2 Temmuz 2012 Pazartesi

Doğum Ölüm Arası Değil miydi Sana Yazılan Saat?

Bir Gün Gidersem Arkama Bakmadan...
Kimseye Haber Salmadan Kapıyı Çekersem...
Kalemimdeki Mürekkep Kurur...
Yazdığım Satırlar Son Bulur...
Sessızce Düşersem Azrailin Peşine Aldığım Nefes Kalır İçimde...
Ve Aklımda Binbir Düşünce Keşkeler Sıralanır Bir Bir...
Benim İçin Artık Ömür Bitmiştir...
Sayılı Nefesim Son Bulunca Gönderilmemiş Yürek Esintilerim...
Okunmamış Yazılarım Kalır Masamın Üstünde...


Bir Gün Gidersem Benle Birlikte Toprağa Gömülür Hayallerim...
Acaba Arkamdan Kaç Gün Ağlar Sevdiklerim?
Ne Kadar Boş Kalır Yerim?
Yatağımda Bir Baş ve Yastığımda Yaş Kalmaz...
Babamın Boynu Bükülür...
Anamın Dilinden Adım Dökülür...
Yavrumun Gözlerinden de Yaş...
Dolapta Kur'anı Kerimi...
Okunup Yaşanmamış Ayetleri...
İttiba Edilmemiş Sünnetleri Koyarım Ardımda Bir Başına...
Ömrüm Boyunca Alnımı Koyduğum Toprak O Gün Alnımdan Öper Üstüme Var Gücüyle Bastırarak...


Bir Gün Gidersem Nefis ve Şeytan da Bırakırlar Yakamı...
Münker Nekire Bir Başıma Veririm Hesabımı...
O Gün Ya Melekler Karşılar Rabb'in Bu Aciz Kulunu...
Ya da Ateşler Yakar Günahkar Ruhumu...
An Gelir Çöker Omuzların Kaldırılmaz Yükler Gücün Yetmez Çoğu Şeye...
Ağırlık Yükte midir?
Yürekte mi?
Gözyaşlarımın Sıcaklığı Isıtmıyor Artık İçimi...
Her Damlası Bir Buz Parçası Sanki Yarıklar Açıyor Gülen Çehremde...
Bitmiyor Cümlelerim Sıraya Geçmiş Du'alar Rabb'in Kapısında Huzura Kabul Olunmak İçin...
Hangisi Hayr Hangisi Şer Bilmese de İnsanoğlu Dile Getirmiş İçinde Ne Varsa...
Diğer Yanda Yürekler Yakan Bir Yoksunluk...
Sanki Çöldeki Susuzluk...
Dile Gelmeyen Bir Eksiklik...
Erişememenin Ezikliği...
Hayallerim Filizi Yeşile Dururken Sol Yanım Hicran Yapraklarının Sarısında Bir Sonbahar Rüzgarında Titriyor ve Yaradan'dan Başka Kapı Yok..
Bir Tek Yüce Rabb'im Var Her Dem Niyazımı Dinleyen...
Her Derdime Ferman Veren...
Sabrı Emreden Bir Tek O Var...


Kımseye Çıkmıyor Halin Faturası...
Ne O Haklı Ne de Öbürü...
Yok ki Ortada Bir Suçlu...
Bu Cenderede Bize Düşen O Ağır Sabır Yükü Gittiği Yere Kadar...
Takatin Sonuna Kadar Tevekkülle Taşımak...
Yine Hüzün Konuyor Gözüme...
Yine Bir Yaş Sızıyor Taa İçime...
Aff Rabb'im Afff...
Sen İnşirah Ver Bu Acize...


Ayna da Bir Yüz Var Tanıyormusun Onu?
Evet Bende Tanımıyorum Sanki Birine Benziyor Ama Çıkaramadım...
Sorsak mı?
Sen Kimsin Nerden Gelip Nereye Gidersin Desek Cevap Verir mi Sence...
Belki...
Bekleyelim...
Ben mi?(Dedi Aynadaki Yüz) Ben Aciz Bir Kul...
Garib Bir Biçare...
Bakıyorum Öyle Kendi Halime..
Ne Var Ben’den Ötede Geçemedim Ben Daha Oraya...
Kim Bilir Neler Gizli Bu Gülen Yüzün Ardında...
Kimbilir Kaç Kat Boyayla Örtülü Asıl Çehrem...
Kim Bilir Nokta Nokta Günahlar Birikti Yüreğimde Kimseye Yer Yok Şimdi...
Yeni Gelenler Ayakta Kalıyor Nice Vakittir...
Gönlüm Şimdi Son Noktada...
Sol Yanım İşgal Altında...
Ben Farkında Olmadan Kaybedilmiş Nice Toprak...
Sinsice...
Savaşmadan...
Nerdesin???
Nerdesin Ey İradem Nerdesin...
Sana Devredilmedi mi Bu Nöbet...
Doğum Ölüm Arası Değimliydi Sana Yazılan Saat?
Nerdesin???
Gitti Gidiyor Can...
Bitti Bitiyor Zaman...
Sen Hala Düş Peşindesin...
Yandı Nice Günler Bitti Bütün Yıllar Yokluğunda...
Sonsuz Hikmetlere Tıkadın Kulağını...
Hakıkati Görmedi Gözlerin...
Şimdi Geçmişe Yanmak da Boş, Hesap Kabarık Anlayacağın...
Suçun Büyük...
Ve Buna Eş Cezan da...
Şimdi Git Vicdanınla Hesaplaş...
Tabi Gücün Varsa Hala!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.