28 Temmuz 2012 Cumartesi

Seni İstemek Sana Akmak Gibi Bir Şey...

Seni İstemek!
Ateşi İstemek, Yanacağını Bile Bile Ateşe Dalmak...
Çığlık Çığlığa Sana Akmak Gibi Bir Şey...
Seni İstemek!
Yanlış Mevsimlere Çiçek Açmak...
Yalancı Bahara Aldanmak...
İliklerime Kadar İşleyen Güneşe, Kışın Bastırması Gibi Bir Şey...
Seni İstemek!
Çalıntı Bir Anıya Sarılmak...
Benim Olmayan Bir Şeyi Sahiplenmek...
İniltili Rüzgarlarda Savrulmak Gibi Bir Şey...
Seni İstemek!
İçinde Ninni Saklı Akşamlarda Başını Göğsüme Alıp Duygudan Duyguya Sürüklenmek...
Aşk Masallarında Kaybolmak Gibi Bir Şey...
Seni İstemek,
Hücrelerime Kadar İşlemiş Seni İstemek...
Dünyaya Sığdıramadığım Seni Kalbime Sığdırmak Gibi Bir Şey...


Şimdi Her Nefesimde Seni Özlüyorum...
Özlemin Islak Kokusunu Çekiyorum İçime ve İki Damla Gözyaşı Oluyor Özlemin Acısı...
Sevginin Açık Denizlerinde Savrulmaya Hazır Bir Yelkenli Gibi Rüzgarımı Özlüyorum...
Nefesim Olan Nefesini Hissetmeyi, Sıcaklığına Sarılmayı Özlüyorum...
En Güzel Sözlerinin Ruhumun Kıvrımlarında Gezinmesini Özlüyorum...
Ve Ben Tüm Bunları Aşarak Ruhuna Dokunmayı Düşlüyorum...
Yine Sensizlikte Hüzünleşiyorum...
Yağmurları Boşalıyor Gökyüzümün...
Bir Çocuk Islanıyor İçimde, Dudağı Bükük!
Üşüyor Her Şey...
Gecelerin Kör Karanlığında Kaybolur Benliğim...
Doğar Güneşin Yalnızlığıma...
Aydınlanır Dört Yanım Seni Hissettiğim Gecelerde...
Varlığın Doldurur Odamı...
Sıcacık Nefesin Ensemde...
Ellerin Ellerimde...
Sevdan, Yüreğimin En Derininde Seni Düşündüğüm Gecelerde...
Sızlıyor Kalbimin Hassas Telleri...
Düşüyor İçime Yalnızlığın Kor Ateşi...
Sensizlik Yakıyor İçimi Seni Yaşadığım Gecelerde...

Gel N'olursun Bu Gece...
Seni Özledim Yine Delicesine...
Bakışlarını Düşledim Yüreğimi Eritircesine...
Ellerini İstedim Herşeyden Vazgeçercesine...
Yalandan Bile Olsa...
Öylesine Bile Olsa...
Tek Bir Dokunuş İçin Bile Olsa Gelmelisin...
Gelmelisin Bu Gece...
İçim Titremeli Gözlerim Değince Gözlerine...
Bedenim Yanmalı Ellerinde...
Ruhum Sonsuzluğu Tatmalı Seninle...
Son Bir Kez Olsa Bile...
Gidişinle Ölceğimi Bilsem de...
Ne Olursa Olsun Gelmelisin İşte Bu Gece...
Yüreğimin Attığı Çığlıkları Duymalısın Sessizce...
Ahh! Bir Gelsen Bir Nefes Olmaz mıyım Çektiğin Ciğerlerine?
Geldiğin Yollara Toz Olmaz mıyım?
Yar Deyip Koynuma Almaz mıyım?
Seni Güneşten Daha Fazla Isıtmaz mıyım?
Gel Çaresizliğimin En Büyüğü!
Ne Olursun Gel!
Gel Doyamadağım, Yüreğimde Sakladığım...
Gel En Derin Acım, Gece Yarısı Sancım...
Söylenmemiş Her Sözüm...
En Pembe Düşüm...
Yağmurdan Sonra Çıkan Gökkuşağım...
Omzunda Ağlamayı Özlediğim...
Uzaklardaki Sesim Gel!
Sensiz Bu Kadının Boynu Bükük!
Senin Dokunuşlarına İhtiyacım Var Bu Gece...
Yalnızım Çok Yalnızım...
Ruhum Eski Tekneler Gibi Yıpranmış...
Hüzün Doluyor Kırılmış Yerlerinden İçime...
Sürüklenip Gelmişim Çaresizliğin Kıyılarına Batıyorum!
Nedenini Sorma!
Gelmelisin İşte!
Gelmelisin Bu Gece...!


