1 Temmuz 2012 Pazar

Hayat, Senden Nefret Ediyorum!

Hayat Dersi...
Gönül Dersi...
Kader Dersi...
Ben Artık Yoruldum!
Yoruldum Artık Hayattan!
Geldikçe Hep Üst Üste Geliyor Sıkıntılar...
Yoruldum Ey Hayat Senden!
Hani Çare Olan Zaman Nerde?
Hiç Bana Uğramıyor!
Aksine Zaman Geçtikçe Benim Ömrümden, Herşey Daha da Büyüyor Küçüleceğine!
İlk Defa Bu Kadar Bıkkın Hissediyorum Bu Hayattan Kendimi...

İlk Defa O İstenmeyen Sona Ulaştığımda Rahat Edeceğimi Düşünüyorum...
Yoruldum!
Gerçekten de Çok Yoruldum Hayat Senden!
Bıktım İstemeden Seni Yaşamaktan!
Acıların Ağır Geliyor Artık Ruhuma, Bedenime!
Hayat, Senden Nefret Ediyorum!
Her Fırsatta Canımı Yakmandan Nefret Ediyorum!
Hayat, Senden Nefret Ediyorum!
Seni İki Yüzlü Sevmekten Yoruldum Artık!
Bedenim Senin Üstünde Nefes Almak İstemiyor!
Yoruldum, Tükendim!
Sabrettikce Üstüme Geliyor Gibisin...
Azıcık Bir Tebessümü Ağzımdan Burnumdan Getiriyorsun Hayat!
Çok Şey İstemedim ki Ben Senden!
Sadece Biraz Huzur...
Herkesin İstediği Gibi Huzur...
Sana Ayak Uydurmaya Çalıştıkça Çelme Takıyorsun Bana...
Hayat, Senden Nefret Ediyorum!
Hüzün Çizgileri Sarmışken Yüzümü Gamzelerimi Göstermekten Yoruldum!
Bağıra Bağıra Ağlamak İsterken Gözyaşlarımı İçime Akıtmaktan Yoruldum!
İçimde Deli Gibi Çağlayan Aşk Varken...
Dağlara Taşlara Haykırmak Varken Sesimi İçime Çekip Susmaktan Yoruldum...!


İsyanım Sana Değil Aşk, Kendime!
Sığmadı Sevda Denilen, Geceme Günüme!
İsyanım Sana Değil Zaman, Kendime!
Böldüm Umutları Ayrı Ayrı Zamanlara...
Neden Bitmez Sevgim Böylesi İnsanlara?!
İsyanım Sana Değil Nefret, Kendime!
Yeter Artık Gelmeyin Fazla Üzerime...
Hep Aynı Senaryo Aldım Ezberime!
İsyanım Sana Değil Kader, Kendime!
Nasıl Yaşanır ki Bu Dünya Denilen Kir de?!
Bakma Suskunluklarıma, Çok Şey Bıraktım Mahşere!
İsyanım Sana Değil Dünya, Kendime!
Bu Hayat Dar Geliyor Bana!

Yoruldum Allah'ım Acı Çekmekten!
Şu Tatılı Can Canından Bezdi, Kurtar Allah'ım!
Allah'ım İsyanım Sana Degil, Kendime!
Ne Yapacagımı Bilemiyorum...
Her Geçen Gün Daha Çok Ölüyorum!
İsyanım Sana Değil Allah'ım!
Ona Yazan Kalbime!
N'olur Söz Geçir Şu Söz Geçiremediğim Yanan Kalbime...!


Sevmenin En Acı Noktası Sadece Öyle Baka Kalmak, Elden Bir Şey Gelmemesiydi Benim İçin...
Ben Seni Sevmelerime Yenildim!
Sensiz Gecen Her Bir Günüme Yenildim!
Açıkcası Ben Kendime Yenildim!
Zoru Başarmak Ne Demek Sen Bilirmisin?
Acının İçinde Sadece Hayellere Sarılmak, Sıkıldığın Zaman Kuytu Köşede Ağlamak Nedir Sen Bilirmisin?
Bilemezsin...!
Sus Yeter Yüreğim Sus Artık ne İstiyosun Benden Ne!
Yetmedimi Benimle Savaşman!
Yenildim İşte Ne İstiyorsun Benden?!


Seninle Bir Ömür Yaşamak İsterken Hayal Oldu An'lar...
Oysa ki Yetişecek Kadar Yakın Olmalıydın Avuçlarıma...
Yüreğimde Duracak Kadar Cesur Olmalıydı Yüreğin, Kaçacak Kadar Korkak Değil!
Bitti En Sonunda Bitti, Ama Gözyaşlarım Nefretime Karıştı....
Ben Bittim Ama Bitiremedim...
Yarım Kalmışların En Acısı Ne İstedin Benden?!
Şimdi Git Yüreğimden!

Ve Ben İstemedikcede Gelme!


Ne Unutacak Kadar Nefret Ettin, Ne Hatırlayacak Kadar Sevdin! Yıkık Bir Duvar Kadar Bile Pişman Değilsin, Biliyorum...
Beni Hep Bulmamak İçin Aradın...
Yandığımdın, Yangındın...
Senden Nefret Ediyorum Benden Nefret Eden Adam...
İçindeki Öfkeyi Kilometrelerin Ardından Hissedebiliyorum...
Seni Çok Özleyeceğim Biliyorum...
Hayatıma Hiç Girmemiş Olmanı Dileyerek...
Ve Sevmeyi Deneyerek Hayatı Senden Nefret Etmeye Çalışıyorum...
Sen Beni Özlemiyorsun Biliyorum...
Ama Ben Her Gün Her Gece Kendimi Avutuyorum...
Benden Nefret Eden Adam Senden Nefret Ediyorum Diyorum...
Ben Kendimi En Çok Böyle Kandırıyorum...
Kendimi Kandıra Kandıra Seni Unutmayı Diliyorum...
Seni Özlemekten Daha Çok Özlemekten Korkuyorum...
Sen Bunlara Aldırmıyorsun Bunu da Biliyorum...
Aldırma Düşünme Sakın...
Üzülme de!
Yavaş Yavaş Ölüyorum Ben Zaten Sen Merak Etme...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.