23 Temmuz 2012 Pazartesi

Nerde Olduğun Önemli mi Sevgili!

Saatler Gece Yarısını Çoktan Geçmiş, Ben Hala Uykusuz ve Ayaktayım...
Camın Kenarında Oturmuş, Gökyüzündeki Yıldızları Seyrediyorum...
Kimileri Pırıl Pırırıl Parlıyor, Kimilerinin Işığı Soluk Gibi, Kimileride Bir Yanıp Bir Sönüyor
Kayanlarda Var Yok Olup Gidiyorlar Sanki...
Pırıl Pırıl Yanan Yıldızlara Bakınca Sana İlk Aşık Olduğum Zamanlar Geliyor Aklıma...
Soluk Olan Yıldızlara Bakınca da Benden Uzaklaşman Geliyor Aklıma...
Tarifi İmkansız Korkular Sarıyor İçimi, İçim İçime Sığmıyor, Nefes Alamıyorum!
Bir Yanıp Bir Sönen Yıldızlara Bakınca İçim Titriyor, Kalbim Yanıyor Sanki...
Seni Kaybetmenin Acısıyla Gel-Gitler Yaşıyorum...
Bir Yanıp Bir Sönüyorum...
İçim Yanıyor...
O Kayan Yıldızlara da Bakınca Yok Oluşumu Görüyorum...
Bana Başkasını Sevdiğini Söylediğinde İçimin Sonsuzluğa Akışını, Yok Oluşumu Görüyorum...


Gecenin Karanlığı Çökünce Bir Haller Olur Yüreğime...
Kabarır Sığmaz Gögsüme...
Haykırışları Sağır Eder Beni Ama Kimseler Duymaz...
Düşler Gelir Üstüme Üstüme...
Tutulmamış Eller...
Öpülmemiş Dudaklar...
Yaşanmamış Yıllar...
Hiç Okşanmamış Saçlar Ağarır...
Hiç Gülmemiş Gözler Solar...
Hiç Gerçekleşmemiş Düşler Biter...
Hiç Kullanılmadan Eskitilmiş Yürekler Misali Yaşamlar Geçer Gözlerimden...
Söylenmeden Unutulmuş Sevgi Sözcükleri Duyarım...
Sevdaya Dair Verilmiş Tutulmadan Unutulmuş Sözler Duyarım...
Bir Çizik Daha Atarım Yüreğime...
Kanar Sessizce Sen Görmezsin...
Çığlıklarım Sağır Eder Beni Sen Duymazsın...!


Sensizliğin Tarifini Yapabilir misin?
Yalnızlık Deme Sakın!
Anlatabilirmisin Geceyi?
Karanlık Deme Sakın!
Ben Anlatayım Sana Sensiz Kalmayı ve Geceyi!
Dört Duvar Arasında Yaşarken Duyduğun Tek Ses Saatin Tiktaklarıdır...
Göremediğin Ama Hissettiğin Bir Ruh Vardır Yanında...
Ellerini Tutamadığın...
Gözlerine Bakıp Seni Seviyorum Diyemediğin...
Bir Kara Gölgedir O Her Gece Ay'ın Yansımasında Gelen...
Paylaşırken Zamanı Gece ve Gölgelerle O Hayal Aydınlatır Karanlıktaki Yüreğini...
Tatmadığın Duygulara Hapsolmuşsundur...
Yaşamaksa Bu Duyguları Sevda, Nerde Olduğun Önemli mi Sevgili?!
Bak Demir Parmaklıklar Ardına Hapsettiğin Bu Beden Sen Olmadan da Yaşıyor Seni...
Karanlıklar İçindeki Işıktan Bedeninle Sabahlara Varıyor Hep Yeni Bir Umutla...
Ve Her Güneş Doğduğunda Arkandan Bakarken Doyamadığı, Gerçekliğine İnanamadığı Bir Aşk'la Daha Çok Büyüterek Sensiz Sevdasını Tekrar Geleceğinden Emin Bekliyor Bir Sonra ki Geceyi...
Sensizliğin Tarifi Yok ki!
Seninle Dolu Olan Dünyada Sessiz Kalmak Denir Buna...
Hayalinle Aydınlattığım Bir Oda da Dopdolu Yaşıyorum Aşk'ı Sevda'yı ve Sen'i...!
Susma Bana Öyle...
N'olur Bir Şeyler Söyle...
Batırma İçime Bu Sessizliği...
Hayat Küsmüş Bana, Seninle Basıyor Üstüme...
Ölüm Uzuyor İçimdeki Yollara...
Ve Ben Yavaş Yavaş Düşüyorum Gidişinle Açtığın Uçuruma...
Gözlerime Yuva Yapmış Hüzün Kırıkları...
Bata Çıka Yaşıyorum Bu Koca Yalnızlığı...
En Keskin Susmalarda Öldürdün Beni, Harflerimi de Adıma Gömdün!
Kara Yazılarda Okudum Hikayemi...
Durma Öyle Uzakta!
Öteden Estirme Ayrılık Rüzgarını!
Hazan Değdirme Yaralarıma!
Yüzüme Bir Bıçak Gibi Bakma!
Vurma İçime Bu Soğuk Geceyi!


