3 Temmuz 2012 Salı

Ben Hançerlenmeyi Dünden Hakettim...!

En Çok Güvendiklerim Değilmiydi Beni En Derinden Yaralayan?!
Neden Hala Bu Kadar Güveniyorum ki İnsanoğluna?!
Yüreğime Aldığım Derin Darbeler Yetmedimi Hala?!

İşte Bak Sabahın Ufkundayım...
Suskun...
Yalnız...
Yorgun ve Bitkin Haldeyim...
Sen Hiç Kırıldın mı Sevdiklerine, İhanet Gördün mü En Yakınlarından?
Bıçak Gibi Saplandı mı Yüreğine Gözyaşların?
Işıksız, Soluksuz Kaldıp Gecelerde Bağrına Bastın mı Yalnızlığını?
Sen Hiç Uçurumları Başucuna Koyup Okşadın mı Saçlarını Acıların?
Kasırgalara Sarıldın mı Çaresizce?
Yaprak Yaprak Düştün mü Tutuntuğun Dallardan?
Sarsılıp Savruldun mu Uçurumlardan?
Eylülde Kar Olup Yağdın mı?
Kahrolup Ağladın mı? 
Sonra Sustun mu Solgun Bir Gül Gibi?
Kırılmış Gelincikler Gibi Büküldü mü Boynun?
Kirpiklerine Sakladığın Pınarlar Sel Olup Aktı mı Yüreğine?
Yıkandı mı Gözyaşların Hüzünlü Denizlerde?
Sen Hiç Yalnızlıktan Kaçtın mı?
Bir Terleme Tutupda Geç Vakit Uyandın mı?
Ellerin Sızladı mı?
Sıcak Bir Yüreğe Hasret Kaldın mı Hiç?
Seni İçine Almış Bir Nefese Muhtaç Kaldın mı?
Ya da Ansızın Umutlarından Soğudun mu Hiç?
Bir Gece Ansızın Uyanıp Acaba Ne Yapıyor Diye Düşündün mü Birisini?
Hiç Özlem Duydun mu?
Sana Duyulan Özlemi Hissettin mi?
Yüreğimden Sana Yolladığım Bir Kuşun Uçmasına İzin Verdin mi Hiç?
Sen Bir Kez Olsun Bulunduğun Anı Ve Yeri Umursamadan İçinden Gelen Duyguları Dökebildin mi Kelimelere?
Seni Seviyorum Diye Bağırarak Sarılıp Öpebildin mi Susamış Dudakları?

Seni Sevdiğini Söyleyen O Ruh'a Etrafa Bakmadan Umarsızca Karşılık Verebildin mi Hiç?
Sana Herşeyi Olarak Bakan Birisine "Benim Bir Parçam" Dediğin Oldu mu?
Daha Çok Önemsedin mi Birisini?
Bunu Hissettirebildin mi Ona Hiç?
Bilinmez Diyarlarda Bir Gece Karanlığında Titrediğinde Keşke Yanımda Olsaydı Dedin mi Sıcak Bir Yürek İçin?
Onun Sana Gelmesine İzin Verdin mi?
Ya da Seni Yanına İstediğinde Her Şeyi Bırakıp ta Koşup Isıtabildin mi Bir Yüreği Hiç?
Ve En Ağır Bedeli Ödedin mi?
En Ağır Bedel Özveridir, Verebildin mi Hiç?
Yaşadığın Neydi?
Ve Ne Yaşattın?
Bilir misin Sen "Keşke"lerin Nasıl Notaya Büründüğünü?
Nasıl Şarkı Olup Yapıştığını Dilime?
Bilir misin Sen Gidişinde Attığın Her Adımının Bir Yüreği, Yüreğimi Nasıl Çiğnediğini?
Her "Keşke"nin Bedenimden Bir Parça Koparıp Götürdüğünü, Kör Bir Kurşun Gibi Vurup Geçtiğini...
İçimi Sızlatan Bir Ağıt, Sonsuza Düğümlenen Bir Feryat, Sahipsiz Bir Çığlık Gibi Dudaklarıma Yapıştığını Bilir misin?!
Bir Köşeye Oturup İki Elinin Arasına Başını Alıp Saatlerce Kaldın mı Mazilerin Bir Köşesinde?
Beklentilerin Yerini Buldu mu?
Hiç Gözlerin Kan Çanağına Döndü mü?
Boğazın Düğüm Düğüm Ağlayamadığın Hep İçine Attığın Hıçkırıkların Oldu mu?
Hiç Akıtamadığın Göz Yaşlarını Kana Dönüştürüp İçine Akıttığın Oldu mu?
Gözlerin Dalıp Dalıp Giderken Bilinmeyen Bir Meçhulde Kaybolurken Düşüncelerin, Ses Verenlerin Sesini Duymadığın Oldu mu?
Anlatamam ki...!!!
Dili Yok ki Kelimelerimin...
Susmuş Tüm Benliğim...
Yazarsam Fırtınalar Kopacakmış Gibi Susuyor Sadece Cümlelerim...
Kalemim Kırık, Gönlümün Kırgınlığı Gibi...
Yitireli Çok Oldu Anlamlı Cümlelerin Saflığını...
Unutulmuşluğu Yaşamadınsa...
Yaşantılarına Yansıtmadınsa...
Gözlerin Kan Çanağına Dönmemişse...
Hala Hıçkarıklar Boğazında Düğümlenmemişse...
Hala İçine Kan Döküpİçin Kan Ağlamamışsa...
Gözlerin Dalıp Bir Umudun Işığına Yolculuğa Çıkmamış...
Mesafeler Kaybolmamışsa Çaresiz Kalmamışsın Demektir...
Hazan Çiçeğinin Kurumuş Yaprakları Seni Bulmamış...
Dikenli Yolların Dikeni Sana Dokunmamış...
Yüreğinde Sızlayan Bir Kalbinin Atışını Duymamış...
Çaresizlikler İçinde Kıvranıp Çare Aramamışsın Demektir...
Unutulmamış Unutulmuşluğu Yaşamamışsın Demektir..
Sen Hala Özlenen, Hala Beklenen ve Hala Hatıralarda Yaşanan Hatırlanan Birisin Demektir...
Hala Gönüllerde Varsın Demektir...


