9 Temmuz 2012 Pazartesi

Akşam'ın Hüznü -2-

Kimisine Birkaç Dakikalık Bir Zevksin, Kimisine Birkaç Dakikalık Bir Suretsin...
Kimisi İçin Eğlencesin, Kimisi İçin Hizmetçisin...
Kimisi Seni Sadece "Güzel"ken Sever, Kimisi Sadece "Güler"ken...
Bazısı Sadece Gençken Müptelandır, Bazısı Dinçken...
Kısacası, Sen Kadınsın!
Ve Hepsi Sana Değil, Sende ki Menfaatine Aşık'tır...!


Yine Bir Durgunluk Havası Var Bende, Yine Bir Duygusallık...
Yine Bir Şeyler Çırpınıyor Yüreğimde...
Bir Kuş Saklı Sanki Göğsümde, Ha Uçtu Ha Uçacak!
Öyle Yorgunum ki Bu Günlerde!
Öyle Kırgınım ki İnsanlara!
Öyle Güvensizim ki Herşeye!
Hiç Bir Duygum Kalmamışçasına Öyle Bakıyorum Boş Gözlerle Uzaklara...
İçimde Yaprak Kımıldamıyor Sanki...
Üstüme Üstüme Gelen Duvarların Arasında Sıkışmışçasına Kendimi Sorguluyorum Geçmiş ve Hiç Olmayacak Geleceğimle Elelle...
Cümlelerin Ne Başı Nede Sonunu Bulamadan, Neyin Fazla Neyin Eksik Olduğunu Anlamadan Bilinmezlikler İçerisinde Bir Başka Bedendeyim Sanki...
Hiçbir Şey Umurumda Değil!
Her Şeyden Uzağım, Hatta Kendimden Bile...
Sanki Ben Ben Değilim Artık!
Ben Kimim?
Ben Kimdim ki!
Her Yer Sislerle Kaplı, Düşüncelerim Bile...
Geçmişim Yok mu Benim?
Yok Yok Benim Geçmişimde Yok Silinmiş!
Kapkara Sisler Kaplamış Her Bir An'ımı...
Odamın Duvarları Arasında Sıkışıp Kalmışım...
Keder, Mutsuzluk ve Umutsuzluk Bir Yaşlı Ağaç Gibi Yığılıp Kaldı Üzerime Sanki!
Okyanusların En Derininde En Dibe Vurmuş Gibiyim...
Ne Yapacağımı Her Zaman Bilen Ben, Bu Kez Ne Yapmam Gerektiğini Bilemiyorum...
Belki de Biliyorum Aslında;
Kader!!
Ama Bazen Bilmek de Yetmiyor...
Tüm Beklediklerim Öylesine Ölmüşlükte ki, Acılar İçerisinde Usul Usul, Bile Bile Sadece Duruyorum...
Öylece Susuyorum...!


Hiçlik İnsanın En Çok Zoruna Giden Şeydir...
Umursanmamak, Sevilmemek Ve Ölüme Terk Edilmek Yaşarken...
Ezilir, Büzülürsün Çevrendekilerin Seni Anlamasını Beklersin Ama Anlamazlar, Anlayamazlar...
Hesap Vermekten, Soru Sorulmasından Bıktım...
Yalnız Kalmaktan Boşa Ümitlenmekten Sıkıldım...
Mutlu muyum Diye Sorarsan Hayır Değilim...
Berbatım...!
Sevgi Var mı Yüreğinde Peki?
Var Ama Anlayan Yok, Değer Veren Yok...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.