Seni Düşünürken Kayboluyorum Her Gece...
Karanlıktayken Bile Gözümü Kapatıyorum....
Sensiz Geçen Bu Ömrün Acısını Çekiyorum...
Karanlıkta Kaybediyorum Kendimi...
Bu Sessiz Nefesim Karanlığın İçinde Yorgun Düşmüş ve Bitmek Üzere...
Kendini Durmamak İçin Tutarcasına Alınıp Verildiğini Hissediyor Sanki!
Seni Sevdiğimi, Sensiz Nasıl Vaktin Geçtiğini Anlatamam Şiirlerle!
Acılarımla Başbayayım Yine!


En Zor Kısmı Yanında Olmak Değil Gitmeni İzlemekti...
Ve En Tuhafı Boşluğa Düşer Gibi Ellerini Bırakıp Devam Etmekti...
Şimdi Ya Senin Acın Ya da Ayrılığın Acısı, En Zoru Birini Seçmekti...
Zaman Bizi Çok Hassas Kıldı ve Geriye Çok Az Şey Bıraktı... 
Şimdi Sen Yoksun Yanımda ve Anladım Ne Demekmiş Ayrılık Aşk'ta!
En Zor Kısmı Böyle Ayrılmaktı, En Tuhafı Bu Acıyı Tatmaktı!
Artık Gölgem Yanımdaki Tek Kişi...
Ve Kalmadı Artık Kalbimin Hiç Bir İsteği...
Şehrin Uyuduğu Saatlerde Ağlamak, Bir Uçurumdan Atlamak Gibi...
En Zor Kısmı Ayrılığa Yürürmekti...
Ve En Tuhafı Acı Çekmeyi Seninle Öğrenmekti...
Artık Sokakalar mı Karşıma Çıkaracak Seni?
Tek Seçenek Bir Gün Yolda Karşılaşmayı Dilemek mi?
Galiba En Zor Kısmı Bu Olacak
Ayrılıktan Çok İçimdeki Umut Ağlatacak...
Bilmiyorum Hiç Yüzünü Görmeden Bu Hayat Nasıl Tamamlanacak!
Hiçbir Şey Bilmiyorum!
Hiçbir Şey Hissedemiyorum!
Karanlığa Yürüyorum...
Ve Merak Ediyorum!
Acaba Unutuluyor muyum?
Evet!
Galiba Aşk'ın En Zor Kısmını Yaşıyorum!


Kağıt Dans Eder Kalemle...
Benimse Elemle Yıkanmış Yüzüm Düşer Gölgesine...
Sağır edici bir sessizlik var içimde.
Gözlerim Uykusuz, Gözlerim Kan Çanağı...
Yine de Yazmaktan Vazgeçmez Ellerim...
Dilim Sussa da Kapanmaz Ruhumun O Geveze Çenesi...
O Konuştukça Kirlenir Beyaz Sayfalarda ki Hareler...
Sus Artık Kapat Çeneni!
Bak Yine Yazık Ettik Kağıda, Kustuk İçimizdekleri...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.