11 Mayıs 2016 Çarşamba

Hep Kızdın Bana Seni Sevdiğim İçin...

Neresinden Bakarsan Bak Bir İnce Sızıyı Saklar İçinde Gün Batımı...
Sen Bir Yanına Düşersin Gölgenle Beraber, Diğer Yarım Dediğin Dünyanın Bir Başka Yerine... 
Hep Eksik Yaşarsın Hayatın Bir Kaç Rengini...
Neresinden Tutarsan Tut Yorgun Bir Çaresizliği Gizler İçerisinde...
Sayfalara Sığmayan Şeyleri Anlatır Aslında Belki...
Belki Harflerden Çok Şey Beklemeyi, Cümlelere İki Kat Fazla Yüklenmeyi Gerektirir ki Zordur Yazmasıda, Yaşamasıda...
Yine Akşam Oluyor, Yine Sancı Vakti! 
Tüm Sancılar Akşamları Bekliyor Demek ki...
Soğuk İşlerken İçime, Bir Sancı Saplanır Hep Aynı Yere...
Bir Sancı ki, Ne Sen Sor, Ne Ben Söyleyeyim... 
Dışından Değil de İçinden Çok Acıyor... 
Duyulmuyor, Sarılmıyor...
Saklı Kalmış Bir Yerde, İnce İnce Kanıyor...!
Bir Şeyler Düğümleniyor Boğazıma...
Sığdıramıyorum Yüreğimi Koca Şehire...
Avuçlarımdan Akıp Gidiyor Mutluluk Sözlerim Yerine...
Acılarım Kağıda Dökülüyor...
Nasılsa Yine Ne Yazarsam Yazayım Sonu Ya Acıya Ya da Hüzne Çıkacak...
Saat Acının Eşiğine Doğru Süratle Yürüyor!
Yürünmesi Mecburi Yolda Eksiltiyorum Adımlarımı Yavaş Yavaş...
Nerden Başlamalı ki?
Acıdan mı, Hüzünden mi?
Yoksa Kırılan Umutlardan Yıkılan Hayallerden mi Başlamalı?
Acı Kaç Türlü Olur ?
Ya Hüzün?
Giden mi Gitmekten Şikayetçi Olur Yoksa Kalanın mıdır Suç?
Hangisinin Ayakları Sürçmüştür Mutluluğa?
Kalana Kalmak Yakışıyor da, Gidende Gitmek Niye İğreti Duruyor?
Acaba Neden Çıktı Bu Sevmeler Karşıma?
Neden Bu Kocaman Bir Yürek Var Bende?
Daha Kimseler Sevginin Ne Demek Olduğunu Bilmeden Neden Sevgiyle Alay Eder Olmuşlar?
Neden Sevgi'yi Ellerinde Oyuncak Yapmışlar? 
Neden Sevgiyle Oyun Oynuyorlar?
Neden Beni Her Oyunlarına Aldıklarında İçim Kan Ağlıyor?
O Kadar Çok Kan Kaybediyorum?
Unutmak O Kadar Kolay mıdır?
Yoksa Kolay Gibi mi Görünür?
Gerçekten Sevmek Denen Birşey Kalmadı mı Artık?
Sevgiler mi Köreldi?
Nerdeydi Benim Yanlışım Sana?Gerçekten Bazı Şeyler Dile Kolay Geliyor, Fakat Gerçek Öyle Zor ki... 
Konuşmak Bile Yıpratıyor İnsanı...
Gönlümün Zindanlarında İsyanlar Çıkıyor...
Farkında Değilim Ama Kendimden Bir Şeyler Kaybediyorum...
Kendimle Yüzleşiyorum Cesurca... 
Bana Beni Anlatıyorum ve Geçmiş Günleri Hatırlıyorum...
Gözlerimin Önünden Bir Film Şeridi Geçiyor ve Çaresizliğimi Bana Tekrar Haykırıyor...
İstediğim Biraz Huzur, Biraz Mutluluk... 
Fakat Hala Hüzün Kokluyorum... 
Her Gün Batımında Kuşları Seyrediyorum Hayran Kalırcasına "Özgürüz" Diye Haykırıyorlar...
İmreniyorum, Ancak Kendimi Yolunu Kaybetmiş Bir Kuş Gibi Çaresiz Hissediyorum...
Biraz Daha Mücadele Ediyorum Kendimle ve Hayatla ve Sadece Seni Düşünüyorum Her Gün Batımında... 
Durgunlaşmıyor İçimdeki Özlem Denizinin Dalgaları...
Yoruldum Sadece Hasretinden, Sensiz Seninle Olmaktan...
Anladım Her Ağlayış Sana Biraz Daha Yakın Olmak Demek...
Ne Dünden Kalan Bir Pişmanlığım Var, Ne de Yarından Beklentim...
Tek Var Olan Sensin, Dünde Kalmayan...!
Kaç Kopuş Yaşadım Bunca Senedir... 
Bölündü Ruhumla Birlikte Kalbim, Dayandım...
Dayandım da Bir Senden Kopuşuma Dayanamadım...
Ama Olsun Sevgili! Ayrılığı Bile Senden Diye Sevdim Ben...
Hep Beni Sevdiğini Hayal Ettim...
Belki de Sevmedin Ama Ben Hep Hayal Ettim... 
Hayalini Bile Güzeldi Bozmaya Kıyamadım...  
Beni Kırdığın Zamanlarda Bu Hayale Sarıldım Sımsıkı...
Gözyaşlarım Akarken Sessizce Yanaklarımdan Onları Bile Sevdim...
Çünkü Onlar Sana Aitti...
Seni Kaç Gece Döktüm Gözlerimden Bilmem Sayamadım...
Sesini Hapsettim Beynimin Tüm Hücrelerine... 
Özledikçe Çıkarıyorum, Kapatıp Gözlerimi Seni Düşünüyorum Yanımdaymışsın Gibi...
Hep Kızdın Bana Belki de Seni Sevdiğim İçin... 
Nedenini Anlamadığım Kızgınlıklarının Tümünü Bana Yönelttin Her Zaman...
Bilemedin Bilemedin Senden Bir Şey İstemediğimi... 
Bırakmadın Beni Seni Özgürce Sevemedim... 
Seni Senden Gizli Sevdim...
Gittin Yoksun Hayatımda... 
Artık Gizlemiyorum Duygularımı...
Özgürce Seviyorum Seni... 
Gözyaşlarımı Hergün Avucumda Biriktiriyorum...
Sonra Öpüyorum Onları Bir Bir Seni Öpercesine...
Gittin ve Ben Gitme Kal Benimle Diyemedim Sana...   
Ardından Bakarken Sessiz Çığlıklarla Bağırdım... 
Duysaydın Çığlıklarımı Yine de Gider miydin? 
Kulaklarını Kapatabilirdin? 
Kalbini Kapatabilir miydin Bana? 
Ah Sevgili! 
İçimi Dışımı Tuttun!
Kendimde Geçtim Seni Sevdikçe... 
Düştükçe İçime Yok Oldum Kendimde...
Bırakmadın Beni Bana... 
Halsiz, Mecalsiz Kaldım Bir Başıma Damarlarıma Düşüşünle...
Acıttın... 
Kanattın... 
Susturdun! 
Ama Öyle Tuttun ki Beni Kopamadım Bir Daha!
Gitmen Seni Sevmemi Engellemiyor Anla Artık...!  
Sen Yokluğunda da Varlığımsın... 
Hiç Gelmeyecek Olsan da Bundan Sonra Yine de Varlığım Kalacaksın...
Seni Hep Beklemiştim Asırlardan Bu Yana... 
Geldin Varlığınla Beni Mutlu Ettin... 
Şimdi Gittin Yokluğunla Bile Mutlu Ediyorsun...
Çünkü Senden Bana Kalan Her Şey O Kadar Güzel...
O Kadar Özel ki...
Gel Demiyorum Sana...
Gittiğin Yerde Mutluysan Eğer Bu da Bana Yeter...
Sesinden Mahrum Kalmışım Ne Çıkar?!  
Senin Özleminle Her Gün Canım Daha Bir Yanmış Ne Çıkar?! 
Yokluğunu Varlığa Çevirebilmişim Ya Bu da Bana Yeter...!!!


