9 Mayıs 2016 Pazartesi

Böyle Başladı Böyle Bitecek...!

Tarifi Yok Hissettiklerimin...
Hani Karnın Ağrır Tuhaf Bir Sızı Girer İçine ve Kalbine Vurur Sancısı, Ellerini Nereye Koyacağını Bilemezsin...
Bir Sarp Düşünce Gelir Konar Başına, Bırakmaz Ağlayana Kadar... 
Gözyaşların Mabedin Olur, Yüzüne Yansır Bir Siyah Sancı...
Hani Sarmaşıklar Artık Kurtulamayacağın Kadar Öylesine Sıkı Sarılmıştır ki Seni, Kurtulmak İstesen de Kurtulamazsın...
Damarların Çekilir Ya Bazen, Ya da Sertleşir İçinden Kan Geçerken Canını Yakar, Derin Nefes Almak Gelir de Tam Dolmaz Ciğerlerin, Derin Değildir Aldığın Hiçbir Nefesin...
Hani Kar Altında Çırpınan Bir Kardelen Oluverirsin Çığından Ürkersin...
Çok Acı Çekersin, Anlatamazsın Ama Yaşarsın Hatta Yaşadıklarına Kendin de Şaşarsın ve Susarsın...
Konuşmak Gelir içinden Yine Susarsın, Konuşacak Takatinde Yoktur İşte Konuşamazsın...

Hep İçimde Sakladığım, Hiç Durmadan Sarıldığım Bir Sıcaklığın Üşüten Yollarında Kayboluyorum...
Zamanı Sayar Oldum Artık...
Geçsin mi Geçmesin mi, Kararsızım...
Yaşarken Zorlanıyorum Artık...
Çünkü Hep Tıkanıyor Bir Yerlerde...
Hayal de Kuramıyorum Artık...
Acıya Boğuyor Çünkü Her Seferinde...
Avuçlarım, Bağrım, Gözlerim Islak...
Ağlıyorum...
Kenarından Ateşe Verilmiş Ömrün Silik Satırları Arasında Yanıyor Yürek...
Sen Bilir misin?
Bir Ömür Kaça Satılır? 
Değeri Var mıdır? 
Alıcısı Çıkar mı?  
Ya da Elde mi Kalır?
Bilmiyorum!
Ben Ömrümü Satmadım ki Hiç!
Ben Ömrümü Hibe Ettim... 
Bir Ömür Nasıl Mahvedilirse Öyle Mahvettim...
Üzüldüğüm Hibe Ettiğime Değil Asla... 
Üzüldüğüm Hibe Ettiğimin Ömrüme İhtiyacının Olmaması!
Oysa Bilseydim Ömrün Bu Kadar Yavaş Acıların İse O Denli Hızlı ve Dayanılmaz Olduğunu... 
Bilseydim Hibe Eder miydim!?
Yüreğimde Açılmış Yaralar...
Dilime Dolanmış Anlamsız Bir Şarkı Var Şimdi...
"Hayat Ne Çabuk Harcadın Beni"...
Her Kelime Yalan, Her Yürek Vefasız! 
Can Üzgün, Can Perişan, Can Suskun, Can Kararsız!
Şimdi Elimde Yarınlar İçin Biriktirdiğim Hayallerim Var... 
Yarınlar İse Çoktan "Dün" Oldu...
Peki Niye Şimdi Ben Sevgiden Kaçıyorum?
Önceden Ben Onu Kovalar Bulmak İçin ne Çabalar Harcardım...
Ya Şimdi Kapımın Önünde Duruyor Ama Kapıyı Açmak İçin Tereddüt Ediyorum!?
İçeri Girdiğinde Yine Üzülen Ya Ben Olursam Dayanabilir miyim ki?
Bu Darbeyi Kaldırabilir miyim?

Ne Yazık ki Sevginin Ne Demek Olduğunu Bilmeyen Vefasızlara Hep Tutuldu Yüreğim...
Pişmanlığım Gerçek Olmayan Sevgilere İnanmış Olmak... 
Aldanmış Olmak...!
Yaşam Denen Masalım Böyle Başlamış, Böyle Bitecek...!
Birilerinin Ayağının Altında Paspas, Sırtını Yasladığı Dayanak Olacağım!
Onlar Rahat Etsin Yeter ki Diye Geniş, Ferah Yollar Yapacağım!
Eriyip Gideceğim, Ayaklarının Altında... 
Yok Olacağım!
Ezilsem... 
Yanıp Yıkılsam da Yaşatmak İçin Yaşayıp, Rahat Ettirmek İçin Sancılar Çekeceğim!!
Sonu Zehirli Heveslerin... 
Sonuçsuz... 
Bereketsiz İlişkilerin... 
Paylaşımların Arasında Yüreğimin Kirlenmesine, Tükenmesine Dayanamıyorum..!!!

Yine Yağmur Yağıyor Gönlümün Yanan Her Yerine... 
Yağsın! 
Yağsın ki, Saklasın Döktüğüm Gözyaşlarımı! 
Ve Yine Saklasın Geçen Bomboş Hayatı!
Can Çekişiyor Yüreğim... 
Gecenin Arka Yüzünde Çoğalıyor Hüzünler... 
Hayatın İzleri Düşüyor Sağır Yalnızlığıma... 
Gurbetinde Sürükleniyor Ruhum....
Kelimeler Kırılıyor İçimde Harf Harf...
Yine Hücremde Tek Bir Nefes Var... 
Bir de Ara Sıra Hüznümü Islatan Yalnızlık!
Tek Ayak Üstü Duruyor Zaman... 
İçimde Biri Ağlıyor...
Uykuma Gölgeler Sızıyor... 
Saçlarımda Dipsiz Kuyular Yol Alıyor...
Yine Yağmur Yağıyor...
Kızgın Bir Sel Gibi Kalbime Akıyor...
Yağmurla Beraber Gözyaşlarım Yağıyor...
Yağmur Yağıyor Ama Bu Yağmur Kalbimin Ateşini Söndüremiyor...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.