1 Temmuz 2012 Pazar

Düş Yakamdan Artık!

Yılar Oldu Görüşmeyeli...
Şimdi Bu Dönme de Neyin Nesi?
İstemiyorum Git!
Gelme Artık Bana!
Sorma Başkalarına!
Haberimi Alma Kimseden..
Öldü Kabul Et Hatta..
Haberinide Gönderme!
Kimlesin, Nerdesin, Nasılsın Bilmek İstemiyorum...
İstemiyorum İşte...
Bitiren Sen Değil miydin?
Dön Diye Yalvarırken Ben Gülüp Geçen Sen Değil mydin?
Şimdi Ne Değişti?

Ben Senden Çoktan Vazgeçtim...
Zaten Hiç Benim Saymamıştım ki Seni...
Ben Senden Hep Uzaktım...
Bazen Nefret Ettim, Bazen Hiçbir Şey Hissetmedim..
Belki Hayatına Girmekle Ben Hata Ettim...
Usandım Kapıları Yüzüne Kapatmaktan...
Artık Bu Yürekte Sana Ait Sevgi Kalmadı
Bana Kederden Başka Bir Şey Vermiyorsun..
Sadece Keder...
Beni Üzmekten Başka Bir İşin Yok mu Senin?
Sevda da Senden Yana, Ne Kaldı Peki Bana?
Hüsran mı, Yoksa Vicdan mı?
Cebimde Sadece Bugünüm Var...
Ne Geçmişi Hatırlamak, Ne Geleceği Görmek İstiyorum...
Sadece Gitmek İstiyorum...
Kaybolmak...
Mavi Renkte Kaybolmak...
Sonunda Kırmızıda Yanacaksam da, Mavi de Kaybolmak İstiyorum...
Artık Hayatın İçinde Benim Ne Kadar Değerim Varsa, Geri Kalan Her Şeyin Değeri de O Kadar Bende...
Umuttu Elimde Kalan, Tükenmezdi Belki, En Azından Ben Öyle Sanmıştım, Ama Onu da Ellerimden Aldın...
Hayat Zormuş Anladım...
Bıraktım Artık, Gözümden Düştü Hayat da...
Bir Ben Kaldım Günahlarımla Başbaşa..
Sevaplarım da Sende Kalsın, Artık Onların da Önemi Yok!
Cehennemi Burda Yaşadım Ben, Öbür Tarafa Bir Şey Bırakmadın...
Ruhum da Kalmadı Sana Verecek...
Geriye Koca Bir Enkaz Bıraktın...
Bir de Kırık Bir Kalp...
Al, O da Benden Olsun!
Rahat Bırak Beni!
Çalma Artık Kapımı!
İstemiyorum!
Alacakların Yok Artık!
Vereceklerin Var Bana...
Ama Ne Olur Gelme, İstemiyorum!
Vereceklerini de Seni de İstemiyorum!
Git Diyorum Git!
Ve Bir Daha da Gelme!

Git İstemiyorum Artık Seni!
Git Hadi Durma İstediğin Oldu Çık Hayatımdan!
Bu Sefer Dur Demiyeceğim Sana...
Kesmiyeceğim Yolunu ve Yalvarmayacağım Sana...
Ben İstemiyorum Artık...
Git!
Git!
Git!
Çık Hayatımdan!
Beni Bana Bırak!
Durma Git!
Al Götür Sana Dair Ne Varsa ...

Yalandı Sende Her Şey...
 Aşk, Sevgi, Nefret Bile Yalandı Sende!.
Git!
Git ki Sensizlikte Aydınlığa Kavuşayım...!!!


Bir Daha Söylüyorum Bitsin İnadın!
Ben Bedeninden Bir Parça Değilim Artık!
Savruldum Dört Bir Yana, Dağıttım Küllerini Umutlarımın..
Düş Yakamdan Artık!
Anlasana!
Ben Sana Fazlayım Artık...!!!


Ben Hayatımı Yoluna Koymanın ve Bir Yaprağın Rüzgar Ne Kadar Sert Eserse Essin İstemese Yerinden Bile Kıpırdamayacağını Göstermenin Azmindeyim...
Evet, Seni İstemiyorum!
Sana Son Kez Diyorum ki Sevginin Eğer Karşılığı Yoksa
Bu Eziyet Çektirmektir!
Şimdi Lütfen Beni Rahat Bırak ve Sen Nasıl İstersen Hayatını Öyle Yaşa...!!!

Git...!
Seni Affetmeyi Çıkarttım Lugatımdan!
Cek Git Hayatımdan!
Git Artık...
Git!
Çok Kanattın...
Çok Yara Açtın Git!
Gözlerimin Mavisini Bulandırdın...
Kan Akıttın Mavime Git!
Bu Sefer Bende Kalmayacak Büyüklük!
Ve Bu Sefer Alacağım Olsun Demeyeceğim...
Bilsen Ne Kadar Çok Çaldın Gülüşümden...
Ne Kadar Eksilttin Çocuk Yanlarımı...
Yıktın, Dağıttın!
Dönme Artık Geri!
Çalma Kapımı Yeter!
Terkettim Seni Görmüyor musun?
Defol!
Bana Nefreti Öğtettin, Defol!
Renklerimi Kirlettin Defol!
Gülüşümü Eskittin Defol!
Git Defol!

Adam Gibi Sevmedin Bari Adam Gibi Hayatımdan Çek Git...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.