8 Temmuz 2012 Pazar

Bir Ömür Yaşatacağım Yüreğimde Sevgini...!

Hiç Bir Zaman Anlatamam Seni Sevmenin Tadını...
Doymaz Yüreğim, Doymaz Ellerim, Bedenim Seni Sevmeye...
Bunca Sene Sonra Seviyorsam Kendimi Seni Sevdiğim İçindir...
Ve Seviyorsam Seni Bana Sevmeyi Öğrettiğin İçindir...
Sevebildiğim Tek İnsan Sen Olduğun İçindir...
Biliyorum ki; Ne Zaman Dolsa Gözlerim Sen Sileceksin Gözyaşlarımı...
Ne Zaman Sarılacak Bir Beden Arasam Sen Saracaksın Beni...
Ve Senin Sıcaklığında Tanıyacağım Şefkati...
Seninle Gülecek, Seninle Ağlayacağım...
Benim Bildiğim Tek Gerçek Sen Olacaksın Hep...
Ve Ben En Güzel Şiirlerimi Sana Saklayacağım...
En Güzel Düşlerimi Sana...
Yeter ki Senin Sarhoşluğundan Hiç Ayılmasın Yüreğim...
Ve Ecele Kadar Benimle Kal, Yanlız Benimle...
Seviyorum Seni ve Bir Ömür Yaşatacağım Yüreğimde Sevgini...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.