Kocaman Bir Yalandan İbarettir Yaşam ve Zamansız Açar Gözlerini İnsan...
Yalnızlık Çekilmez Olunca da Bu Okyanusta, Sığınacak Bir Liman Arar Yürek Yarınlarda...
Yarın Diye Birşey De Yoktur Aslında!
Bugün Vardır Yalnızca Bir Nefes Aralığında...
O Nefesi Verecek Bir Liman Bulmak da Kolay Değildir Esasında...
Oysa Çok Birşey Değildir İstenen...
Başını Omuzuna Yaslayacak Bir Bedenle, Aşk'a Tüm Kalbiyle İnanan Ruhlar Aranır...


Sensizliğin En Ağır Günündeyim...
Şimşekler Çakıyor Canıma!
Sevdiğim Yağmurlarım Yine Yanıbaşımda...
Sırılsıklam Hayallerim, Sırılsıklam Düşlerim...
Ne Farkeder ki Ağlasa Gözlerim!
Hasretin Kokusu Herbir Yerden Duyuluyor...
Damlalar Birikirken Benim İçim Sel Gibi Dökülüyor...
Hala Sensizlik İçindeyim, Bir An Kadar Yakın İken Yine En Uzağındayım...
Sanki Kötü Bir Kabustan Uyanır Gibi Oldum, Etrafımda Yine Aynı Acılar...
Aynı Hüzün, Aynı Sensizlik...
Ben Yine Dermansız Ben Olmuşum!
Şimdi Düşünüyorum da Sensizliğe Dayanamazken Bu Koca Ömür Hasretini Nasıl Çekecek?!
Sensizliği Hangi Canla Taşıyacak?
Bu Gülün Daha Kaç Dikene Batacak?!
Yağmurları En Çok Bu Yüzden Seviyorum, İçim Ağlarken Bana Eşlik Ediyorlar...

Islakken Sırılsıklam Oluyorum ve Kendime Sana Olan Özlemimi Sevgimi En Çok Yüreğime Yağmur Yağarken Yakıştırabiliyorm...
Öyle ki Her Damlada Sana Bir "Ben" Armağan Ediyorum...!!!


Bir Çığlık Kanıyor Şimdi En Derininde Yüreğimin...
Bilirim Acının Dili Olmaz...
Sustum Bastırarak İçimdeki Depremleri...
Hançeri Sadece Kendime Sapladım...
Sapladım ve Sustum!
Bir Sahne Desek Hayatıma Yalan Olmaz...
Çok Yanlışta Olmaz Elbet...
Öyle Bir Sahne ki, Her Oyunun Sonu Hüsran...
Hep Dram Oynanır, Seyretmesi Bile Acı Verir!
Herzaman Senaryo Başkasının, Başrol Her Zaman Benimdir...!


Yine Hüzünlendim, Üzüntülere Boğuldum!
Oysa Söz Vermiştim Kendime, Dönüp Bakmayacaktım Düne...
Hep Yarınlara Gülümseyecektim...
Yalandanda Olsa Kahkalarla Gülecektim...
Ama Bu Sefer de Olmadı!
Bu Sefer Bir Öncekinden Daha da Beter Oldu...
Bu Sefer Hançeri Sırtımdan Değil,  Sol Yanımdan Yedim...
Kalbim Öyle Bir Bölündü ki, Nefes Bile Alamadım...
Acıdan Kıvrıldım da Öldüğümü Anlayamadım...
Çok Hançer Yarası Almıştım Ama, Hiç Bu Kadar Derinine Rastlamamıştım...
Suç Kimsede Değildi Oysa, Suç Kendimdeydi...
Açmayacaktım Perdelerimi...
Açmayacaktım Kalbimi...
Ben Bile Bile Lades Dedim!
O Halde Ben Hançerlenmeyi Dünden Hakettim...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.