7 Temmuz 2012 Cumartesi

Başkasını Sevdiğin Aklıma Geldi Vazgeçtim!

Sevgilerin En Güzelini Vermek İçin Seni Düşündüm Gecelerce...
En Güzel Düşlerimde Yaşattım Seni...
Sana Adadım Yüreğimin Her Zerresini...
Yanlızca Sen Sev İstedim, Sen Sar İstedim Yüreğimin Her Köşesini...
Seni Gördüm Nereye Baktıysam...
Ve Yalandan Uzak, En Temiz Sevdayla, Yarınlarımda Bir Sana Yer Verdim...
Bir Tek Seni Yazdım, Bir Tek Seni İstedim Her Şeyden Çok...

Kaç Gece Yatağımda Uykusuz, Bir Oyana Bir Bu Yana Dönüp Durdum...
Duymak İçin Sesini Kaç Kere Ellerim Uzandı Telefona...
Aşk'ı Oyun Bilirdin Sen, Aklıma Geldi Vazgeçtim!
Açıp Ellerimi Yalvardım Allah'a Bir Defa Tutmak İçin Ellerini...
Umursuzluğun Aklıma Geldi Vazgeçtim!
Paylaştığımızı Sandığım Güzel Günlerin Hatrına, Boynumu Büküp Yine Gönül Kapına Gelecektim, Kollarımda ve Ayaklarımdaki Pas Tutmuş Zincirler Nihayet Çözüldü Diyecektim...
Başkasını Sevdiğin Aklıma Geldi Vazgeçtim...!!!


Bazen Değer Vermek Yetmez, Seversin Hem de Ölümüne...
Ama O Seni, Senin Onu Sevdiğinden Daha Az Sever Ya da Sevmez...
Sen Üşürken Onun Yokluğunda, O Senin Varlığını Aramaz Bile...
O Senin İçin Değerliyken Sen Onun Hayatında En Değersiz Şeylerden Biri Olursun...
Sen Onun İçin Her Gece Ağlarken O Bunları Hiç Bilmez...
İnsana En Çok Ne Koyar Bilir misiniz?
Sen Ona Tüm Hayatını Hediye Ederken, O Kendini Başkasına Hediye Eder...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.