Hep Kaybetmeye Mahkumuz Galiba...
Her Şeyin Yalan... 
Her Şeyin Riya... 
Her Şeyin Çıkar Olduğu Bir Yaşam Tarzımız Var Galiba...
Dürüstçe Yaşanılan Her Şeyde Var Bir Korku, Var Bir Çıkar...
Kaybetmekten Korkuyoruz... 
Hayatın Tamamı Zaten Korkaklıklarla Dolu...
Susmak Her Şeyi Halleder Diye Düşünürdüm Hep...  
"Yine Ne Saçmalıyorsun" Diyorum Bazen!
İyi de Zaten Her Şey Saçma Sapan Olaylarla Dolu Değil mi!?
Kalp Kırıklıkları... 
Kişilik Kayıpları ve En Önemlisi Aşk Kazalarıyla Her Şey Başlıyor...
Acaba Güvenecek İnsanlar mı Kalmadı!? 
Bir Yerlerde Bir Boşluk, Bir Yanlışlık Var... 
Tıpkı Bende Olduğu Gibi...
Ben Beni Özlüyorum...
Ben Beni Kaybediyorum!
Dilsiz Yada Sağır Değilim...
Ben Körüm Galiba... 
Yapılan Yanlışlar, Hatalar Unutulmuyor...
Belki Aylar Hatta Yıllar Geçecek Bu Yazdıklarımın Ardından Ama Yine Aynı Olacak...
Sanırım Sadece Bu Geçen Zaman İçinde Biraz Daha Olgunlaşıp İnsanlara Daha Az Güveneceğim!
Rol Yapmayı Hiç Beceremiyorum...
Hayat Herşeyi  Öğretmiş Bana Ama Rol Yapmayı Öğretmemiş...
Eee Hayatın Yanlışı da Bu Olsun...!
Sanırım Yine Tükeniyorum, Bugün de Bitiyorum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.