3 Temmuz 2012 Salı

Vazgeçemezsin...!

Yazarsın...
Çünkü Bazen Parmak Uçlarına Kadar İner Acı...
Biriktirdiklerin, Dillendiremediklerin, Anlatamadıkların Deler Geçer Zihnini...
Kurtulmak, Unutmak İstersin...
Debelenirsin, Debelendikçe Batarsın!
Böyle Bile Olsa Seversin, Vazgeçemezsin...

Öyle Dilde Sevmedim ki Kolayca Vazgeçeyim...
Sen Benli Anıları Gömerken Toprağa Ben Sadece Du'a Ettim Allah'a...
Belki Şimdi Mutlusun Adını Aşk Koyduklarında...
Peki Ya Ben?
Sence Kaçıncı Kez Toprak Oluyorum Bu Hayatta?

İnsan Bir Kere Doğar, Bir Kere Ölür Derler Ya...
Hepsi Yalan, Uydurma!
Çünkü Yürekten Seven Can Veriyor Her Solukta...!


Bugünlerde Çaresizim Bir Başıma...
Biraz İsyan Biraz Hüzün Yudumluyorum Her Solukta...
Şükür Etsem de Allah'a Çok Zor Yaşamak Haram Ettiğin Aşk'la...
Hayat Öyle Bir Oyun ki Kazanmak Mümkün Değil Sanki...
Hep Kaybetmek, Hep Yitirmek Bizimki...
Sanki Mutluluk Haram, Hüzün Sevap Gibi...!
Bizim Sevdamız Kanlı Bıçaklı Değil; Zanlı ve Yasaklıydı...
Belki de Bu Yüzden Kaybetti Aşk Savaşı...
Kayıp Şehirlerin Kayıp Sokaklarında Yitik Kaldım...
Ayaklarımda Umudumun Ağır Prangaları, Ellerimde Yokluğunun Kelepçeleri...
Kimselerin Bulamayacağı Bir Yerdeyim...
Sendeyim!
Sana En Az Pencerene Gelen Bir Serçe...
Gizli Gizli Ağladığını Gören Bir Ayna...
Uyumak İçin Ellerinle Bir Sevgiliyi Sardığın Gibi Sardığın Bir Yastık...
Gözlerine Düşen Uykusuzluk...
Okuduğun Bir Kitap...
Ve Hep Beklediğin, Hayallerini Süslediğin O Sevgili Kadar Yakın Olmak İstedim...
Biliyorum Ben Sana Dokunamadan Avuçlarında Bir Hayatı Tadamayacağım...
Biliyorum Sensizliğin Karanlıklarında Şiirler Yazıp Her Şeye Rağmen Seni İçimde Yaşatacağım...

Ama Asla Unutmayacağım Yüreğime Gelişini...
Unutmayacağım Üşüyen Yüreğimi Sarışını...

Bir Gün Ola ki Takılıp Düşersen Kaldırıma Sadece Dönüp Ardına Bak, Ben Orda Olacağım Bitmeyen Aşk'la...
Ve Ellerinden Yine Bizim İçin Tutacağım Yılmadan Asla...
Sen Tek Sebep, Tek Du'a Olacaksın Sol Yanımda...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.