Kimse Benim Gibi Sevemeyecek Seni...
Buğulu Ve Hüzünlü Gözlerinin Ardında Ruhunu Okuyamayacak Benim Gibi...
Kokunu Taşımayacak Teninde...
Avuçlarında Sıcaklığını Duymayacak Ellerinin...
Dudaklarında Tutkunun Tadını Bırakamayacak Benim Gibi...
Sıcağı Olmayacaksın Benim Gibi...
Benim Gibi Hissetmeyecek İçinde Ayazı...
Sarıldığında Vücudunu Ateşe Atamayacak...
Damarlarında Dolaşmayacaksın Benim Gibi...
Gökkuşağı Olmayacaksın Sevdanın...
Yüreğinde Taşımayacak Aşk'ını Son Nefesine Kadar...
Darağacını Kendi Kuracak Kadar Kimse Bu Kadar Cesur Olmayacak...
Bu Deli Yürek Kadar...
Dudaklarından Taşırırcasına Söylemeyecek ''Seni Seviyorum'' Diye...
Her Gece Düşleri Kabusa Çevirecek Kadar Düşünmeyecek Seni...
Benim "Sen" Olduğum Kadar Kimse "Sen" Olamayacak...
Kimse Benim Gibi Sevmeyecek, Sevemeyecek Seni!!
Benim Düşlediğim Kadar Düşlemeyecek...
Beklediğim Kadar Beklemeyecek...!


Bekleyeceğim Seni Sevgili...
Beni Anlamanı, İçimdeki Yangını Görmeni Bekleyeceğim...
Gözyaşlarımı, Yalnızlığımı Dindirmeni...
Beni Alıp Kendi Dünyana Hapsetmeni Bekleyeceğim...
Bekleyeceğim Seni Sevgili...
Her Gece Hayalini Beklediğim Gibi,
Bir Tebessümünü, Bir Güzel Sözünü Beklediğim Gibi...
Ya da Ağzından Adımı Duymayı Beklediğim Gibi Bekleyeceğim Seni!
Bekleyeceğim Seni Sevgili...
Belki Bir Gün Gelirsin Diye,
Belki Bir Gün Du'alarım Kabul Olur,
Beni Seversin Diye Bekleyeceğim Seni...!


...................................
Ben Şimdi İznini İstiyorum...
Yalnızlığımda Seni Özlemeye Devam Etmek İçin...
Bilirsin, Gecelerde Özlemler Dağ Gibi Büyür...
Büyüdükçe Üzerine Gelir...
Ezilirsin!

Avaz Avaz Bağırsan da Duyuramazsın Sesini...
Gözünde Koca Bir Dev Olur Yalnızlık...
Ürkütür Bakışları...
Kaçmak İstedikçe Yerinde Sayarsın...
İsyan Edersin İçinde Bulunduğun Zamana...
Sarmıştır Bedenini Yalnızlığın Kolları...
Rüzgar Olup Uçmak İstersin Onun İklimine...
Papatya Olup Açmak İstersin Bahçesinde...
Sonra Kuş Olup Konmak Omuzlarına...
Fısıldamak İstersin Sevda Şarkılarını Usulca Kulağına...
Aşk'a Davet Edersin...
"İzin Ver Biraz Özleyeyim" Dersin...
Gelde İşin İçinden Çık!
Ben Çıkamıyorum Aklımda Ermiyor...
Ve Teslimiyeti Yaşıyorum Yalnızlığın Kucağında...
Hiçbir Şeyi Yarım Bırakmadım...
Kalmak İstemedim Sensiz Hiç...
Bendeki Tek Yarım Sensin...
Ne Hep'sin Ne de Hiç!


Not:
Son Bölüm Dinlediğim "Gece Rüzgarı" Adlı Radyo Programından Aklımda Kalanlardır...
Yazan Arkadaşın Yüreğine Sağlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.