26 Temmuz 2012 Perşembe

Bu Gece Sarıl, Sımsıkı Sarıl Bana...!

Seninle Olmak, Senin Olmak...
Zamanların En Ölmezini Yaşamak İstiyorum...
Delicesine Aşk'ı Yaşamak...
Maviliklerde Seni Bulmak...
Ilık Nefesini Sensizliğin Vurduğu Dalgalarda Hissetmek İstiyorum...
Gözyaşlarınla Islanmış Kirpiklerinde Yokluğunu Yıkamak...
Sesinden Demlenmiş Umutları Duymak...
Avuç İçlerinde Bir Çocuk Gibi Kıvrılıp, Senin Yanında Sonsuza Kadar Uyumak İstiyorum...
Düşlerimde Seninle Gökyüzüne Kanatlanmak...
Gökyüzünü Mutluluğa Boyamak İstiyorum...
Bir Yudum Doyumsuz Sevginle Bana Gelmeni İstiyorum...


Bu Gece Sana Ölesiye İhtiyacım Var!
Gel Usulca Süzül Penceremden...
Soluksuz Öp Beni...
Saçlarımı Okşa Saatlerce...
Sonra Denizin Mavisine Bakar Gibi Bak Gözlerime...
Güneşin Kızılı Gibi Eri Tenimde...
Dokun Parmaklarınla, Dokun Tenime...
Sevdanla Sar Sarmala Beni...
Aşkınla Sarhoş Olayım, Dol Bedenime...
Dokun Gözlerime Bakışlarınla...
Oradan Ruhuma Gir Usul Usul...
Sana Sımsıkı Bağlanayım Dol Yüreğime...
Eğil Kulaklarıma, Fısılda Nağmelerinle...
Yaz yağmuru Gibi Ağlayayım...
Düşen Göz Yaşlarımı Sil Usul Usul...
Gel Yanıma...
Bak Açtım Kollarımı Sana...
Gel, Dola Kollarını Boynuma...
Gel Korkma, Gel Sarıl Bana...
Sevgimi Aşılayacağım Sana...
Özlemlerimi Anlatacağım Kulağına...
Gel, Daya Başını Omuzuma...
Koklamak İstiyorum Tenini Doya Doya...
Gel Korkma!
Hissetmek İstiyorum Seni Ruhumda...
Gel!
Gel Hadi!
Gel, Bekletme Daha Beni...!



Bu Gece Beni Düşün Teslim Olmadan Uykunun Kollarına...
Beni Düşün, Yanında Hissedercesine...
Düşle İpek Saçlarımı Avuçlarında...
Bu Gece Her Şey Düşlediğin Gibi Olsun...
Bu Gece Beni Düşün Yanında...
Yatağına Uzandığında...
Bu Gece Beni Hisset Yanıbaşında...
Sıcaklığımı Duy Arzu Dolu Vücudunda...
Bu Gece Beni Düşün...
Bırak Uykuların Dağılsın...
Bu Gece Sarıl, Sımsıkı Sarıl Bana...
Her Şeyi Sınırsızca Düşle...
Birbirine Karışsın Her Şey...
Birbirine Karışsın Gerçekler, Hayaller, Düşler İle...
Bu Gece Beni Hisset Yüreğinde...
Beni Hisset Teninde...
Bu Gece Beni Düşün Gecenin Her Saniyesinde...
Nefesimin Sıcaklığını Duy Yüzünde...
Bu Gece Beni Düşün...
Bu Gece Beni Hisset İçinde...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.