demlenmiş Umutları Duymak...
Avuç İçlerinde Bir Çocuk Gibi Kıvrılıp, Senin Yanında Sonsuza Kadar Uyumak İstiyorum...
Düşlerimde Seninle Gökyüzüne Kanatlanmak...
Gökyüzünü Mutluluğa Boyamak İstiyorum...
Bir Yudum Doyumsuz Sevginle Bana Gelmeni İstiyorum!
Gel Derinliklerime Dal Sevgili...!
Uzat Ellerini...
Özlemlerime Tutunacağın Yerde Yüreğimi Bulacaksın...
Binbir Sevda İçinde Seni Bekleyen...
Binbir Işıltı İçinde İsmini Sayıklayan Beni Bulacaksın...
Gel Derinliklerime Dal Sevgili...!
Anlamamazlıklarıma Dokun...
Doymamışlığıma Dokun...
Dokunduğun Her Anda Ben Sevdayla Dolayım...
Sevdanın Anlamlarına Boğulayım...
Doyayım Sevmeye...
Doyayım Sevilmeye...
Gel Derinliklerime Dal Sevgili...!
Ruhuma Dokun...
Ruhuma Dokunduğun Yerde Ben Yeniden Sevdalanayım Sana...
Dudakların Değsin Dudaklarıma...
Biraz Aşk Kalsın...
Biraz Hasret...
Çokca da Sen...
Biraz Bahar Esssin...
Biraz Yagmur Yağsın...
Çokca da Sevdan...
Gel Derinliklerime Dal Sevgili...!
Gökkuşagına Elveda Deyip Dudaklarının Renklerine Dalayım...
Bir Sıcak Nefesinde Yaşayayım...
Sevilmenin Hazzı İle Kapat Gözlerini...
Bırak Aydınlığı Bekleyeyim...
Bırak Gözlerinde Bulayım Gündoğumunu...
Hiçbir Şey İstemiyorum Senden...
Sadece Derinliklerime Dal Sevgili...
Bırak Gönlümce Seveyim Seni!
Ruhumun Çöllerine Sağnak Sağnak Yağmur Misali İstiyorum Seni...
Nasıl Susuzlukta Yanar Tutuşur Toprak...
Nasıl Sevgisiz Yürekler Yanar Tutuşur Sevgiye Hasret...
Öylece Yanıp Tutuşuyorum Seninle...
Ben Sana Hasret, Sana Deli...
Delice İstiyorum Seni...!
Gel Derinliklerime Dal Sevgili...!
Al Bu Gece Yanına Beni...
Tek Bir Söz Söylemeden...
Sabahı Birlikte Karşılayalım...
Dudak Kıvrımlarımız Birbirine Karışsın...
Avuçlarımız Birbirine Yapışsın...
Tek Bir Söz Söylemeden...
Saate Aldırış Etmeden, Akıp Gitsin Zaman...
Tek Ses Yüreğimizle Tek Gölge Olalım Karanlıkta...
Bırak Onlar Konuşsun, Onlar Yolu Biliyor...
Biz Sadece Zamanı Yaşayalım...
Al Bu Gece Yanına, N'olur Al Beni...!
Bırak Birlikte Yanalım...
Yanık Zamanların, Yanık Tenlerin Ardında Bir Garip Bizi Yaşayalım...
Biz Sadece Bizi Yaşayalım!

Gel Derinliklerime Dal Sevgili...!
Derya Ol Yüreğime...
Okyanus Ol Hayallerime...
Bırak Yüreğinde Açan Sevdan Olayım...
Dizlerinde Ağlayan, Göğsünde Gülen Olayım...
Yokluğunda Azad Olayım, Yokluklar Bitsin...
Bırak, Sevdan Olayım Yüreğine Tutunayım...
Gözlerinde Hayalin, Yüreğinde Neşe Olayım...
Gel, Kanatlarım Ol Senle Uçayım...
Güneşim Ol, Karanlıklardan Korkmayayım...
Gel Sev Beni, Sevilen Bir Can Olayım...
Ahını Ahıma Kat Sevdan Olayım...
Bırak Kadının Olayım Yüreğine Akayım...
Bırak Karanlık Gecelerine Aydınlık Olayım...
Gel Sen Ben Ol Ben Sen Olayım...
Yüreklerimiz Birleşsin Aşk Olalım...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.